Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

    Yo priest,

    check dit eens: toppen-dieven-en-fimmen-van-een-plant

    In de groei zelf doe ik dit nog niet, eerder in de bloei. Zo kun je "duidelijker uitmaken" welke vertakking wel zal opbrengen eventueel en welke niet. Eenmaal die begint te bloeien steekt ze dan meer energie in de bud he.

    Grtz $iR
    Last edited by Jointjedraaien; 23 September 2010, 04:01.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

      ey priest! zitten er gaten onderin die emmers? zoniet gaten in maken
      Zo kan het overtollige water eruit

      gtzz

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

        ooops, vergeten... Je moet ze ook nog toppen man!!!
        Dan groeien die zijscheuten verder en vormen dan zo je plant he. Dit kun je later eventueel nog eens herhalen. Maar dat vind je wel allemaal op die link.
        En heel juist Janleuri, zo krijg je wortelrot want onze dames hebben niet graag natte voetjes (koud ook niet trouwens). Je moet ze verwennen Eenmaal er gaten in gedaan is het ook raadzaam ze een klein beetje van de grond te zetten, anders kan het water ook niet weg he... Zie dat er wel een ruwe vloer is, zou eventueel niet nodig zijn.

        @ Djoer: skunk is altijd lekker man, maar riekt verschrikkelijk sterk!!! Skunk komt van stinkdier he ja...iets voor de flikken-sniffer Heb zon postertje thuis

        Grtz $iR

        Last edited by SirSmokeAllot; 13 June 2009, 20:05.
        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

          Oke, dus als ik het goed begrijp moet ik het hier afknippen? ( toppen ) ( bij het rode puntje)
          Attached Files
          Last edited by priestt; 16 June 2009, 19:22.
          wohoooo the sweetest thing

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

            jep...de kop af. zal waarschijnlijk zwart kleuren, maar dat is normaal. Ik doe het gewoon met een schaartje, maar men zegt altijd dat je daarmee moet opletten omdat je zo ziektes kunt overdragen. Wel ja... Dan zullen er 2 nieuwe komen in de plaats uit de oksel ah blad.
            Je kunt dit eventueel later eens herhalen zolang de plant in de groei is!!! In bloei best niet meer toppen of snoeien.
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

              Haha das waar, moet oppeens denken aan die aflevering van jackass met johnny knocksville en dat stinkdier haha, k heb er afgelopen weekend ook 5 ontkiemd en geplant ondertussen zijn die nu ook boven, staan mooi buiten bij mijn(al wat oudere 3 / 4 weken) Big bang's.

              Ik ga ook even kijken naar dat verhaal over toppen, misschien dat ik het ook doe maar wilde ze aan de andere kant mooi laten groeien in 20 liter emmers.

              Succes d'r mee, en ik zal af en toe even spieken

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                Hier weer een kleine update!!

                de 1e foto staan alle plantjes,
                de 2e foto zie je een plant die een beetje ziek lijkt op het blad.. dus iemand tips of advies? kom maar op!
                op de 3e foto zie je het resultaat van het toppen van 1 van de planten, ik heb er in totaal 2 getopt.
                op de 4e foto staat onduidelijk het eerste teken van een vrouwelijk plantje heerlijk!!
                Attached Files
                wohoooo the sweetest thing

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                  Proficiat met je dame, foto 4 is idd duidelijk een madam.


                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                    Kleine update! ik zet de plantjes nu op 12/12, zodat er wat bloei in de zaak komt. Het zijn trouwens alle 5 vrouwtjes geworden!!
                    Attached Files
                    wohoooo the sweetest thing

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                      goe bezig man, veel suc6 toegewenst!!!
                      Had ook wel eens zon raar blad ertussen zitten, maar dat groeide er wel uit. Denk niet echt dat het een probleem is. Nieuwe bladeren zien er altijd wat lichter uit en iets raarder.

                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                        ze zie er fresh uit keep on growin , ben benieuwd naar het eindresultaat :p

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                          hey heb ook van jou soortje staan,ben ze net aan het knippen dat gaan mooie planten worden met echt zeer dikke toppen,hier in elk geval succes toegewenst alvast.

                          grtzzz
                          you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                            Hallo mensen, ik zit nu in de 2e bloei week, zie hier het resultaat

                            ene, hoeveel water moet ik ze nu per dag eigelijk geven?

                            kijk en geniet. gr
                            Attached Files
                            wohoooo the sweetest thing

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                              Zoveel je plant nodig heeft... Tis moeilijk om te zeggen zoveel ml want het verschilt van plant afhankelijk van bvb de grootte van die plant of van de pot, welk medium, temp, ... Dat de grond vanboven droog is wil niets zeggen. Potgrond behandeld met perliet kan wel iets meer aan uiteraard.
                              Voel goed met je vinger of alles vochtig is (normaal moet je water doordringen tot op zeker 15 cm maar dit is natuurlijk moeilijk te checken...
                              Na het water geven mag er geen water onderaan uit je pot stromen. Teveel water geven zorgt ervoor dat de voedingsstoffen mee uit je medium spoelen met het water (dit doen we opzettelijk in laatste week om ze eruit te krijgen en zo een betere smaak te hebben) en heeft gele bladeren tot gevolg.

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste kweek: 5x WSS skunk gefeminisseerd.

                                priest ik heb goe nieuws voor u,heb mijne wss al geoogst en gerookt,prima roker blijft lang hangen echt een stoner,tis maar om u al wa te verlekkere lolz

                                heb van deze zaden nog 5 stuks bijgekocht omdat het zeker qua prijs mooie planten zijn met goede opbrengst en lekker van smaak/effect

                                veel plezier ermee
                                you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                                Comment

                                Bezig...
                                X