Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook mijn 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ook mijn 1e keer

    dankje

    ik heb inmiddels bij een concurrentforum een uitleg gevonden hoe ik dit het beste kan doen....ik wist hier het fijne nog niet van...heb je zelf je scrog constructie leunend op je plantjes of staan met pootjes op de grond ?

    ik kan het misschien spannen in mijn ruimte....is dit verstandig ?

    Wanneer is het juiste tijdstip om dit te doen en hoe kan ik ervoor zorgen dat het groeit zoals het hoort...ofwel goed breed en verspreid...knip je zelf de top van de plant af zodat hij in de breedte groeit ?

    graag wat uitleg over het installeren hiervan...ik heb het idee dat als ik opschiet ik hiermee nog kan beginnen...het ziet er goed uit...bruikbaar voor mijn zoldertje

    Comment


      #17
      Re: Ook mijn 1e keer

      hey,

      ik gebruik kippedraad deze span ik van kant naar kant, dit doe ik op een hoogste van 20 cm boven de planten en dan wacht ik om ze in bloei te trekken tot de helft van men net vol is.
      het is aangeraden om te toppen als je scrogt zodat je meer uitlopers krijgt om je net te vullen

      deze ronde die ik nu doe ga ik nie scroggen heb er den tijd niet meer voor volgende ronde mag je van mij scrog verslag verwachten.

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Ook mijn 1e keer

          @ Zion: mijn ruimte is 1.40 bij 1.20 en omdat ik een schuin dak heb is het laagste punt 1.20 hoog....de lamp kan dus ietsje hoger hangen dan dit indien nodig. foto volgt...


          Hierbij is het tijd om een update te doen...het duurde even voor de planten aansloegen gelijk in grote potten.
          Hierdoor had het weinig zin om eerder foto's te posten.

          Ik stond boven met mijn fototoestel die ik maar even geleend heb...en toen helaas net de lamp aan....foto's met goed licht zullen volgen.
          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: Ook mijn 1e keer

            let the pics speak...
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: Ook mijn 1e keer

              vrijwel direct na deze foto's heb ik ze getopt, en waar mogelijk gefimt...

              ik ben van plan nog even te wachten tot ze weer echt aanslaan in de groei na deze mishandeling, wanneer dit gebeurt zet ik ze in de bloei.

              Is het trouwens normaal dat die bladeren zo onhoog staan allemaal ?!?
              Ik weet ook nog niet of ik ze nog moet scroggen...heeft dat nu nog zin ?!? dat moet je normaal toch voorbuigen enzo ?
              Ik heb wel stuk schutting maar het zal een heel gedoe worden om dat te plaatsen...


              foto's met normaal ligt zullen volgen

              tot zover...graag jullie reactie's

              gr
              jeffer

              Comment


                #22
                Re: Ook mijn 1e keer

                nog een paar pics
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: Ook mijn 1e keer

                  en nog 1
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Re: Ook mijn 1e keer

                    Hoe gaat het met de planten?
                    Ze zullen wel al lang in bloei staan zeker?

                    Pics Pics Pics

                    Peace

                    Comment


                      #25
                      Re: Ook mijn 1e keer

                      Hey! Ik ben nog 100 % amateur wat kweken betreft, maar ik wil binnenkort beginnen met mijn eigen 'prive-tuin'
                      Maar ik weet niet echt welke soort ik zou planten. Heeft er iemand een idee? Liefst een plantje dat niet te moeilijk is om te kweken, maar toch veel voldoening geeft . Het is nu eenmaal mn eerste keer en ik wil niet alles meteen verprutsen

                      Comment


                        #26
                        Re: Ook mijn 1e keer

                        Ik snap eigenlijk niet waarom je dit hier post maar ik zal toch maar antwoorden.

                        Als beginner kan je best met een Indica soortje beginnen.(Indica= Laag, korte bloeitijd, Sativa = hoog, lange bloeitijd)

                        Check GrowShop Alien even, die hebben enorm veel soortjes tekoop. Er staat meestal ook bij hoe moeilijk/gemakkelijk deze te kweken zijn.

                        Ik zou een beginner zeker Afghaan aanraden, dit is een pure indica en is nog eens spotgoedkoop ook!

                        Peace

                        Comment


                          #27
                          Re: Ook mijn 1e keer

                          hoi Lisek_3900 hollandse hoop zou ik je kunnen aanraden , sterke plant en kan goed tegen ziektes.
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #28
                            Re: Ook mijn 1e keer

                            Oorspronkelijk geplaatst door westport
                            hoi Lisek_3900 hollandse hoop zou ik je kunnen aanraden , sterke plant en kan goed tegen ziektes.
                            Thx. Kzal zeker is probere! Kga gwn 2 of 3 soorten kopen en ze samen planten (wel apart ntrlijk ma je snapt et wel eh...) zo kank meteen zien welke mij meer bevalt om te kweke

                            Comment

                            Bezig...
                            X