Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

    hier dan de fotos wat denken jullie ervan
    grtz
    Attached Files
    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

    Comment


      #17
      Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

      weer 2 dagen verder,
      het gaat goed met de planten, zeker de wss en de top44 gaan hard staan nu duidelijk in bloei
      de northern light heeft nu ook progress gemaakt qua groei(zelfs de kleine)
      ook die struikerige lage plant groeit nu traagjes omhoog, maak mij wel zorgen om ene die ook al tekenen vertoont van bloei (dicht bij elkaar gpakte haartjes aan de top maar die plant is mss met moeite 20-25 cm hoog!! wat gaat dat nog worden, zou die nog groeien?
      graag wat commentaar van jullie gewenst
      Attached Files
      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

      Comment


        #18
        Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

        mooi dat ga goed g prorider doe zo verder en let op je graden want het kan indd warm worden. Pas dat zeker aan. Doe je de lampen snachts branden of overdag?
        grtz

        Comment


          #19
          Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

          Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday View Post
          mooi dat ga goed g prorider doe zo verder en let op je graden want het kan indd warm worden. Pas dat zeker aan. Doe je de lampen snachts branden of overdag?
          grtz
          hey weedeveryday

          ik laat ze momenteel in de dag branden moest toen een keuze maken, voor mij is dit het beste dan sta ik smorgens op en kan ik gelijk water geven en kom 'savonds thuis en zie ik ze nog een uurtje branden zo stoor ik hun nachtrust niet, maar volgende kweek ga ik dat andes doen en zeker in de winter ga ik snachts laten branden voor de koude winternacht en in de dag een kacheltje bijhangen.

          grtz
          you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

          Comment


            #20
            Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

            tijd voor een updateje

            alles staat nu in bloei,ook de kleine nls er zijn duidelijke toppen aan mn plantjes zichtbaar,alez nu nog inneen gevlochten witte haartjes maar,komt goed.zeker de wss en de top44 staat super mooi, heb nu ook ph meter stel voeding nu af op 5,8 dat zou ideaal zijn, wel ben benieuwd,probeer nu ook de luchtvochtigheid iets lager te houden op 55% en sproei niet meer ivm toprot te voorkomen volgende week zit ik in week 5 bloei en dan geef ik een weekje pk 13/14 mee, ga ook eens kijken achter die fameuze vismix of bloeistimulator green sensation van plagron. hier nogwat fotos is wel van paar dagen terug.

            grtzz
            Attached Files
            Last edited by prorider; 6 June 2009, 19:16.
            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

            Comment


              #21
              Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

              oke weer wat dagen verder,dus tijd voor een update,krijg weinig commentaar dus hoop dat ik alles goed doe,heb inmiddels van alien en monty de tip gekregen om de spiegels weg te doen,dus die zijn eruit,heb eigenlijk weinig nieuws te melden alleen dat alles hier in de toppen staat en ze dagelijks dikker en dikker worden ik w8 eigenlijk op het bruiner en bruiner worden,want wil er eens ene van opsteken,maar alles blijft spierwit.geef inmiddels volle bloeivoeding 40ml op 1000ml water terra flores met 10ml op 1000ml green sensation van plagron,de tempratuur was wat lager afgelopen week door het slechte weer zat gemiddeld tussen de 23 en 25 graden de lv zit op 50% ik geef 2 dagen water 1 dag niks en 1x per week schoon water,vanaf dat ik een eerste bruine haar zie ga ik ze enkel nog schoon water geven,ik denk erover om volgende week een weekje pk 13/14 extra mee te geven plus de green sensation ofis dat te overdadig om dat erop de fles staat overbodig?
              hier nog wa foto's greetzzz
              Attached Files
              you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

              Comment


                #22
                Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                Erg mooie foto's Prorider, dat begint er al lekker uit te zien Je geduld gaat vast goed beloond worden. Ik zou de PK wel gebruiken. Is die ook van Canna?

