Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x White Widow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

9x White Widow

Korting op 420shop
    Beste Growers en smokers,
    Hier weer een nieuwe post van mij. Na veel ellende te hebben gehad heb ik besloten om toch weer met zaad te gaan werken.
    Voor de white widow had ik 75x amnesia in twee keer geprobeerd maar heb ze allebei weg kunnen doen en natuurlijk een kleine 4 tot 5 maanden stil gezeten na een invasie van spint.
    Ondanks het zorgvuldig handelen en schoon houden heeft het toch kans gehad.
    Maar we gaan vrolijk verder en wel met 9 x White widow waarvan ik 12 zaadjes had laten ontkiemen.

Mijn opzet.
    120x120x200
    2x 400w. maar draai op half, 2x 200w.( ivbm warmte die ik wat ik ook probeer af te voeren kan ik niet op volle toeren draaien)
    Plagron Batmix en voedingslijn van plagron bio.
    Ok hier gaan we.

12x bestelt bij FSO, goede levering. 12 tussen wc papier gedaan en er waren 9 ontkiemt.
    13 december geplant en na 2 dagen waren er 5 die hun kopje boven de grond staken om het licht tegemoet te komen.
    Andere 4 deden er 1 a 2 dagen langer over en het verschil na 4 weken is duidelijk zichtbaar maar ze komen er wel.

Op de fotos zal je duidelijk ziet dat het white widow is want ze hebben al flinke handen(of vingers).
    De temp is nu gemiddeld tussen de 25 en 27 graden net licht.
    zonder licht is het tussen 19 a 21 graden
    luchtvochtigheid is 54.3

Dan nu de foto's

Hoop dat jullie gaan genieten. ik zal om de paar dagen een update geven.
    Verder alles wat er door jullie bijgedragen kan worden aan commentaar of advies, schroom je niet om het te zeggen.
    Tot de volgende.
    Attached Files

Re: 9x White Widow

ik hang mn hangmat vooraan op

Comment

Hey hoi,

White widow! altijd goed wat mij betreft

Je planten lijken het wel te warm te hebben als je die kartels zo omhoog ziet staan. Hoe zit het met je afzuiging? hoeveel kuub etc en aanvoer van verse lucht? 800w op 120x120 moet te doen zijn.

succes!

Comment

Hoi, mijn temp ligt tegen 27gr aan en ik gebruik maar 2x 200w dus 400 totaal. Heb een afzuiging van 300kuub maar komt er een van 500 in te hangen en heb nog een extra boxfan(geen softbox maar gewone) die ik instaleren wil.en intakeventilatie en twee fans. 1 beweegbare en 1 klip.
        Dus volgens jouw zou ik die 2x 400 kunnen gebruiken?
        Mijn kappen zijn die vierkante breedstralers.
        Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
        Hey hoi,

White widow! altijd goed wat mij betreft

Je planten lijken het wel te warm te hebben als je die kartels zo omhoog ziet staan. Hoe zit het met je afzuiging? hoeveel kuub etc en aanvoer van verse lucht? 800w op 120x120 moet te doen zijn.

succes!

Comment

Die 800w zou gewoon moeten lukken op die oppervlakte. Je twee breedstralers zijn niet de meest ideale kappen zo in deze setup. Maar je grootste probleem zit hem in je afzuiging en denk dat je met een 500kuub box ook niet genoeg hebt. Een 1000kuub zou ik er zelf voor nemen. En dan zorgen voor genoeg inlaat dan komt het wel goed. Hoe staat je tent er nu bij als je hem dicht doet hol/bol of normaal zo kun je zien hoe de verhouding afzuiging vs inlaat er voor staat, bol is teveel inlaat, hol te weinig, en is ie normaal dan kan er gewoon voldoende lucht naar binnen.

gr

Comment

De tent staat gewoon dus heeft genoeg in laat.Gaat hij met 1000 niet te hard zuigen?wat betreft afzuiging, had ik misschien verkeer geformuleerd maar heb 300kuub koolfilter en wil naar 500. Als afzuiging heb ik een 500kubb fan en wil nog (die heb ik liggen en soort softboxfan er achter zetten) en die andere van 500 eruit doen.
            gr.
            Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
            Die 800w zou gewoon moeten lukken op die oppervlakte. Je twee breedstralers zijn niet de meest ideale kappen zo in deze setup. Maar je grootste probleem zit hem in je afzuiging en denk dat je met een 500kuub box ook niet genoeg hebt. Een 1000kuub zou ik er zelf voor nemen. En dan zorgen voor genoeg inlaat dan komt het wel goed. Hoe staat je tent er nu bij als je hem dicht doet hol/bol of normaal zo kun je zien hoe de verhouding afzuiging vs inlaat er voor staat, bol is teveel inlaat, hol te weinig, en is ie normaal dan kan er gewoon voldoende lucht naar binnen.

gr
            Last edited by odinxdaniel; 3 January 2017, 16:46.

