mijn derde kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
-
Comment
-
Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveawaysComment
-
Re: mijn derde kweek
ze staan 5 bij 4???? kamer van 5 meter x 4 meter?? of??
vertel mij en Psycho nu eens (de rest ook) :
-welke lamp heb je?
-afzuiger hoeveel?
-hoe lang staan ze? 15 dagen groei (zie ik ook wel) maar dan?
-wat ga je doen?
-zelfgemaakte kast of tent of doos of potje van pasta of luciferdoosje of zakje of stukje of beetje of doosje of driehoekje of wat....
Kortom vertel ons eens allemaal wat over je opstelling ik neem aan dat het NIET vrij rondom je bed staat en ook geen burolampje van 25 watt hebt ook denk ik niet dat je het raam hebt openstaan voor geurtjes e.d. dus wat is je opstelling?
Met je vraag is het wat:
antwoord: JAHA.....iets groens zo te zien!!!!!!!!!!!!!!!!sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment
-
Re: mijn derde kweek
gheheheh
heey kweker hij heet een katten bak omgetoverd gheheheh
ziet er bossig uit
lijkt wel een jungle
en wat strekking hang je lamp niet e hoog en als je wilt kun je nu nog knakken waardoor de lager gelegen buds meer licht krijgt en dan krijg je plant een groter oppervlakte
zou ik wel doen met zo'n struik anders moet je heel veel dieven voor dikkere budsComment
-
Re: mijn derde kweek
hij gebruikt aanstekers kweker watt 1367 watt
door die wienig licht van die aanstekers gaan ze op zoek naar meer
gheheheh
maar ff stom slap gelul maar
GEEF ONS MEER INFO OVER JE OPSTELLINGComment
-
Re: mijn derde kweek
nee ik gebruik ze lol....... whahahhahha.......... met kattenbak. lol.
maar al met al.....hoeveel wattage licht zou hij hebben??
ik denk 2x 120 watt. zet er een tientje op.....
nee serieus.... vertel ons meer, stukken meer, veel meer hahahah.....opstelling e.d.sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!Comment




Comment