Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nu is het er 29,6 en het was er deze week zelf bijna 33 graden. Ik weet dat het te heet is maar ja. Heb de afzuiger vol aan maar met die warme buitenlucht erbij helpt het niet zoveel
Je ventilator tussen de ruimte van je lamp en je toppen laten blazen. Mengt die verschroeiende hitte van die lamp met verse lucht en zal daar wat koeler zijn ter hoogte van je toppen.
Van onder uit de plant worden de bladeren, grote en kleine, licht groen en daarna beetje geel en dan vallen ze eraf. Je ziet ook dat de onderste bladeren die iets lichter worden gaan hangen
Als ik op dit forum zoek lijkt het het meest op stikstof tekort
Ze staan in growshop aarde, merk gold, en ze krijgen 1,2 liter water per dag p.p. en dan om de dag met voeding Terra Flores zoals op de fles staat 5ml/1l. 2 planten zijn 1.85m- 1.95 m en de snelst bloeiende is rond de 1.60m en ze moeten nog 3 tot 5 weken bloeien.
Krijgen ze teveel water? of te weinig? of te weinig voeding? of is de aarde "op" en kan ik er dan gewoon wat nieuwe aarde bovenop gooien?
Verder heb ik in 1 top een aantal kleine nieuwe blaadjes met een bruin puntje en een aantal bruine vlekjes op het blad. Heb alles gecheckt maar zie dit maar bij 1 topje op een 6-tal blaadjes. Gister ondekt en was vandaag niet erger...... Borium probleem?
waaah het ging zo goed allemaal en hoop dat iemand raad heeft
Je planten staan super gezond, mooi met de bladeren staan diagonaal naar boven en vragen achter het licht ( wil zeggen dat je de juiste PH te pakken hebt )
gelukkig! maar er vallen per plant een 2 tot 3 bladeren per dag af en er zien er nu een 6 tal per plant (!) lichtgroen en slap uit en lijkt dus of die er morgen ook af gaan vallen bovenin is alles oke
@ knetterleip bedankt ben er trots op haha, moet wel zeggen dat ik er elke dag een uurtje mee bezig ben, alles checken en wateren en dan kan ik er zo nog uren naar kijken
@ Bobo, erg bedankt voor de geruststellende reacties en je altijd nuttige informatie!!
Verder nog wat foto's van vandaag, dag 54 in de tent. De andere twee hebben ook een paar geel/ groene bladeren onderin maar niet zo erg als de rechter. Zouden ze toch teveel water krijgen?
Vertel eerst eens welke soort het is ? En als je bijna aan dag 60 zit en het is een indica is het volkomen normaal dat je bladeren geel worden, je planten zijn dan aan het afrijpen. Is het een sativa voeding omhoog.
Comment