Comment

Als tie te hard gaat zuigen dan dim je hem toch met een variac/ fancontroller. Hoe dan ook met 500kuub ga je geen 800w hps gekoeld krijgen dus je zult of toch zo door moeten gedimd of toch naar meer afzuigcapaciteit.

gr

Comment

Staan er toch redelijk netjes bij hoor denk ik!
                Alleen zie ik ook hier weer driekwart volle potten,
                deze zullen gaandeweg nog een centimeter of 3-4 inzakken
                en zitten dan nog half vol, jammer want volle potten
                geven een extra buffer die het leven makkelijker kan maken!

Succes O.D.

Comment

Beste Smokers,
                  Hier een update.
                  Heb de lampen nu op volle sterkte draaien en vanaf vandaag ga ik over naar 12/12.
                  Heb nu een temp van de 31 gr en lv staat op 49%.
                  Heb er 4 bij die echt heel bossig en compact eruit zien nu zit ik te twijfelen wat ik er aan kan doen.
                  Dus mijn vraag aan jullie wat jullie denken wat de beste manier is wat ik kan doen. Zo laten of?
                  Nu wat foto, veel plezier.
                  Tot de volgende update
                  Attached Files

Comment

Duidelijk niet dezelfde pheno toch? Ze hebben precies iets meer indica roots.

Wat ik zou doen? Toppen, paar dagen wachten en knallen op 12/12.
                    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Hallo Smokers en growers,
                      Hier zijn een aantal foto's zonder licht.
                      Temp ligt licht uit rond 22 gr en lv is rond 60%.
                      Nu had ik ze even een regenbuitje gegeven en daardoor iets hoger lv normaal rond de 50 a 52%.
                      geniet van de foto's en zijn er opmerkingen of aanmerkingen dan hoor ik het graag.
                      Attached Files

Comment

Leuk om te zien! Hoe is het nu met de plantjes? Als 't goed is ben je nu 2/3 weken op 12/12? Ik heb zelf 7 WW'tjes onder een 600 HPS lamp staan in week 4 van de bloei. Ben er alleen sinds een paar dagen achter dat ik spint heb =( mijn tip naar jou > preventief heemolie gebruiken, gezien spint vaak pas te zien is in de gloeifase (heb ik me laten vertellen). Ben benieuwd naar hoe ze er ondertussen uit zien!

Comment

Beste smokers & growers.
                          hierbij na 14 even een update. Zal de volgende keer wat sneller een nieuwe update doen.
                          Dames gaan lekker op 2 na, die werden een beetje lichtgroen vanwege het feit dat ik te vroeg was geweest met bijvoeding. Heb zelf plagron batmix en daar zit al voor bijna 6 weken voeding in. De volgende ronde ga ik toch over op lichtere aarde. Heb ook een beetje zitten kijken naar een irrigatie systeem en kwam al snel bij Blumat uit maar had ook al weer gelezen dat dat niet veel zin heeft als je biologisch kweek vanwege houdbaarheid van voeding.(namelijk maar 24uur in water)
                          Maar goed nu de foto's. Hoop dat ze goed te zien zijn. Dames zijn nu sinds een paar dagen in de bloei. ongeveer 1 week.
                          LV is constant rond de 49 a 51 %.
                          Temp ligt lamp uit rond de 22gr en lamp aan 30 a 31gr.
                          Is niet veel foto's maar genoeg voor indruk veel plezier en tot de volgende update.
                          Commentaar of advies altijd welkom en noodzakelijk voor verandering.
                          Attached Files

Comment

Goedendag,

vandaag stuur ik alleen even een paar foto's terwijl het licht uit is.

Wil er wel bij zeggen dat ik nog geen 5 min. na het nemen van de foto's de lichten aan gedaan hebt dus daar door zal het blad misschien een beetje hangen.

Enjoy
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 6 photos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AK420 View Post
                              Leuk om te zien! Hoe is het nu met de plantjes? Als 't goed is ben je nu 2/3 weken op 12/12? Ik heb zelf 7 WW'tjes onder een 600 HPS lamp staan in week 4 van de bloei. Ben er alleen sinds een paar dagen achter dat ik spint heb =( mijn tip naar jou > preventief heemolie gebruiken, gezien spint vaak pas te zien is in de gloeifase (heb ik me laten vertellen). Ben benieuwd naar hoe ze er ondertussen uit zien!
                              maar dan heb je stekkies gehad en geen zaad. had ook spint van stekkies en ja van iemand anders. ben er mee gestopt na de laatste x ruim 40 planten weg gegooit.nooit meer alleen als ik zelf ge stekken.

Comment

Bezig...
                              X