Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

    Korting op 420shop
    22-09-2009

    Goeie avond,

    Ik ben zojuist mijn 4de kweek begonnen van dit jaar. Nu heb ik gekozen voor de volgende 3 soorten

    - AK47 Autoflower
    - Blueberry Autoflower
    - White Widow

    Ze waren naar 3 dagen ontkiemt en heb ze net ingepot. Ik zet ze direct op 12/12 en ben van plan de white widow te toppen zodat die niet in de hoogte gaat groeien. De andere 2 blijven behoorlijk klein, heb ik begrepen . Ook nu gebruik ik het volgende:

    Darkroom 60x60x120
    HPS 250 watt
    2x 100mm Inlaat airtube
    1x 150mm Uitlaat airtube

    Verder gebruik ik gewoon potgrond van de alberthijen. Het is de vorige keren ook prima gegaan. Voeding heb ik staan maar dat komt later.

    Heb ook wat foto's.

    Groetjes Superzuan
    Attached Files

    #2
    Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

    Ziet er een strakke start uit
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

      mooi gedaan

      Comment


        #4
        Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

        Nice, mooie soortjes!
        Mag ik vragen hoeveel gram je geoogst hebt met welke soort planten en hoeveel planten tijdens je andere 3 kweken? Ben gewoon nieuwschierig

        Suc6 Greetz

        Comment


          #5
          Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

          1e kweek : 1 powerplant , 3x white widow = droog 70gr
          2e kweek : 5x critical Buitensoort . ik heb er 3 verpest had van de overige 2 55 gr.
          3e kweek : 8x Bubbles. Waren te veel voor mijn kleine hok. 65 gr.

          En heb nu 1 mannetje staan white widow . Had het zaadje gekregen in een weedzakje van de coffeeshop. Was helaas geen vrouwtje maar , zonde om weg te doen. Hele mooie plant heb hem getopt. Gewoon om te expirimenteren.

          Edit:eerste kweek verslag : http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t4607.html

          tweede kweek verslag : http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t5663.html

          was een beetje chaotisch
          Last edited by westport; 23 September 2009, 12:48.

          Comment


            #6
            Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

            23-09-2009

            De White widow is boven aarde gekomen. Ben toch van plan de eerste 3 dagen de lamp op 18/6 te zetten en dan op 12/12.

            Ik houd mijn hok met een plantenspuit vochtig en het aarde oppervlak ook.
            LV met lamp aan 68% lamp uit 74 tot 80%

            Comment


              #7
              Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

              Netjes man,

              Mooie kweken btw, die laatste had ik gevolgd, zag er erg chaotisch uit. Maar toch goed aantal grammen.

              Greetz

              Comment


                #8
                Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
                Netjes man,

                Mooie kweken btw, die laatste had ik gevolgd, zag er erg chaotisch uit. Maar toch goed aantal grammen.

                Greetz

                hahahhaaa Bedankt. D8 dat niemand het volgde omdat het zo een zooitje was.

                Trouwens jongens.. Mijn LV was gewoon 44 % denet. Tis me opgevallen dat in het begin het moeilijk is om de LV goed te houden. Als de plant groter zijn gaat het altijd makelijker? of is dat niet zo. Hoe krijg ik hem hoger nu? Ik sproei wel regelmatig . hangt al een handoek in .
                Last edited by superzuan; 24 September 2009, 17:57.

                Comment


                  #9
                  Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                  UPDATE!!!
                  24-09-2009

                  Goeie avond,

                  Als eerste kwam gisteren( 16:00) de White widow naar boven. Vanmorgen(06:00) zag ik de AK47 ook boven, en nu (17:00) Zie ik een klein stukje van de Blueberry al bovenkomen.

                  Ik doe er een paar foto's bij. Ook heb ik 2 fotos van mijn mannelijke White widow. Heb hem getopt. Zo ongeveer 8x ofzo. Alles lijkt goed te gaan. Ik heb geen goeie camera dus ik gebruik mijn GSM. Sorry jongens

                  Attached Files
                  Last edited by superzuan; 24 September 2009, 17:50.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                    zo ze gaan super hard. de blueberry is de kleinste en de WW de grootste. LV op 84% gekregen met lamp aan. extra waterbakjes erin gezet. bovenkant goed nat spuiten dat het langzaam drupt. zonder lamp ligt hij tussen de 69% en 74%. morgen wat foto's

                    Comment


                      #11
                      Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                      Wat ik merk is dat de white widow veel sneller in de lengte wil. heb hem al getopt . Hij moet beetje op de hoogte blijven van de ak 47 en burberry.

                      Over de auto burberry gesproken : die is wel veel kleiner als de ak47. Steeltje is nog maar 4 cm. van de ak47 7cm en van de white widow 11 cm. Het rare is wel dat mijn andere kweken wat sneller ging. altans leek het. Mijn mannetje white widow doet het ook goed mooie grote groene bos. staat in de woonkamer als sier. Had al 1 keer spint, stofzuiger erover gehaald en masai gestrooid en ik zie niks meer. binnekort foto's . heb ff geen cam

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                        !!!UPDATE!!!
                        26-09-2009


                        Goeiedag, Ik loop een beetje achter . Ik had geen camera maar ik ga alles inhalen ahahaha. Hier wat foto's toen ze net ontkiemt waren.
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                          komt goed man
                          veel suc6


                          mvg Izzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                            !!!UPDATE!!!
                            15-10-2009

                            En hier weer wat foto's van hoe ze erbij staan.

                            Soms erg koud s'nachts. Temperatuur ligt rond de 15 graden, maar wel met een lekker hoog LV. Ik weet dat de WW hier van houd.
                            De Blueberry is nog echt klein en zie nog geen tekenen van bloei.
                            Bij de ak47 zie ik al tekenen van bloei. De ww had ik ook al direct getopt en ook dat is goed gegaan.

                            op de foto staat burberry . k bedoel daarmee Blueberry ( autoflower)
                            Attached Files
                            Last edited by superzuan; 22 October 2009, 18:40.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1x AK 47 , 1x Blueberry , 1x White Widow

                              Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                              komt goed man
                              veel suc6


                              mvg Izzzz

                              dankjewel. Hoop dat voor mijn Blueberry ook , is dat normaal dat hij zo achterloopt op de ak47?

                              Comment

                              Bezig...
                              X