Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nee met nekkedraaiers bedoel ik als je langrijdt ziet er zo lekker uit dat je bijna je nek verdraaid (breekt) voor nog snel een blik op te vangen van de schoonheden lol
@tosti: nope geen meeldauw alleen gratis vlees (spint) af en toe maar daar hebben meerdere mensen last van he...
@$ir: lol lol en nog eens LOL hoe me in d egaten volgende week....lol...komt nog wat aan.........
Jack diesel: Stinkt nog steeds, is 65 cm....niets gegroeid alleen de toppen komen steeds dichter bij elkaar en zijn toch mooi vol hard compact en redelijk groot Nevilles haze: 111 cm ,topvorming is mooi gaat lekker met deze
komen redelijk wat stukken aan, met veel meer thc dan de grote neville's haze die er nog half staat....
UPDATE ARJAN'S HAZE WEEK 6: arjans haze:
1x 106 cm
1x 112 cm allebij voorzien van redelijke gelijke toppen.... hebben mooie donkere bladeren.....
voeding van alles is gelijk (hesi)
lol...staat inderdaad wel redelijk dik zeg maar en ruikt vies...bah.......
nog 2 weekjes denk ik....begint goed bruin te worden.....maar heb microscoop niet meer.....(tijdelijk) anders zou ik live gaan he...hahahhah
heey kweker zeg het maar als de plantjes stout zijn dan kom ik ze halen gaan ze in de zak met de boot trug naar Limburg ghehehe maar je ziet een hele andere opbouw ten opzichte van moederplant wel appart vindt de stek zelf ook mooi al blijft die vorm
van Nevilles die hoofdtop met die armen en benen eraan ook wel leuk gheheh
Comment