Sneepers Hollands hope kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sneeper4life
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 258

    #1

    Sneepers Hollands hope kweekje

    Korting op 420shop
    hierbij mijn kweekverlagje

    Mijn zaadjes heb ik gisteren binnen gekregen. Gister avond om 10 uur in dit gedaan:






    en nog een fotootje hoe de zaadjes in het bakje zitten:





    Btw zijn dus Hollands Hope zaden Gefemized en bij Ducth-headshop besteld.

    Ideeal dat bakje trouwens je kunt het namelijk luchtdicht afsluiten
    Af en toe doe ik het even open voor verse lucht.
    Gister avond dus om 10 uur die zaden er in gedaan vanmorgen om 8 uur geken en 1 had er al een klein wortelje en 1 was er al bezig met openbasten. de rest was nog niet veel van te zien

    ---edit---
    Het worteltje van t ene zaadje is ongv zoals op het logo van Growshop alien (boven aan op site) dan hebben julli een idee hoe groot ie is

    -----edit----

    Ik kijk net naar mijn zaadjes. trek ik rustig het natte doekje er vanaf breekt het nog kleine worteltje af van mijn eerst onkiemde zaadje. Op hoop van zegen dat die het nog door doet. Wel zijn andere 2 zaadjes een worteltje laten zien


    grtzz
    Last edited by sneeper4life; 14 May 2009, 20:31.
  • pothoofd
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 61

    #2
    Re: Sneepers Hollands hope kweekje

    ik zal dan maar de spits afbijten
    mooie soortjes ! en veel succes met je kweekje
    when u feel bad cuz of the wine
    just smoke a joint and u'll feel fine

    Comment

    • weedeveryday
      Retired
      • Feb 2009
      • 458

      #3
      Re: Sneepers Hollands hope kweekje

      ja geduld is een schone deugd. Ik hoop dat je het allemaal goe doet. En dat zaadje op logo ??????????
      grtz keep up the good work

      Comment

      • sneeper4life
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 258

        #4
        Re: Sneepers Hollands hope kweekje

        Weedeveryday wat bedoel je met"en dat zaadje op logo??????"
        Ik weet niet wat je daarmee bedoelt

        thx voor de reacties

        grtzz
        ----edit--------
        ow weet wel wat je bedoelt.
        Dat eene zaadje wat ik zou dat al een worteltje had ziet er uit (wortellengte) als op het logo van growshop allien (boven aan de site te zien) haha



        grtzz

        Comment

        • sneeper4life
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 258

          #5
          Re: Sneepers Hollands hope kweekje

          --------------Update 15 mei 09-----------------------

          Alle zaadjes hebben een worteleltje maar heelaal is er een afgebroken bij 1 zaadje toen ik het doekje er af deed.

          paar fotootjes




          onscherpe foto's mja is 2mp camara van mobiel



          grtzz

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #6
            Re: Sneepers Hollands hope kweekje

            Jazeker ze zijn ontkiemt
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • weedeveryday
              Retired
              • Feb 2009
              • 458

              #7
              Re: Sneepers Hollands hope kweekje

              Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life
              Weedeveryday wat bedoel je met"en dat zaadje op logo??????"
              Ik weet niet wat je daarmee bedoelt

              thx voor de reacties

              grtzz
              ----edit--------
              ow weet wel wat je bedoelt.
              Dat eene zaadje wat ik zou dat al een worteltje had ziet er uit (wortellengte) als op het logo van growshop allien (boven aan de site te zien) haha



              grtzz
              Het worteltje van t ene zaadje is ongv zoals op het logo van Growshop alien (boven aan op site) dan hebben julli een idee hoe groot ie is
              ik heb op dit geantwoord
              grtz man

              Comment

              • sneeper4life
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 258

                #8
                Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                haha thx weedeveryday

                Gistere avond de 4 zaadjes in de aarde gedaan en waarneer ze hun hoofd laten zien zit ik er als de paparazzi boven op en schiet ik ze de foto's van het hoofd


                grtzz

                Comment

                • sneeper4life
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 258

                  #9
                  Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                  2 laten er al een hoofdje zien.



                  grtzz

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #10
                    Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                    Alles ziet er goed uit, maar geef vooral geen water meer de komende week. Het lijkt wel een moeras in je pot.

                    Grtz

                    Comment

                    • sneeper4life
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2009
                      • 258

                      #11
                      Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                      er zitten gaatjes in de onderkant? help da niet?

                      grtzz

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                        Die plantjes hebben zoveel wortels nog niet dus hebben ze behoefte aan weinig water, zo gaan ze op zoek naar water in je pot en als die drijfnat staat gaan die wortels niet op zoek en breidt je wortel gestel traag uit.

                        Die gaten onderaan is enkel voor het overtollige water af te voeren als je aarde verzadigt is en het water niet meer kan vasthouden.

                        Grtz

                        Comment

                        • sneeper4life
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 258

                          #13
                          Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                          Thx bobo.
                          Deze vraag kan vrij dom zijn, maar mogen mijn plantjes 2 dagen nu ofzo op 24uur licht perdag zodat ze ekkes hard doorgroeien of moeten ze persee 18/6 zodat ze 6 u donker hebben?

                          grtzz

                          Comment

                          • killercore
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 300

                            #14
                            Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                            ze mogen gerust 2 dagen op 24 uur xd hele tijd zelfs denk ik zo xd

                            Comment

                            • sirhc
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2009
                              • 83

                              #15
                              Re: Sneepers Hollands hope kweekje

                              ik weet het ook niet precies maar ik heb de mijne ook op 24 gezet en die schoten wel als wortels uit de grond

                              Comment

                              Bezig...