Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek: Sweet Afghani Delight & Psycho Delicious

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3e kweek: Sweet Afghani Delight & Psycho Delicious

    TERING!! MOOGE HENK@!$#!

    Jeetje $iR, ik zie het nu pas wat een mega goeie oogst man...

    Big up!

    Comment


      #32
      Re: 3e kweek: Sweet Afghani Delight & Psycho Delicious

      holy shit

      Comment


        #33
        Re: 3e kweek: Sweet Afghani Delight & Psycho Delicious

        Prachtige oogst zal Psychodelicia in het achterhoofd houden


        Wat was de opbrengst per plant?

        Comment


          #34
          Re: 3e kweek: Sweet Afghani Delight & Psycho Delicious

          Nja, dat weet ik niet sirboot.
          Ik verkoop niet en dus weeg ik mn weedjes bijna nooit. Ik laat ze zo lang mogelijk op de stam drogen omdat dit volgens mij voordelig is voor de smaak. Als ik beslis eentje te rollen ga ik naar de kelder (altijd donker en goed verlucht want kast staat daar) en knip ik er een takje af. Ik had ook een voorraadtekort en heb hier en daar wel eens een top vroeger afgeknipt en geforceerd laten drogen. Ook gebeurt het vaak dat ik de kleine blaadjes (die je gebruikt voor ice of hash) eraan laat hangen en pas de top 'pluk' voor ik er eentje ga rollen. Zijn ze ook lekker meegedroogd en direct bruikbaar voor het maken van ice.
          Als ik goed tel (weet hoeveel ik rook) dan had ik toch een goeie 400 gr voor mn 400Wer. Spaarzaam ben ik nooit geweest en bezoek mag van mij altijd eentje rollen. Ik was heel heel tevreden en ben dat nog steeds ... maar niet voor lang meer. Het was mijn beste oogst ooit en indien ze opnieuw gegarandeerd kan worden teken ik ervoor zonder enige twijfel.
          De plant droeg alleszinds veel meer dan ze aankon, dit kun je zien op de laatste foto's. De toppen waren veel te zwaar voor de stam en op zichzelf konden ze onmogelijk nog rechtstaan.
          Volgende ronde heb ik me weer laten ompraten en test eerst nog wat greenhouse hazes. Daarna zet ik het kot vol met psychoD, dus hou me in de gaten!

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment


            #35

            Comment

            Bezig...
            X