Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn eerste kweek. Dit is week 1. Staan er hier nog meerdere in een pot. Maar zaten in het begin een heel stel zwakke bij..... Nu hebben ze ieder een eigen pot
aan een plant is nooit met zekerheid te zeggen welke het is, het ziet er mij een indica uit maar verder ga ik er mij ook nie over uit spreken
dieven van een plant kan geen kwaad maar weet dat het in bloei een lichte groei/bloei stop kan teweeg brengen. anders kan je mss proberen als je de ruimte hebt ze te buigen, trekken, knakken, zo dat je onderste deel ook beter verlicht is
grtz
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
De maximale temperatuur kan ik niet goed terug vinden op het forum. Mijn maximale temperatuur zat vanacht op 31,3. Is dit te hoog??? Da'k hem beter wat terug kan draaien...
ik wil je een tip geven voor de volgende ronde !!
als je 2 plantjes in een emmer doet plaats ze uit elkaar
dan bijn a tegen de rand aan zodat de wortels de meeste kan krijgen om
te groeien , dit gaat redenlijk !!! voorbeeld
.................
*p *
* *
.............. p.. p staat voor plantje die viekant is je emmer greets keep it on !!
2x 600 w hps is dat niet een beetje erg veel? en 31 graden, peoh
Ik gok toch op vezel hennep, just joking, heb 2 planten thuis staan en ze lijken er veel op, dat zijn afgan, dus het zou zo een kunnen zijn of een kruizing ermee!
Comment