Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x northern light onder led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    hehehe kicken man.
    Ad usum proprium!

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        week 6 is vrijdag ook weer op zen einde. Toppen worden dikker en dikker ! Zo zien we het graag
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Last edited by ganjafarmer741; 22 March 2017, 22:01.

        Comment


          #64
          zien er nu al lekker vet uit ! je bent 2,5 week verder dan ik , hoop dat ik ook lekkere vette colas krijg , ik heb mijn plantjes 3 weken voor gegroeid en getopt op dag 19 en ze zijn best bossig met zijtakken waar hopelijk ook dikke colas op komen , waarom zijn die van jou meer hoofdstam en wijnig zij tak ? is dit strain gebonden ofzo of wou je een s.o.g grow en heb je dat express zo gedaan ?

          Comment


            #65
            Of het strain gebonden is denk ik zelf van niet, al weet ik niet hoe het met haze soortjes zit.
            Wat ik doe is echt vroeg toppen, na het eerste vijf vingerige blad gaat de hoofdtop eraf. Hierdoor blijven de planten erg laag en krijg je dus als het ware 4 goede hoofdtoppen, die met wat knak werk naar de buiten zijden toe optimaal belicht kunnen worden met men leds. De eerste keer heb ik het bij White Windows geprobeerd om zo vroeg te toppen en dat pakte best goed uit duuuus ...

            Edit: ik dief ook altijd wel tegen de eerste week dat de plantjes 12/12 gaan

            Comment


              #66
              ok nice , dat dieven kwam ik net iets te laat achter en gelukkig heb ik dat ook niet gedaan vanwege stres , was ik mischien nog steeds bananen aan t plukken , maar mooie set up btw ,ik wil ook wel eens een keer een led proberen ipv een hps , hoe hou je eigenlijk je hok of tent op temperatuur met een led ? waar ik woon is het vannacht -8 en overdag net aan 1 , zet je er dan een kacheltje bij ofzo ? doe ik overdag als het licht uit is ook (olie radiatortje).

              Comment


              • ganjafarmer741
                ganjafarmer741 commented
                Editing a comment
                Al doende leert men, ik was in het begin sceptisch over het dieven maar moet toch toegeven dat dit veel uitmaakt
                Verwarmen doe ik met de centrale verwarming.

              #67
              Ziet er goed uit en de planten zijn nog lekker groen (gezond).
              http://akk.li/

              Comment

              Bezig...
              X