Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x White Widow, 7x Lowrider#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

    snoeien en knippen idd een k*twerkje. Duurt idd hele tijd om mooi te knippen kweker

    Comment


      Comment


        Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

        Heyy mate,

        Klink heftig man, die ingreep, gaan ze nu je gewrichtsvlakken polijsten oid?
        Met harig bedoel je zeker ruw? Ik neem aan dat je nog geen slijtage hebt met die leeftijd

        Het curen is om zoveel mogelijk smaak en kwaliteit van de wiet te behouden tijdens/na het drogen. Het werkt als volgt: Wanneer je de wiet na 7/8 dagen uit je droogdoos haalt zal de buitenkant droog zijn, maar de binnenkant is meestal nog nat. Om dit op de proef te stellen plaats je al je buds in afsluitbare potten in een donkere omgeving en wacht je een tijdje. Slaat er vocht op de binnenkant van de glazen pot waar je ze in hebt gedaan dan is dit een teken dat ze nog wat langer gedroogd moeten worden. Doen ze dit niet en blijft het glas helder dan kan je er mee doen wat je wilt. Wat ik graag doe is een sinasappelschil erbij leggen of een citroen schil, geeft weer wat xtra flavor aan je stuffie.

        Wat je droogdoos betreft, moet je de afzuiging laag zetten, op deze manier zullen je buds minder snel drogen en zal daarmee de kwaliteit hoog blijven. Aangezien je aangaf geen geur te ruiken, dit kan een teken zijn dat je afzuiger mssn te hoog staat. De langer dat ie er over doet om te drogen de beter de kwaliteit Heb je je buds aan de stam laten zitten? of heb je ze afgeknips? In het laatste geval moet je dagelijks de buds draaien om een gelijkmatige droging te garanderen.

        Leuke zaadjes man! mijn lemon skunk staat momenteel wat stil, had m teveel water gegeven Hij is gelukkig wel al aan het bijkomen.

        Die lowrider weedje is heel lkkr te roken, zalig weedje

        Wanneer gaat je nieuwe kweekverslag op de band?

        Ik hoor t wel

        Greetz mate

        Comment


          Comment

          Bezig...
          X