Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze , Himalaya Gold , Bubblegummer @1000watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze , Himalaya Gold , Bubblegummer @1000watt

Hoi mensen ook hier meteen men laatstje postje voor men kweekverslag.

Alles hangt te drogen , nog 1 haze staat te spoelen nu , derna donker zetten en te drogen hangen. Opbrengste zal ni WOW veel zijn , wel goeie kwaliteit denk ik , tot nu toe oogt hij toch goed.

Vnvnvd zal ik miss ng foto of 3 updaten.

Dit is dan ook weeral t'einde van dit verslagje. Ook weeral spankx voor alle hulp en info

Mvg Iz The Wiz 13
    Last edited by Izthewiz13; 25 November 2009, 10:06.

Comment

Ik eis een rookverslag!
      Grtz $iR
      sigpic

Comment

komt voor mekaar $iR

Comment

Als afsluiterken een amateuristisch filmke met alle herrineringen aan dit kweekje.

Mvg Izzzz

Comment

Ajjjt, mooi gedaan man!!!
            Wel veel bladproblemen gehad zo te zien
            Heb van je filmpie genoten
            Chill achtergrond nummer btw!

Greetz

Comment

Thanx man yupp yupp veel bladproblemen
              Vooral spint die constant alles leegzuigde

Grtz Izzzzz

Comment

leuk filmke, nice! mooi om zoon hele kweek in miniformaat langs te zien komen met alle ups en downs

Grtz

Comment

Thx man ja is kortsamengevat alle goeie en slechte momenten samen met men dames.
                  They've had a goood time

Izz

Comment

Super gedaan hoor izz,lekkere kweek met alle ups en downs,
                    Super zo'n filmpje er achteraan...
                    heb er graag naar gekeken.

Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

nou nadat ik staaltjes gekeregen had van izzzzzz heb ik er zalig van genoten en moest ik hem een pleziertje doen en dat was een beschrijvingske plaatsen,

wel we doen dat dan maar he , so sen we dan ook wer

dus eerst begon ik met draaien

eerste dag was het de bubblegummer en himalaya gold aangezien de haze een beetje moest drogen nog.

dus zo gezegd zo gedaan

de eerste joint die ik draaide was de hiimalaya gold
                      wel ik kan je zeggen ik zette een cd'ke op van buddha bar en ik waande me na 3 hijsen van die lichte coole frisse kruising van thai asian weedjes was heerlijk en toen de joint half was voelde ik hem al lekker hangen in het hoofd
                      zo'n lekkere stonede high zeig zeer lekker effect en smaak was apart verrassend maar o zo heerlijk,

dan de bubblegummer wxas ook weer mooi en properkes gekweekt alleen was ik hierdoor toch teleurgesteld. door eerder de genen van de x-line bubblegummer want die lag toch niet vlakbij de originele zoete bubblegum die ik ken, was wel lekker weedje ma leek nie op bubblegum gewoon een ander zoet weedje met te diepe smaak voor bubblegum

op het einde van de nacht was de haze eigenlijk toch redelijk droog dus ik dacht pers die er in de grinder en rollen maar
                      klaar was ie en stak em op wel na drie trekken was het direct duidelijk dit was een toppertje ma echt heel sterk, amnesia like maar iets frisser en nog net iets sterker naar mijn mening maar dit is een joint voor als je lekker wil hangen en zekr niet meer moet nadenken , eerder een "huh, hehehe i'm in space" gevoel

moet zeggen de guano gaf lekkere taste ook zeker normaal gezien ik een coco's liefhebber ben voor de smaak

wel izz keep up the good work en we zullen vd week zeker en vast nog samen ene paffen alsek in aalst zit jihaaaaaaaaa

keep up the good work izzzzzzzzziii grtz
                      Last edited by bearprolec; 8 December 2009, 11:15.

Comment

Ik was ook een van de gelukkige die een testje mocht proeven van de haze. Zeer frisse lekkere haze smaak. Dat kan ik me er wel nog van herinneren. Aan gezien dit al later op de avond bij gs alien was kan ik niet echt duidelijk het effect beschrijven wat ik was toen al redelijk stronken ghehe. Maar zeker een prima wietje Wiz. Mooi gekweekt!

Grtz

Comment

ghehehe DANk je smeerpijp zonder al jullie hulp was het me niet gelukt =)

Izzz

Comment

heey izzz

heb net nog eens het filpje gekeken en je verslagje gelezen
                            mooie buds echt mooi
                            goed gedaan
                            wens je volgende kweek nog beter toe
                            suc6

Comment

Spankx devilman vrijdag laatk zeker nog wat van me wietje rondgaan dat de sint scheef naar huis kan gaan

Izzzz

Comment

ghehehehehe

we hebben een aantal botsingen gehad hier op de site
                                ik zeg niet dat het altijd aan een ander ligt want dat is
                                natuurlijk niet zo maar als we elkaar vrijdag hebben
                                gezien en dat geld voor meer mensen dan ga je elkaar
                                automatisch ook beter begrijpen en dan waardeer je
                                elkaar ook meer
                                asl je snapt wat ik bedoel

tot vrijdag

Comment

Bezig...
                                X