Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 1ste kweek

    Mooi man,
    Succes met het knippen en drogen

    Grtz
    Skanna

    Comment


      #92
      Re: 1ste kweek

      Help Spot ineens in mijn aarde een aantal hele kleine witte wormpjes van ongeveer 2 tot 3 mm in de lengte. Bij alledrie de planten... Weet iemand wat dit zijn en of ze het bij het bodemleven horen. Of tasten ze de wortels aan??

      Comment


        #93
        Re: 1ste kweek

        hmmm.... das een nieuwe mischien moet je ff snel een foto nemen

        want het kan van alles zijn

        Comment


          #94
          Re: 1ste kweek

          Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
          hmmm.... das een nieuwe mischien moet je ff snel een foto nemen

          want het kan van alles zijn

          Lukt niet, ze zijn te klein om op de foto te zetten

          Comment


            #95
            Re: 1ste kweek

            Heb het toch nog even geprobeert. Heb er 1 dikkere uitgehaald

            Foto 2 is de beste
            Attached Files

            Comment


              #96
              Re: 1ste kweek

              Misschien hebben de beestjes een verband met de afvallende bladeren. Zouden ze de wortels opeten?

              Comment


                #97
                Re: 1ste kweek

                Varenrouwrug



                Schadebeeld;

                De larven kunnen directe schade aanrichten, doordat ze aan de wortels en stengels knagen. Ze kunnen de wortels en stengels zelfs doorboren. Indirecte schade wordt veroorzaakt, doordat de larven aaltjes, mijten, schimmelsporen en virussen verspreiden.

                Bestrijdingviewtopic.php?f=42&t=207&view=next

                Grtz

                Comment


                  #98
                  Re: 1ste kweek

                  Dag 67

                  Gisteravond heb ik WhiteSkunk 1 geknipt en opgehangen. Heb alle bladeren eraf gehaald en de toppen redelijk goed geknipt zoadat ik over 2 weken alleen nog hoef te punten. Tijdens het knippen begon de boel aardig te ruiken Heb alle toppen wel aan de stengels laten zitten en alles ondersteboven opgehangen op zolder in het donker. Ben van mening dat zonder blad de sappen uit de stengels juist beter naar de topjes stromen dan wanneer het blad er nog aan zit maar dat kan ik fout hebben Ik neem aan dat alle sprietjes die nu nog wit zijn vanzelf ook bruin worden.

                  Veel werk dat knippen zeg. Die ene plant kostte me 3 uren, 2 plakhanden en 1 sticky schaartje

                  White Skunk 2 en de 4-Way staan nog in de tent en staan er wel wat zielig bij nu. WS2 heeft al heel veel bladeren verloren, bijna alle grote terwijl hij nog 2-3 weken moet. De 4-Way heeft nog aardig wat blad maar ook veel geel blad en moet nog iets langer. Denk 3-4 weken. Ik geef deze twee voor de zekerheid sinds gister geen voeding meer voor het geval ik eerder moet oogsten. Denk dat de witte "beestjes" ze voortijdig nekt maar goed daar kom ik nu niet meer vanaf en zie wel waar het schip strand.

                  Comment


                    #99
                    Re: 1ste kweek

                    Kale boel met veel geel blad maar ze bloeien nog steeds redelijk goed

                    Attached Files
                    Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:52.

                    Comment


                      Comment


                        Re: 1ste kweek

                        Hoef je geen schrik om te hebben, zulke beestjes bestaan niet .

                        Grtz

                        Comment


                          Re: 1ste kweek

                          Gister gecheckt en de WS1 is al helemaal droog na 1 week.

                          Ben nu aan het smoken en het smaakt prima! Beetje aan de zoetige kant. Maar er zitten zaadjes in :o terwijl ik het mannetje bij de eerste tekenen eruit gehaald heb. Ik ga morgen alles bijknippen en wegen en het meeste laat ik lekker uitrijpen in tupperwaredoosjes.

                          Jammer van de zaadjes. Nu vermoed ik dat de andere twee ook zaadjes zullen hebben.

                          De WS2 laat ik nog een paar dagen staan en is aardig kaal. De 4-Way word ook overal geel en moet nog een dag of 10.

                          Maar in ieder geval kan ik nu mijn eigen stash roken
                          Attached Files
                          Last edited by ijscoman1; 15 October 2008, 16:52.

                          Comment


                            Re: 1ste kweek

                            Heey,

                            Ik ga over +/- een maand ook kweken alleen nu las ik net van ''Er zitten zaadjes in :o ''

                            Wat is hier zo erg aan?

                            Comment


                              Re: 1ste kweek

                              minder opbrengst ( minder wiet dus ) , ja beetje jammer maja kan je wel volgende kweek weer lekker plante

                              Comment


                                Re: 1ste kweek

                                En het is niet zo lekker om een zaadje op te roken lijkt me.

                                Comment

                                Bezig...
                                X