Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik ben een beginner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik ben een beginner

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, dit is de 1e plant die ik zelf heb, na 4-5 dagen zie foto heb ik dat ik zou graag horen of dit goed gaat (zie foto) en wanneer ik hem kan overpotten naar een grotere pot

    Tips zijn altijd welkom, ben nog een beginner en wil me hierheen meer gaan verdiepen

    IMG_2813.JPG
    Last edited by bekkie; 23 December 2016, 18:34.

    #2
    Re: ik ben een beginner

    De beste tip zal zijn om hier heel veel te lezen,
    uren en dagen lezen!

    Meer tips zijn: meer licht, zo weinig mogelijk overpotten,
    en minder water!

    succes O.D.

    Comment


      #3
      Re: ik ben een beginner

      En het bij 1 topic houden vinden we ook leuk.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: ik ben een beginner

        sorry, dit was een foutje en weet niet hoe ik hem weg kan halen, licht is er alleen had hem even verschoven anders zag je niks op de foto, minder water oke, heeft u enig idee hoeveel water zon jong plantje nodig heeft per dag?

        Comment


          #5
          Re: ik ben een beginner

          Je moet een keer lezen in kweken voor beginners, daar vind je alles wat je zoekt.

          Mischien dat LR2 nog wel even raad komt brengen. Blijf nog ff rustig, zo snel groeit je plant niet.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...rd+een+awesome
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: ik ben een beginner

            Ze is gestrekt, wat wil zeggen te weinig licht. Welk licht hangt er boven en hoe hoog?
            De aarde lijkt me zeiknat. Minder water geven.
            Is dat een aarden pot? Zitten er gaten onderaan? Welke aarde is het?
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

            Comment


              #7
              Re: ik ben een beginner

              Gezien je t andere topic zometeen als t goed is sluit, reageer ik maar ff t zelfde hier zodat we niet ook nog eens 2 actieve posts hebben (zie deze nu pas, excuses)


              Ik snap je exacte vraag niet precies, wat denk je dat er niet goed gaat?
              't plantje is boven de grond gekomen en ziet er niet uit als n magooltje, so far so good?

              Maar, zie ik nou dat ie onder een bureaulamp staat?
              Volgensmij is ze daardoor ook wat gaan strekken want das natuurlijk nooit genoeg licht
              Was je van plan m daar de hele tijd onder te houden of wat is je planning, want we weten nu wel heel weinig

              Oja tip, in de eerste week geen water geven. Is dan nog niet nodig. ( op het beetje vocht eroverheen als je dr net in de grond stopt na)

              Comment

              Bezig...
              X