                Greetzz

                Comment


                  #23
                  Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                  dankje ijscoman1 ik doe mn best, verzorg ze met veel aandacht,hoop dat mijn geduld gaat beloond worden, al verwacht ik nog niet teveel het is nl mijn eerste keerbinnen dus...

                  ja gebruik momenteel alles van canna behalve green sensation die heb ik van plagron,komt omdat ik nogal vrij veel voeding heb gekocht,ik kan nog wel een paar kweekjes ver denk ik wist niet hoeveel ik ging nodig hebben en in die shop stonden de grote bussen in reclame, heb nu wel spijt want zou graag de plagronlijn is proberen
                  volgende keer ga ik wel mn grond zelf is maken denk ik een mengeling van aarde,coco en badmix,wat experimenteren he
                  moest nieuwe voeding aanmaken en heb er al pk bijgedaan opjou aanraden we gaan zien wat het geeft,ga dit een week doen dan alleen nog water.

                  greetzz
                  you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                  Comment


                    #24
                    Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                    weer een week bijna en de eerste bruine haren zijn zichtbaar,ik weet wel niet of dit ook op de foto zichtbaar is,de toppen worden mooi dik en vol 1 plant heeft nog wel niet een echt mooie volle hoofdtop, eerder allemaal kleinere topjes tegen elkaar.de thc blinkt mooi op topjes en blaadjes,maar is nog niet veel, toppen plakken wel al serieus.deze week is er ook iets ongelukkigs gebeurd,een plant is gewond geraakt door een accident met een kapstok,die lag boven op mijn lampenkap voor extra gewicht om mijn easyrollers naar beneden te houden,die is daar dus afgevallen na ik met mijne lompe kop daar tegen kwam, de plant brak om en vertoond een scheur op aanraden van bobo heb ik deze flink ingetaped,maar de volgende morgen waren er een paar blaadjes die uit de top steken bruin/geel geworden die heb ik voorzichtig eruit geknipt,sindsdien blijft hij mooi groen maar hij is echt veel bladeren kwijt later post ik hier wel fotos van,maar ben er niet echt trots op en zeker niet blij mee,maar ja tis gebeurd dus.de temp heb ik dankzij het bewolkte weer van afgelopen dagen mooi op 25graden kunnen houden de lv houd ik opzettelijk laag 50% de ph is 5,6 geeft momenteel volle bloeivoeding met greensensation en pk13/14.

                    hier nog wat fotos greetzz
                    Attached Files
                    you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                    Comment


                      #25
                      Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                      Jeetje gaat goed bij jou mooie toppen hoor en die ene komt ook wel goed hoor
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                        Wat een kanonen zeg, sow, zeer mooi Prorider. Dat word een mooie oogst.

                        Grtz

                        Comment


                          #27
                          Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                          merci,

                          hoop dat het een mooie oogst word en dat ik zeker toekom tot volgende oogst,zou ik de volgende soortjes al beginnen voorgroeien of zou ik nog wa wachten?
                          volgende kweek word white widow , blue cheese haze en wss
                          ga deze week een voorgroeikamer bouwen met tl lampen of spaarlampen,want als de een er van onder gaan moeten de volgende er gelijk in kunnen.

                          grtz
                          you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                          Comment


                            #28
                            Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                            mooie buds maar zijn wel iets wat aan de gestrekte kant , maar voor de rest ziet het er goed uit man

                            Comment


                              #29
                              Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                              wel darkies ik vind dat ook zeker die ene links vooraan die strekt enorm hij wil altijd maar omhoog en heeft de beste plaats al gekregen,heb altijd de lampen laag gehouden iets te laag soms zelfs,hij was eerst de kleinste en heeft toen die andere ingehaald,t zal ne lange smalle zijn zeker
                              Attached Files
                              you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                              Comment


                                #30
                                Re: northeren lights top44 wssuperskunk 1 try

                                weer een week,oogstkoorts heeft ook mij te pakken gekregen,budz staan er mooi bij,heb mij ook eens gewaagd aan het klieven op aanraden van monty,2planten heb ik op de operatietafel gelegd,ik hoop trouwens dat ik het goed heb gedaan??(zie foto) voor de rest houd ik de lv laag op 45% en ze krijgen enkel nog schoon water met nog maar een derde van normaal greensensation de ph doe ik niks meer aan geen zuren meer in mn voeding in dit stadium wil ik de plant zo schoon mogelijk houden van voeding,hoop dat het niet lang meer duurd nu,zou er zo graag eens een topke van willen proeven he da ruikt daar dan ook zo lekker verdomme!

                                volgende update zal van de oogst worden of er moest nog iets speciaals gebeuren,bv;mn gekliefde die morgen omver liggen of zo,mag er niet aan denken
                                grtzzzzz
                                Attached Files
                                you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                                Comment

                                Bezig...
                                X