Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Afghaan 3x Supergirl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Afghaan 3x Supergirl

    Korting op 420shop
    Ik was al een tijdje nieuw op het forum maar toch maar even een verslagje maken om jullie up-to-date to houden

    Ik heb veel spullen overgekocht van een vriend dus weet niet precies hoe en wat,

    5x Afghaan stekjes
    3x Supergirl zaden
    Tent '' 2,0 x 1,6 x 1,6
    lamp 600 watt
    Filter
    ventilator

    Even wat pics ;








    Update '11-08-09'

    De Afghaan stekjes zijn nu veel beter gaan staan na 2 dagen in de 600 watt lamp
    ook hebben 2 van me Supergirl kindjes :$ hun kopje al laten zien
    genoeg gepraat paar fotos;

    allemaal net wakker

    Afghaantje #1

    Afghaan #2

    Afghaan #3 'deze heeft nog wat plekjes op de 2 slaphangende bladeren, volgens mij vanwege de hel die dit stekje voor de warme tent heeft meegemaakt

    Afghaan #4

    Mijn kindje

    Update '14-08-09'

    Ten eerste wil ik dit moment (of het moment dat jij dit zinnetje leest),
    even opdragen aan mijn goede vriendin die er niet meer is

    Oftewel;
    Een van de zaadjes had een vriend van mij verkeerd geplant,en is daardoor niet boven gekomen

    High everyone ,

    tis weer 3 dagen sinds me vorige update dus hier ben ik weer
    met wat mooie fotos ;


    Na het wateren

    ze staan nu sterker

    Deze laat al mooi haar lob blaadjes schieten

    Knapperd

    Deze is net haar helmpje verloren

    beauty isnt she? :$



    - Nou heb ik dus een vraag, Kan ik ze al toppen?

    ------------------------------------------------------------


    Tips en adviezen altijd welkom
    I am so high right now..
    Weedie,
    Last edited by Weedie; 15 August 2009, 19:03.

    #2
    Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

    heel veel suc6 met je kweek.
    groet Ruud

    Comment


      #3
      Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

      Thanks ruud,

      Comment


        #4
        Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

        Leuke spullen dat je gekocht hebt!
        ben ook weg van tentjes de laatste tijd.

        Kleine opmerking misschien, je thermo/hygrometer plaats je het best op tophoogte van je planten, liefst in de schaduw(kartonnetje als afdakje of zo...).
        Zo meet je op het warmste punt van je planten, en daar wil je het ook weten natuurlijk, niet een meter erboven.

        Verder ziet het er strak uit en wip ik je verslagje nog wel eens binnen.

        Succes,

        Prutser

        Comment


          #5
          Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

          Jaah een vriend van me had geholpen met het opzetten en die had hem daar aangehangen, maar wat je zegt klinkt logisch en dat ga ik maar eem doen

          Thanks prutser ,

          Comment


            #6
            Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

            Ik zou ze wat meer water geven en evt natte doeken hangen dat doe je door emmer water vullen en dan natte doek in hangen dan verdamp het vocht
            Suc6
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

              ik verdeel nu 1,5 liter water over hun allemaal,
              hoeveel zou ik ongeveer moeten doen ?
              En thanks over dat tipje zal misschien wel even uitproberen

              thanks belladonna ,

              Comment


                #8
                Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

                Gewoon proberen tot de aarde nat is ja probeer die natte doek
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

                  Yo weedie,

                  Ziet er goed uit he man! Is de naam van de streng/plant afgaan? Ken ik niet, heb wel wat ervaring met sweet afghani delight van sweet seeds.
                  Je stekken zien er toch wel goed uit hoor naar mijn mening. De onderste blaadjes verliezen ze hier ook meestal en ja, ik denk idd ook door de zware omstandigheden.
                  Als je zeker bent dat je stekken aan zijn geslaan (denk het wel als ik de foto's vergelijk), dan mag je volgens mij zeker al gaan toppen. Dit kun je eventueel nog eens gaan herhalen na de volgende 3 internodes.
                  Weet je in welke potgrond je ze hebt gestopt? Normaal zit er zeker genoeg voeding in voor de eerste 3 weken, speciale grondmengsels zoals batmix gaan 6 weken mee. Het is zoals je reeds hebt gelezen aan te raden grond met perliet te kopen, dit houdt vocht vast en zorgt voor minder waterbeurten. Als je merkt dat de blaadjes geeler gaan worden, dan is het tijd om te gaan bijvoeden. Ik geef nooit een volledige dosis van de eerste keer, gelijdelijk aan opbouwen...
                  Hoeveel water een plant precies nodig heeft is moeilijk te zeggen. Probeer echter nooit teveel water te geven, je spoelt voedingsstoffen uit de bodem (gele bladeren ot gevolg) en bepaalde planten hebben niet graag te natte voetjes. Je moet voelen met je vinger aan de zijkant bijvoorbeeld, punt.
                  Sproei je de planten ook nat? En doe je dit wanneer je 600W aan staat? Aan de LV kun je weinig doen zonder dure toestellen te kopen. Een handdoek kan helpen maar je moet gaan opletten met schimmelvorming dan... Ik let op de LV tijdens kiemen en wortelen stekken, daarna rond de 50. Maar zie dat je propagator hebt dus dat zou geen probs moeten geven he.
                  Ziet er goed uit kerel!

                  Ps: monstertip voor wortelen van je stekken. Als je nog eens in growshop komt, schaf je wat rhizotonic aan. wortelstimulator die je mag gebruiken als bladvoeding in groei.

                  Grtz $iR
                  Last edited by SirSmokeAllot; 14 August 2009, 17:27.
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

                    jaa ik sproei ze boven en onder de bladeren.

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

                      wanneer je licht aan???!!! Ik dacht al dat de blaadjes er wat raar uitzagen.
                      Dat zou ik niet doen, het is te zeggen... Je kunt het gerust doen vanaf dat je 600W is afgesprongen (sommigen zeggen al half uurtje op voorhand), dit geeft de blaadjes even tijd om op te drogen.
                      Zorg ervoor dat als de lamp aangaat de blaadjes droog zijn. Je blaadjes kunnen/zullen gaan verbranden met brandvlekjes tot gevolg.

                      Grtz $iR
                      Last edited by SirSmokeAllot; 14 August 2009, 17:39.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x Afghaan 3x Supergirl

                        Thank you very mutch sir,

                        Weedie,

                        Comment

                        Bezig...
                        X