Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wahalla, jackberry, Elmonstre, Lowrider en dubbelf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wahalla, jackberry, Elmonstre, Lowrider en dubbelf

Korting op 420shop
    Dag allemaal,

na een poos al te hebben gelezen en geantwoord toch maar eens tijd voor een kweekverslag vanaf mijn kant.

ik ben met een dubbele kweek bezig , dubbel denk je , heeft hij tijd over of zo ??
    nee , het was de bedoeling dat in mn kweekhok 8 tot 10 planten zouden komen te staan, maar helaas van de 10 kwamen er maar 8 op , en van de 8 hebben er 3 het veld moeten ruimen omdat het mannetjes waren , of niet voldoende potentie hadden naar mijn mening.

In het kastje staan nu :
    1 x Jackberry
    3 x wahalla
    1 x El Monstre

Afmeting van mijn kast:
    1,20 x 1,20 x 2,00 ( l x b x h )
    De kast is voor zien van een 600watt HPS Sont van Philips
    afzuiging is zelfbouw

de kast leek eerst te groot voor de 5 over gebleven planten dus ben ik een extra ronde begonnen om de kast mee op te vullen.

Dus heb ik in mijn voorgroeihok ook nog een paar dubblefun en Lowrider zaadjes ontkiemd. maar nu ik weer in mn kast kijk groeien de 5 planten lekker door en heb ik bijna geen ruimte meer over voor de jonkies haha

één van de jonkies staat voor iemand anders in het potje, dus die gaat straks ook in de kast en de andere zie ik wel wat ik dr mee doe, maar zal ze denk ik lekker lang laten voorgroeien tot er weer ruimte vrij komt in de kast.

Nu zal je Jackberry er als eerste uit gaan aangezien deze al bijna twee weken in volle bloei staat, dan kan daarvoor in de plek een doublefun komen te staan. de lowriders kunnen ook wel in het voorgroei hok blijven staan, daar staan ze niemand in de weg en kan ik ze nog lekker een poos op 24 uur laten staan. ik denk dat ik ze na deze week maar op 18/6 zet anders te veel stress voor de meiden.

één van de dubblefun planten heb ik enorm laten strekken om eens te gaan spelen met LST, ach ja je moet toch wat doen !!

foto's zal ik vanavond of morgen plaatsen zodat jullie een kijkje in mijn keuken kunnen nemen hahahaha

Greetings Swingers

Re: wahalla, jackberry, Elmonstre, Lowrider en dub

deze ga ik volgen,eens kijken hoe jou walhalla s t doen.heb deze ook gekweekt!
    grtz

Comment

en de 2e kweek
      die zijn nog niet zo ver als de vorige

De Lowrider en de Dubble fun zaden !!

Zwarte potjes zijn de Lowriders
      Rode potten zijn de dubblefun
      in de grote pot staat een dubbelfun die in LST gaat

ondertussen is alles opgekomen op één lowrider na die laten we nog even staan en anders heeft mevrouw pech gehad en gaat ze dr uit , ik wil alleen planten die graag willengroeien , twijffelaars hebben we al meer dan genoeg in het leven

De laatste foto is de plant die ik voor een kennis aan het kweken ben , lief is ie hé ??
      Attached Files

Comment

Das een mooi Plantje die laatseeeeee zo mooi model
        God was never on your side..

Comment

hey bella

nou ik zal zometeen weer even een foto maken voor je , kun je zien hoe hard hij gegroeid is , die kleine doet het echt als een speer.

en de rest ?/ ja die gaan ook allemaal lekker , de jackberry krijgt steeds dikkere toppen en de kristallen op de bladeren komen er ook steeds meer bij. toppen voel al lekker hard aan , dus geen fluffie troep.
          De ElMonstre gaat ook al leuke toppen ontwikkelen dus dat gaat een leuke oogst worden al met al

Ik denk dat ik over een week de kleine planten maar eens in de blie ga zetten om zo de oogst van de twee gelijk te krijgen. dat is het voordeel van een kweek met een lang bloeiende plant.

vanavond zal ik een foto update plaatsen !

Comment

die walhalla als die eenmaal op 12/12 dan gaat ze de lucht in echt niet normaal
            maar met hoge druk zal je daar minder last van hebben denk ik, ik ben nu ook een walhalla herma en vrouwtje aan het kweken.

Comment

walhalla schoot bij mij ook als n gek,en ik gebruik n hps.licht gewoon aan t grote deel sativa.

Comment

zoals beloofd de foto's

zo zie je maar weer wat er kan groeien in een weekje tijd
                Attached Files

Comment

zoals jullie hebben kunnen zien is de kleine dubbelfun giga aan het groeien zo hard dat ie al met zn 5e internode bezig is , dus was het nu al tijd om hem eens te toppen. dat heb ik vandaag dus maar gedaan , dit om de hoogte lekker te beperken en de opbrengst voor dit gastplantje optimaal te krijgen !! ja als je wat voor een ander kweekt wil je wel de maximale uit een plant halen toch ?? we gaan haar na dit weekend al lekker in de bloei zetten om ze gelijk met de Wahalla te kunnen oogsten. elke gram is er weer één toch ?? dus ff een snelle kweek deze ronde , lekker kort voorgroeien ( 2 weken ) en dan hoppa in de bloei !!

Comment

Heerlijk die kleine plantjes
                    God was never on your side..

Comment

waarom ben je zo steng voor de plANtje s die niet mee groeien ????

Comment

@ bella

ja lief hé hoe die kleine meiden groeien tot mooie planten

@kaatje,

Als planten in de ontkiem fase al achter blijven , dan zullen ze in de bloei ook achter blijven en komt de volgende oogst weer in het gedrang.

Maar deze is nogsteeds niet opgekomen , dus potje leeg en klaar er mee !!

Zal straks weer even nieuwe foto's plaatsen

Swingers

Comment

Ik was vertrokken met 10 stuks feminized PP. 8 opgekomen en uiteindelijk zijn er maar vijf overgebleven. Heb zoals jij twee achterblijvertjes weggeknald en eentje moest wel mee als ik er nog vijf wou. Wel, die 'achterblijver' is nu de kolos in mijn tent... (moet je niet vertellen dat ik spijt heb van die andere)

Comment

@ warrior,

Ja die ervaring heb ik dus niet, achterblijvers gaan bij mij de kliko in.

Maar ja je kan geluk hebben met een plant , ik had pech ! haha

Comment

Bezig...
                            X