Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TastyHaze
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 85

    #16
    Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

    deze volg ik ook! ziet er lekker uit hehe

    Comment

    • Smoking Fifi
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2009
      • 1362

      #17
      Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

      Hey misty ziet er goed uit daar, hoe is het met de stekken?
      Ik zie dat je redelijk wat blad laten hangen hebt, als je ziet dat ze zich slapper beginnen gedragen is het best dat je nog wat meer blad verwijderd
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment

      • Cootje
        Chronic Stoner
        • Jul 2009
        • 168

        #18
        Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

        Hoi Misty,

        Ik ga je ook 'stalken'

        Grts,Cootje

        Comment

        • kweker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 1389

          #19
          Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

          heb ook nog niet gekeken........
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment

          • pandemon
            Advanced Stoner
            • Oct 2009
            • 58

            #20
            Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

            nou, ik schaam me er niet voor om toe te geven dat ik uitgebreid ga zitten mee gluren... foyourisme ftw !

            Comment

            • olivier
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 800

              #21
              Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

              mooi misty en hoe gaan ze?

              Comment

              • Snlac
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2009
                • 134

                #22
                Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                Nog ene die ik zal volgen :d
                Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #23
                  Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                  updateje?!!

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #24
                    Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                    Foto'sssssss kom op misty
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • misty
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1462

                      #25
                      Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                      Sorry mensen,het heeft even geduurd,ik weet het..
                      Dan toch even update(toestel heeft kuren,ff geen foto's)

                      Een paar weken geleden kwam er vanuit onverwachte/ongewenste hoek wat interesse naar mijn persoonlijke leefsituatie,met als resultaat dat ik ruim 2 weken mijn plantjes heb moeten verhuizen en verstoppen.

                      Resultaat:11 jonge plantjes die hebben blootgestaan aan kou,lichtstress en verhuisstress.
                      Duidelijke groeistop en ze zitten niet echt lekker in hun vel..
                      Vorige week dan toch alles overgepot in 4 literpotten batmix(met wat wortelstimulator),en uiteindelijk is donderdag de hele boel de tent in gegaan,
                      het blijft een gokje,maar wat moet een mens zonder spanning in zn leven...

                      Wat er nu dus in staat:4x nycd(1 gesneuveld omdat ik ze liet vallen)
                      2x killakush,2x bubbakush(alle 8 regulier zaad) en 3 stekjes big bang,die weer goed in de groei zijn en waarbij ik na 2 dagen in de kast 5 vingerig blad telde,het risico van herma is bij de big bang wel groot door de stress die ze gehad hebben,in bloei gestekt,gestresst en fem zaad(moeder) is vragen om moeilijkheden,maar we zullen zien..

                      Verder nog 3 bloeiende walhalla stekjes gedoneerd gekregen welke ik ook weer in de groei ga trekken(deze staan inmiddels 24/0 onder tl)

                      En voor de haze die ik graag wilde,komen ook nog wat stekjes amnesia deze kant op waarvan de kweker ook de genen wilde bewaren,maar geen ruimte ervoor heeft,deze komen over enkele weken,en zullen dan ook weer eerst de groei in moeten.

                      Voor zover deze update,volgende zal weer met foto's zijn.

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment

                      • Izthewiz13
                        Senior Grower
                        • Jul 2009
                        • 950

                        #26
                        Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                        ziet er pikko bello uit spijtig van de verhuisstress
                        komt goed bij jou

                        Izzz

                        Comment

                        • olivier
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2009
                          • 800

                          #27
                          Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                          spijtig dat ze moeste verhuizen misty .. ben benieuwd naar de foto's

                          Comment

                          • o21
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 696

                            #28
                            Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                            wooow misty mooie gedaan zo ben ook wel geintreseert in je stekjes. In de bloei nemen kan maar zoals je zelf zegt herma is nu het risico. Blijf je volgen meid. Zeer intresant en je bent een durfer.

                            Comment

                            • westport
                              Wicked Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2008
                              • 3847

                              #29
                              Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                              Zeker en vast orias.
                              Deze zal ik zeker ook volgen.
                              Succes misty.

                              Grtz
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                              Comment

                              • Gasten

                                #30
                                Re: Misty's 1e,stap voor stap,binnenkweek.(dr120)

                                Jammer van de stress, ga vast goed komen.

                                Ga je iig volgen ben benieuwd, wie weet steek je me nog aan

                                Comment

                                Bezig...