Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

250watt Hps , bubble's 2e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    250watt Hps , bubble's 2e kweek

    Korting op 420shop
    Goeie avond.

    Ik start zo juist mijn 2e kweek.Deze keer heb ik Bubble's stekkies weten te bemachtigen. Ook nu ga ik weer mijn 250watt HPS gebruiken,zelfde in en afvoer voor lucht. Ik heb van de 10 stekkies al 8 in me hok staan. 4 in een 64lt bak . En 4 losse potten van 8Lt.

    Morgen kom ik met de foto's

    gr sven

    #2
    Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

    nice we shall see

    Comment


      #3
      Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

      Veel succes gewenst.

      [HELP]Verhuist naar binnen kweekverlagen[/HELP]
      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

        Zo we zijn vandaag 7 dagen verder. Ik heb ze in die dagen alleen bio groei gegeven en een wortelstimulator. Heb ondertussen ook al foto's. Heb 2 stekkies in een klein bakje gedaan, en staan voor het venster. Ik zie dat die net zo snel gaan als in het hok. Op het balkon heb ik ook nog 4 Critical's staan en 1 met toppen. die planten zijn ongeveer 1 meter. en bladeren zo groot als 2 handen.ook daar maak ik even snel foto's van.

        Comment


          #5
          Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

          hier de foto's
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

            Hieronder volgen wat foto's van mijn Critcal buitenweed soort. De 2e foto met de topjes die plant komt uit mijn kweekhok van mijn vorige kweek. Hij stond tussen de white widow's en power plant. Deze plant trok het niet en maakte toppen aan en wou daarna meteen sterven (rotten). Ik heb toen snel de kleine topjes alvast geknipt en de verotte delen weg gehaald. de rest heb ik gelaten en heb de buiten plant maar gewoon buiten gezet. Nu doet hij het weer goed, net als de rest.

            Comment


              #7
              Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

              Critical is trouwens een zoete soort. Ruikt heel lekker en ook beetje zoet.
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                High,

                Gaat goed daarzo. Of je hebt hele kleine handen of hele grote bladeren hihi.

                Gtz

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                    Dag 13


                    Zo daar ben ik weer. Heb ook de volgende foto's gemaakt. Die 2 in het gele bakje doen weinig . Misschien omdat die ook niet in het hok staat maar gewoon voor het raam.

                    Ik geef ze nog steeds alleen een wortelstimulator en bio groei.Morgen wou ik ze in de bloei zetten dan zijn ze precies 2 weken.
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                      Vandaag dus dag 17. Ze gaan goed nu en hard ook. Ik voeg nu terra flores bij en Ph bloei.

                      Is het nu nog verstandig om een wortelstimulator toe te voegen?
                      En wat is SuperDrive eigenlijk? Staat zo een bruin gedroogd weed blad op het potje.

                      Ik kom later met de foto's

                      Comment


                        #12
                        Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                        Mooie planten heb je daar, zou nu enkel opbouwen met basis voeding en geen wortelsimulater meer geven planten zullen al mooi geworteld zijn in hun medium. Kan het zijn dat het superthrive is? Succes ermee.

                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                          Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                          Mooie planten heb je daar, zou nu enkel opbouwen met basis voeding en geen wortelsimulater meer geven planten zullen al mooi geworteld zijn in hun medium. Kan het zijn dat het superthrive is? Succes ermee.

                          Grtz

                          ik heb enige informatie over SUPER DRIVE

                          For specimen plants and crucial crops

                          Super Drive is a highly effective solution for plant development and it can be used in all stages of growth, from seedling to harvest. It is effective in the reduction of stress and the maximisation of performance. It can be applied through the roots or through the leaves and can be added to nutrient solutions throughout the life of the plant.
                          SuperDrive is manufactured from pure and highly concentrated plant extracts. A little goes a very long way. It contains powerful plant enhancing compounds, derived from the concentrated extracts of marine plants. It is non-toxic and poses no environmental hazards. SuperDrive can help to produce healthier more vigorous plants, with brighter, more fragrant flowers.
                          SuperDrive Applications

                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                            Zo. ze staan nu anderhalve week in de bloei. alles gaat zijn gangetje. 1probleemtje is dat mijn lamp nu niet meer hoger kan. Hoop dat de plantjes nie meer de lengte in gaan. we zullen zien.
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: 250watt Hps , bubble's 2e kweek

                              Sow tentje staat mooi vol. Ziet er al lekker uit, veel succes verder.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X