Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sirbootalot eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Sirbootalot eerste kweek

    2 Stengeltjes hebben een lichtrode kleur...(wel van dezelfde soort black jack) Kan dit kwaad ? Of beginnen ze al ondervoed te raken. Op de verpakking van de zaaigrond staat er niet onmiddelijk dat er veel voeding in zit. Moet ik nu voorzichtig Plagron terra grow meegeven?
    Paarse steeltjes is vrij normaal bij een zaailing niks om je zorgen over te maken en zeker geen ondervoeding. Je spruiten hebben de eerste 3 weken nauwelijks voeding nodig en vinden genoeg in je grond. Pas na 2/3 weken beginnen met voeden en dan 1/4 van de aanbevolen hoeveelheid en langzaam opbouwen.

    Grtz

    Comment


      #62
      Re: Sirbootalot eerste kweek

      Yupse gelukkig nieuwjaar

      Comment


        #63
        Re: Sirbootalot eerste kweek

        bump haha nice done happy new year
        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

        Comment


          #64
          Re: Sirbootalot eerste kweek

          aleeeeeeeejopla..
          laat ze maar groeien......
          tent ziet er goed uit
          we volgen de vooruitgang..

          Comment


            #65


            Comment


              #66









              Ik vind wel dat sommige plantjes wat paarse steeltjes vertonen. Al kan het mss wel wat door de strain zijn.

              Moet ik hiermee inzitten?? Heb al verschillende topics doornomen maar kan niet echt een duidelijke reden vinden.

              Blaadjes zien er verder wel gezond uit.

              In de tent blaast er ook een ventilator voor de luchtcirculatie te regelen. Moet deze 24/24 aanstaan (zoals nu het geval) of eerder enkel in donkere periode?

              Ze krijgen nu een weekje 1/4 plagron grow mee.

              Nog een dag of 2 voorgroeien en dan gaan ze op 12/12

              ....eindelijk

              Comment


                #67
                sigpic

                Comment


                  #68
                  Re: Sirbootalot eerste kweek

                  Eyy Sirbootalot,

                  Ziet er sweet uit daar, mooi gezond!
                  Zoals Sirsmokealot al aangeeft zou ik wat doen aan de wat hoge temp, deze moet daarnaast ook mooi stabiel blijven (5 graden verschil max) is aanbevolen. Als je genoeg tijdschakelklokken hebt raad ik je aan je aanvoer en afvoer alleen aan te zetten wanneer je lamp aan is en het liefst minimaal 2 fans, een tussen je lamp en plantentoppen (oscilerend) en 1 onder net boven de potten waar je aanvoer binnen komt om alle verse lucht van beneden te verspreiden over de planten. Eventueel 1 kleine extra onder de lamp. Deze ventilatoren dien je 24/7 te laten draaien voor maximale luchtverplaatsing en dus ook toevoer van co2 aan je schatjes. Een extra voordeel voor het uit laten van de aan en afvoer tijdens de donkerperiode is dat je LV mooi rond de 55% komt te zitten zonder luchtbevochtigers of andere troep (emmers met water)

                  Greetz
                  Last edited by Psycho; 2 January 2010, 20:45.

                  Comment


                    #69
                    sigpic

                    Comment


                      #70
                      Re: Sirbootalot eerste kweek

                      Eyyy SirSmokeAllot,

                      Wat mij betreft kan je nooit genoeg ventileren (zelfs een hok van 1m2), zolang je de ventilatie laag zet (minder stress) waardoor er een mooie circulatie optreed van beneden het bladerdek richting de toppen.

                      Thanx SSA, die kruipolie ga ik er ook maar eens bij pakken

                      Greetz

                      Comment


                        #71

                        Comment


                          #72
                          Re: Sirbootalot eerste kweek

                          Denken jullie dat de plantjes rijp zijn voor 12/12? na het toppen zijn de nieuwe groeischeuten ondertussen al goed ontwikkeld. Bij de fim zijn er nu 4 toppen in wording...

                          Comment


                            #73
                            Re: Sirbootalot eerste kweek

                            hoe hoog zijn de dames?

                            http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...035#post110035
                            sigpic

                            Comment


                              #74
                              Re: Sirbootalot eerste kweek

                              Dames zijn een 40-50 cm hoog , met korte internodes.

                              Comment


                                #75
                                Re: Sirbootalot eerste kweek

                                Ja ik zou ze zeker op bloei zetten op deze hoogte, mijn dominent sativa's (groeien langer door) heb ik op 30cm in bloei gezet en zijn nu rond de 90 cm eind week 4 bloei. Aangezien de jouwe ook voor het grootste gedeelte sativa dominent zijn: in bloei zetten!

                                Greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X