Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

teefe haar eerste kweek beginner zeker weten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    teefe haar eerste kweek beginner zeker weten

    Korting op 420shop
    op 3mei hebik mijn zaadjes bigband 20siks laten ontkiemen op 7 mei heb ik ze dan ook in turfpotjes geplant ze alle 20 waren ze ontkiemst ik heb ze dan geplant met een folie erover dat het zeker luchtvochtigheid hoog wat foto's volgen op 10 mei kwamen mijn kindjes uit niet te doen hoe mooi ook van kleir de eerste blaadje nu zijn ze van 14 mij met de turf potjes in 11 liter poten verplant op16mei staan ze al met 4 blaadjes een 6 cm hoog op 28graden 82% luchtvochtigheid ik gebruik een lamp van 600w 18u licht met een timer als de uren die niet word verlicht word er bij bverwarmd tot 24gr en is de luchtvochtigheid tot72%
    ik geef ze over heel de dag versprijd 50ml watermet wortel exstrak en vanadat ze een week oud waren groevoeding
    Attached Files

    #2
    Re: teefe haar eerste kweek beginner zeker weten

    op 15mei hier zijn nog wat foto's van mijn plantjes
    Attached Files

    Comment


      #4
      Re: teefe haar eerste kweek beginner zeker weten

      In welke grond zitten ze nu?
      De meeste grond/potgrond is bemest voor min de eerste 3weken dus moet je eigenlijk de eerste 3/4 weken geen groeivoeding geven enkel wortelstim is genoeg.

      Maar de plantjes zien er wel goed gezond uit, mss wel beter foto`s nemen als de lampen uit zijn, dan kunnen we de echte kleur zien en mss verkleuringen op blad ofzo
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #5
        Re: teefe haar eerste kweek beginner zeker weten

        zo te zien gaat het heel vlotjes voor me ik gebruik universeel potgrond hier wat klikskjes van de plantjes zonder de lamp
        Attached Files

        Comment


          #6
          Re: teefe haar eerste kweek beginner zeker weten

          Hoe staat het nog met de plantjes? Die staan al redelijk ver in de bloei zekers?
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          Bezig...
          X