1e kweek, 3 x Widow Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angeloo
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 98

    #1

    1e kweek, 3 x Widow Skunk

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers, ik wil graag mijn eerste kweek voorstellen.

    De zaadjes heb ik per 04/11 aan het ontkiemen gebracht.
    Afgelopen zondag waren er al 2 ontkiemt dus die heb ik meteen gepot.

    Met mijn kweekkastje ben ik nog ff bezig die is 60Lx60Bx100H cm².
    Om de buitenkant heb ik netjes een zwarte stof geniet, de binnenkant komt natuurlijk met folie beplakt te zitten.

    Ik ga een lamp van 40-60 watt gebruiken (lijkt me genoeg?),
    2 PC-Molentjes voor lucht-invoer/uitvoer.

    Voor de voedigng ga ik de eerste week wortelstimulator gebruiken en daarna groeistimulator.

    Dit is het voor nu, en fotoupdates volgen zodra ze uit de aarde schieten:d.

    Groeten Angelo
    A.Bundy
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #2
    Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

    Hi angeloo,

    Wat de verlichting betreft zou ik even rondlezen in het microkweekgedeelte,60w aan spaarlampen zal voorlopig wel genoeg zijn..
    Verder zou ik opschieten met je kastje,zodra je plantjes boven komen hebben ze een lichtcyclus nodig van 18/6.
    Succes met jouw eerste kweekje!

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • angeloo
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 98

      #3
      Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

      Okee dankjewel Mn kastje is bijna af moet alleen nog folie aan de binnenkant doen en de lamp erin hangen.

      Iemand nog meer een opmerking/suggestie? Ik hoor ze graag
      A.Bundy

      Comment

      • angeloo
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 98

        #4
        Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

        Kleine update

        De plantjes zijn uit de aarde geschoten dus foto updates volgen snel.

        Ik houd jullie op de hoogte.

        Peace out!
        A.Bundy

        Comment

        • superzuan
          Retired
          • Mar 2009
          • 267

          #5
          Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

          Klinkt leuk, benieuwd naar de foto's. Ben ook ooit zo begonnen heeft goed resultaat opgeleverd. Maar toch jammer dat je niet voor een 250watt hps gaat, of 150 heb je ze ook al geloof ik.

          Comment

          • angeloo
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2009
            • 98

            #6
            Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

            Jaa maar ik heb tot nu toe nog maar 3 plantjes in me kastje staan dan is dat niet zo nodig toch?

            Ze groeien nu wel flink
            A.Bundy

            Comment

            • kweker
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 1389

              #7
              Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

              is wel beter een goede lamp....maar is uiteraard je eigen keuze he..... ik zou inderdaad ook kiezen voor 250 watter of toch mnimaal een 150.........
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment

              • angeloo
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 98

                #8
                Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

                Eindelijk kleine foto update:d.

                Ze zijn flink aan het groeien en naar mij doen doen ze het goed.

                Wat vinden jullie?

                Tips en hints zijn welkom
                Attached Files
                Last edited by angeloo; 21 November 2009, 12:56.
                A.Bundy

                Comment

                • angeloo
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 98

                  #9
                  Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

                  Hee hier een kleine update reacties en tips hoor ik graag
                  Attached Files
                  A.Bundy

                  Comment

                  • kweker
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2009
                    • 1389

                    #10
                    Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

                    overpotten naar grotere bak tot aan de lobblaadjes..........greets kweker
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment

                    • angeloo
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2009
                      • 98

                      #11
                      Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

                      Update!

                      Mijn plantjes doet het na mijn doen goed vind ik, wat vinden jullie? hebben ze nog iets nodig of juist niet? reacties en tips hoor ik graag(A)
                      Attached Files
                      A.Bundy

                      Comment

                      • kweker
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 1389

                        #12
                        Re: 1e kweek, 3 x Widow Skunk

                        overpotten naar grotere bak tot aan de lobblaadjes..........greets kweker
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment

                        Bezig...