Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

himalaya gold 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    himalaya gold 2009

    Korting op 420shop
    ik heb hier 3 himalaya gold staan ze staan nu 17 dage in de bloei en ik wou effe weten wat jullie ervan vinden ik geef bio nova supergrondmix en canna boost accelerator. ik geef voeding van onderaf ook een foto van geplaats wou eve jullie mening hierover en wou graag weten zien ze er goed uit voor 17dage bloei?

    gr.x
    Attached Files
    Last edited by omoordskunk; 28 September 2009, 13:04.

    #2
    Re: himalaya gold 2009

    zover ik kan zien geef je naar mijn mening iets teveel voeding,aangezien je bladpunten geel bruin zijn,spoel eens met ph,5,5 zonder voeding

    Comment


      #3
      Re: himalaya gold 2009

      Aan de voeding zal het denk ik niet liggen. Maar idd altijd zuinig met voeding, liever iets onder de aanbevolen hoeveelheid dan er tegenaan of over.

      Je Dames zijn wel behoorlijk gestrekt. De wanden wit maken zou al heel wat meer licht brengen. Je hebt zo weinig reflectie van opzij in je huidige opstelling. De groei zal er wel snel uit zijn nu maar door de gestrektheid zal je meer fluffie en kleine buds krijgen. Maar voor de rest vind ik het prima uitzien hoor.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: himalaya gold 2009

        heb je het water al uit je bak gehaald ????

        haal zwart wi foli dit kost maar ee npaar euri per rol

        Comment


          #5
          Re: himalaya gold 2009

          ik heb dus nadat er werd gezegd zwart wit folie dat gelijk gehaald en nu ziet het er zo uit en eve een update van me plantjes + 4 nieuwe
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: himalaya gold 2009

            Mooi hoor ziet er goed uit
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X