he dit is mijn eerste echte kweek poging voorgaande keer gingen ze dood geen lucht
Maar deze keer ziet het er goed uit ik zit nu in week 4
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5x Kiwiskunk 1 x Lowrider 4x Daddy's Girl
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 5x Kiwiskunk 1 x Lowrider 4x Daddy's Girl
Ik kweek in een zelfbouw kast van lxbxh 120cmx80cmx220cm. Helemaal beplakt met wit/zwart/wit folie. Daarin heb ik een 600watt HPS lamp en een 250m3 afzuiger.
Me Lowrider week 1:

4x Daddy's Girl week 1,5:

Deze had iets te veel voeding gehad ik geef ze 1 dop bio-grow ongv. 4ml op 1 liter.

5 x Kiwiskunk week 1,5:
3,5e week:
Alle kleintjes bij elkaar.

beetje veel flits

Me kiwiskunk 3,5e week:

me Daddy's Girl 3,5e week:
-
als de potten goed doorgeworteld zijn, zou ik ze alvast ompotten
zou je je voor de goede orde ook even voor willen stellen in dit deel van het forum: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Comment
-
ja denk dat die gele blaadjes komen omdat ik ze te snel uit hun bak heb gehaald waar het rond de 80% luchtvochtigheid had naar nu los in de kast 20% luchtvochtigheid. maar de nieuwe bladeren worden steeds donkerder en zijn al 7 vingerig (en waar ik zelf het meeste van geniet ze ruiken al naar wiet
).
Comment
-
overvoeding of ondervoeding heb jij meters ph en EC? verder gaat het idd beterOorspronkelijk geplaatst door animefreak View Postja denk dat die gele blaadjes komen omdat ik ze te snel uit hun bak heb gehaald waar het rond de 80% luchtvochtigheid had naar nu los in de kast 20% luchtvochtigheid. maar de nieuwe bladeren worden steeds donkerder en zijn al 7 vingerig (en waar ik zelf het meeste van geniet ze ruiken al naar wiet
).
Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways
Comment
-
Oo ik snapte eerst niet waarom jullie het hadden over gele bladeren maar die bovenste foto's daarbij komt het omdat de lamp nog aan was. Wamt eigenlijk zien ze er kerngezond uit. Sommige miss iets te gezond missvormde bladeren door de voeding! maar geef nu al 2 weken betere samestelling van bio-grow en algo-mix(super vit) Nieuwe bladeren krijgen weer een mooie vorm.
Comment
-
week 4 ff betere foto's buiten de kast
:
Een Daddy's girl

Dit is een plantje vanaf het zaadje weet niet precies wat het is kan een NDB, Bluebarry of Swayze skunk. als je denk dat je weet welke het is hoor ik het wel. ook 4 weken oud.

ik vind wel dat deze weinig scheuten heefd vergeleken met de andere.
Comment
-
heb ze vanavond verpot tog maar 11ltr potten werd anders wel erg krap
Last edited by animefreak; 22 October 2009, 15:52.
Comment

Comment