Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweet Afghani Delicious, ronde 2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

    het probleem is, ik heb inmiddels al mn eerste dame opgerookt, die ik al eerder had geknipt.... daar heb ik nu nog een kleine 10gr van over

    Heb al wel een nieuwe foto van de overblijfselen van Merel, maar Naughty zit gewoon in de potten
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

      Kan altijd beter, zeker onder een 400w. Maar op zich is 170 niet niks . Helaas toch een eind van de 'voorspelde' 1 gram per watt door sommigen, gestrand . Rookverslag AUB

      Comment


        Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

        Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Post
        Ze smaken inderdaad fantastisch monty

        moet wel zeggen dat er toch ook smaakverschil in zit tussen de 2 "gele" dames en de ene groene...de plant die groen is gebleven, heeft een wat zoetere vollere smaak met een veel zachtere nasmaak.

        De weed zelf is allemaal zeer sterk en kruidig van geur, de smaak kan ik niet echt omschrijven want ik zou niet weten waar ik het mee kan vergelijken. Wel vind ik persoonlijk, het een zeeeeeeer lekker weedje, lekker zacht qua smaak, lekker nasmaakje en een overheerlijke fullbody-stoned die al inslaat na 2 of 3 heisjes

        Hier was het rookverslagje al Jona
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

          Oooh, dan had jij dus al lang voor ze droog waren zitten snoepen!
          Dat maakt het verslag helemaal volledig! Goed gedaan!

          Comment


            Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

            Ik had ze al ff hangen voor ik ze uberhaubt ging knippen, dus meeste was al goed droog toen ik tussendoor een testertje leende

            De weed is echt een geweldig soortje, heerlijk apart smaakje, maar, ik zal hem toch niet nog eens zetten....

            Tijd voor vakantie \o/
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

              Ja dat is mooi mooi mooi man! Die SADtjes doen et goed blijkbaar. Congrats met de harvest ey! Laat et u smaakn..

              Greetz!

              Brewer (Always stoned, never outnumbered)

              Comment


                Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

                nu is een vraagje ,
                ik ben vrij nieuw in heel het kweekgebeuren
                maar als je zo naar die grwoshop sites gaat zien
                spreken die altijd van 400gram oogst na 9a 10 weken ?
                ze zullen wss wel overdrijven maar er is toch wel een enorm verschil
                tussen 60gram 14weken en 400gram 10weken ?

                Comment


                  Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

                  Jeromio, gelieve even op het forum rond te kijken om te zien waar je dingen moet posten . Alvast welkom.

                  Om toch op je vragen te beantwoorden:
                  maar als je zo naar die grwoshop sites gaat zien
                  spreken die altijd van 400gram oogst na 9a 10 weken ?
                  Kan maar dat moet dan haast onder een 600watter en je mag al niet teveel domme dingen doen. Ik denk dat je met 300g als eerste keer onder een 600w-lamp al tevreden mag zijn.

                  ze zullen wss wel overdrijven maar er is toch wel een enorm verschil
                  tussen 60gram 14weken en 400gram 10weken ?
                  Je moet ook zien hoeveel planten er staan, hoeveel groei die gekregen hebben, welke voeding, welke problemen er geweest zijn etc... Hangt van meer af dan je denkt. Ik zou je aanraden van hier wat op het forum informatie op te doen, je zal er al heel wat wijzer van worden

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment


                    Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

                    yo 3pp,
                    mooi gedaan!!! Ik hield persoonlijk niet zo van de smaak maar heb uiteraard ook geen vapo thuis. Toch denk ik dat je eigenlijk dezelfde conclusie maakt zoals ik aangezien ze niet voor herhaling vatbaar is.
                    Enjoy your smoke!

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

                      Geen van de soortjes die ik ooit ga zetten zullen snel een 2de ronde krijgen.... Er zijn ZOVEEL soortjes dat het gewoon zonde is om ze 2 keer te zetten...
                      sigpic
                      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                      Comment


                        Re: Sweet Afghani Delicious, ronde 2

                        Haha. Eigenlijk waar. Ik wou het maximum halen uit mijn sad's, beetje voor het prestige. Daarmee kweek ek ze nu voor de derde keer op rij. Kon het wel niet laten van ook andere soorten te proberen. Heb nu 3 sad's, 3 moham ram en een wild rose staan. Allemaal van sweet seeds.
                        Volgend kweekje begin ik ook met iets anders, maar dat zal voor oktober zijn denk ik. Ik hoop tegen dan een normale kweekruimte te hebben met voldoende hoogte. Kwil is sativa's proberen.

                        Comment

                        Bezig...
                        X