Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x northern light onder led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gaat lekker daar hé!
    Krijg jeuk aan mijn vingers Moet zelf nog even wachten voordat ik weer met een nieuwe ronde kan beginnen. Argh
    Ad usum proprium!

Comment

hehe ik ken het gevoel

8/03

even wat lopen denken en plantjes verplaatsen vandaag.
      Er zijn 2 bloeiende sweet skunk autoflowers in de ds90 bijgekomen, zodat ik de 4 nieuwe autoflowers in de ds60 kon plaatsen, ook nog een girl scout cookies extra gezet.
      Dit zodat de nieuwe autoflowers toch een 18 uur licht regime kunnen volgen

2 sweet skunks zijn ook alvast geoogst en gedroogd. ( zie foto deeltje vd opbrengst )

Heb ook nog een vraagje in verband met het plagron schema, ben van plan om deze te gaan gebruiken voor de volgende kweek.
      Ik zie dat hier staat 1x per week met vita race bespuiten, oké voor de groei denk ik zo maar ik zie ook dat dit de eerste 3 weken bloei nog gedaan moet worden ? of bedoelen ze vanaf je 12/12 gaat die 2 weken nog en dan effectieve bloei eerste week ?
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 5 photos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjafarmer741 View Post
        ..het plagron schema, ben van plan om deze te gaan gebruiken voor de volgende kweek.
        Ik zie dat hier staat 1x per week met vita race bespuiten, oké voor de groei denk ik zo maar ik zie ook dat dit de eerste 3 weken bloei nog gedaan moet worden ? of bedoelen ze vanaf je 12/12 gaat die 2 weken nog en dan effectieve bloei eerste week ?
        Geniet ervan farmer!
        Ik zou trouwens helemaal niet volgens het schema te werk gaan, gaat vaak mis dan.
        Ad usum proprium!

Comment

oké , ik volg wel zo'n beetje het hele bio nova schema voor de northern lights als indicatie en dat valt nog wel goed mee.
          Maar dan doe ik het wel gewoon op gevoel met de plagron
          sweet skunk rookt heerlijk weg, zo helemaal biologisch

Comment

gaat lekker daar, ik ga hem ff volgen want heb zelf ook 2 NL's staan sinds een week en wil ook soggen ipv scroggen. Ben benieuwd of ik ook zulke dikke stengels krijg, indrukwekkend... Succes man!

Comment

dankje , ook die van wietzaadjes.nl huismerk ?
              week 5 bloei is begonnen hier kijk ik altijd naar uit

Comment

Ziet er goed uit hier, ganjafarmer! Vita Race gebruik ik zelf tot het állereerste moment van zichtbare bloei, zo'n 10-14 dagen na omschakelen naar 12/12.
                Veel succes verder met deze klassieker, maar als ik 't zo zie gaat het helemaal goed komen
                >: Houdt u van André Hazes?
                <: Nee, wel van And're Haze's!

Comment

kijk dank je Raph daar heb ik wat aan. Ik vond het maar een angstig idee om mijn dames nog nat te spuiten als ze al topjes vertonen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ganjafarmer741 View Post
                    dankje , ook die van wietzaadjes.nl huismerk ?
                    nope, van Sensi... dubbel zo duur en waarschijnlijk vrijwel exact hetzelfde...

Comment

heb ze even opgezocht, wat een belachelijk dure zaden Ik ben benieuwd wat ze gaan doen bij jou, voor die prijs mogen ze toch wel wat beter zijn dan mijn huismerk zaadjes

Comment

waarschijnlijk maakt het geen donder uit... jouw portemonnee is alleen wat voller gebleven dan de mijne

Comment

Vandaag alvast de volgende zaadjes in de grond gestopt https://www.wietzaadjes.nl/damn-sour-green-house-seeds/
                          Zo kunnen deze toch alvast wat voor groeien en getopt worden.
                          This gallery has 4 photos.
                          Last edited by ganjafarmer741; 14 March 2017, 16:03.

Comment

Einde week 5 bloei !
                            This gallery has 3 photos.

Comment

Vandaag even de tijd gemaakt voor wat bud shots !
                              Ook even plantje geleend om de varenrouwmug in toom te houden ( altijd met dcm zaai en stekgrond)
                              This gallery has 4 photos.

Comment

Een venus vliegenvanger? Brutal!

Comment

Bezig...
                                X