Sweet Afghani Delicious, ronde 2
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
en maar weer updateje
Inmiddels week 4 van de bloei, week 9 totaal
Ik heb inmiddels een booster productje gescoord met alle dank aan alien
Nu nog achterkomen hoe en wat ik dat spul moet gebruiken en dan gaan we zien hoeveel verschil het maakt ^^Attached FilesLast edited by Mr_3ppozz; 28 October 2009, 06:24.sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.Comment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
ziet er wel leuk uit, alleen 1 opmerking slechts, nou ja.....opmerking ook weer niet.
Foto's zijn zwaar bedrog zoals iedereen weet en je kunt de hoogte van een plant laten zien d.m.v. een meter. daar is ie tenslotte voor.
Probeer echter de volgende keer de meter van je meterrolletje ACHTER de plant te houden. want ik lees 90 cm?? als je'm erachter houd zal zij waarschijnlijk maar 86 cm zijn of nog wel minder ......................... dus hou de meter achter je plantjes aub. lol....verder ziet het er wel zoetjes uit......greetz KwekersigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
@ Psycho, Tis de 4de week van bloei en week 9 totaal
9-4 = 5
@ kweker, het optische bedrog hier, is dat het lijkt of ik de meter ervoor heb gehouden, deze stond er strak naast
de hoogste is 96cm daarna 92 en de kleinste meet 88cm 
Thanks voor de reacties
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.Comment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
optisch bedrog? of je houd jezelf voor de gek als deze er STRAK naast staat waarom ziet het er dan uit alsof de meter er 6 cm vanaf staat?
zo te zien aan de onderkant zie ik ook NERGENS een blaadje hangen die de meter naar achteren drukt....maakt me niet zoveel uit hoor......
was geen critiek of zo......stoor me er alleen aan......
ik maak de foto ALTIJD met de meter erachter tegenaangedrukt....
lol
in ieder geval staat er NIET strak tegen lol......sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
en dan zal het ook nog handiger zijn als je een foto horizontaal neemt ipv diagonaal naar onder dt maakt de meting nog onbetrouwbaarderComment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
en dan er achteraan tegen wel tegen "tegen"dus gewoon vollebak er tegen aan....niet 1 cm er van af maar er tegen alles platdrukken in de wijde omtrek....
of: devils en psycho....... zou er ook een meter bestaan van 12 cm dikte??????sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
nee niet van 12 cm enkel een paar mm dikste wat ik ken is een duimstok en is volgens mij 4 mm dikComment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
als die de cam nog schuiner had gehouden was die misschien wel 1 meter
ps als die de oogst gaat wegen zegt die 1 kg
en dan als iemand zegt dat dat 1 kg nat was dan komt weer die discussie nee het was droog, nat , droog , nat
is hetzelfde als nu met die meterComment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
gheheheheh
de eerste foto zit de lat ernaast, de foto erna zit die er inderdaad een behoorlijk stuk voor, maar dit lijkt erger dan het is
Ik maak me der verder niet zo heel druk over etc
en btw DH, 1kg droog ga ik nie redden hoor
dont sweat it xD
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.Comment
-
Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2
Yo Mr_3ppozz,
alles gaat goed met je dames zo te zien! Geen hermatjes -zoals we ondertussen wel gewoon zijn van Sweet Seeds-. 1kg zal inderdaag wat veel zijn
. Ideaal is rond de 400g maar met 200g voor een tweede keer moet je tevreden zijn, onder een 400watter uiteraard. (ook het feit dat je niet zoveel plantjes hebt staan, al ziet het er nog wel mooi groen uit, ik krijg al weer de kriebels
)
Ik las net dat je ze 5 weken groei gegeven hebt. Iemand zei me dat ze absoluut traag groeien en helemaal niet hoog (nogal een eigenschap van Indica's
). Wat je eventueel volgende keer kan doen wil je het wat inkorten is wat meer plantjes zetten (ik denk dat 5 het maximum is?) om zo een week of zelfs 2 weken te besparen op je groeitijd
. Gewoon een randbemerking hé, geen kritiek, kwestie van duidelijk te zijn.
Ik zie dat ze er goed bijstaan alleszinds, hopelijk kan je het zo houden! Het is nog een tijdje dus die toppen gaan mooi aandikken naar mijn mening. Laat je niet volledig gaan met het geven dan die bloeivoeding, dat is meestal -zoniet altijd- straf spul. Het is echter wel een mooie extra als je planten tekenen vertonen van voedseltekort, dan komt het heel goed van pas.
Blijf ons/mij op de hoogte houden met foto's pliiiiiiiiiies!
Greetzzz
JonaComment



Comment