3x bigbang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • steef1
    Stoner
    Member
    • Nov 2009
    • 23

    #1

    3x bigbang

    Korting op 420shop
    dit is mijn eerste keer kweken ik heb 3 bigbang plantjes van greenhouse
    de grootste is nu ongeveer 50cm. ik wilde graag weten of ze de goede kant op gaan dus hier een paar foto"s

    graag reactie
    Attached Files
  • Izthewiz13
    Senior Grower
    • Jul 2009
    • 950

    #2
    Re: 3x bigbang

    Heb je wat meer informatie over je dames ?
    Verlichting , medium , voeding , temp aan & uit , lv ?

    Mvg Izzzz

    Comment

    • kweker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 1389

      #3
      Re: 3x bigbang

      wachtend op de info...
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment

      • steef1
        Stoner
        Member
        • Nov 2009
        • 23

        #4
        Re: 3x bigbang

        ze zijn nu een maand boven de grond.
        ze staan voor het raam, er hangt 1 TLbuis boven. ik heb ze een tijdje pokon gegeven maar ik las dat dat niet zo goed was dus daar ben ik mee gestopt. de temperatuur is +- 19 graden

        de onderste bladeren van de middelste plant zijn afgestorven en bij de andere planten worden de onderste bladeren ook al geel is dit normaal?

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #5
          Re: 3x bigbang

          Ze zien er goed uit, lekker groen van kleur..
          Als je wel wil dat ze beetje struiken ben je best dat je ze es topt
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • steef1
            Stoner
            Member
            • Nov 2009
            • 23

            #6
            Re: 3x bigbang

            dat wil ik mischien bij de kleinste wel proberen maar zou je een beetje uitleg kunnen geven over dat toppen.

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #7
              Re: 3x bigbang

              zie misty`s ABC daar kies je dan toppen van een plant
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • steef1
                Stoner
                Member
                • Nov 2009
                • 23

                #8
                Re: 3x bigbang

                de kleinste is getopt

                Comment

                • kweker
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 1389

                  #9
                  Re: 3x bigbang

                  lol....en nu gaat ie breeeeeeeeedddddddd........hahahaha.......maak je vensterbank maar alvast vrij ahhahah
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment

                  • steef1
                    Stoner
                    Member
                    • Nov 2009
                    • 23

                    #10
                    Re: 3x bigbang

                    de onderste bladeren van de middelste plant zijn afgestorven en bij de andere planten worden de onderste bladeren ook al geel is dit normaal?

                    Comment

                    • latindos
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 558

                      #11
                      Re: 3x bigbang

                      wat zijn je voedingswaarden,? heb je geen beestjes ,enfin foto's zouden duidelijkheid scheppen , zien er wat gestrekt uit kan zijn overvoeding etc maar tracht ze wat dichter bij de lamp te zetten of omgekeerd grt l@tin
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                      Comment

                      • kweker
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 1389

                        #12
                        Re: 3x bigbang

                        @latindos: we krijgen weinig info he..... zou hij wel voeding gebruiken zoja welke?? de lamp dichter...staan dus op een vensterbank met een tl lamp erboven....denk zelf toch misschien of iets te koud op de vensterbank..........
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment

                        • steef1
                          Stoner
                          Member
                          • Nov 2009
                          • 23

                          #13
                          Re: 3x bigbang

                          hee ik geef de planten geen voeding ik denk dat de onderste bladeren gewoon te weinig licht krijgen ik kan helaas geen foto maken want de camera ligt ergens anders.

                          nog een vraagje de middelste plant op de foto krijgt al haartjes is dit niet te vroeg?

                          mvg, steef

                          Comment

                          • kweker
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 1389

                            #14
                            Re: 3x bigbang

                            na een maand zeg maar dus 4 weken.....een plant groeit 3 weken in d ebloei daarna start voor een plant de bloeifase en dat geeft haartjes dus geen probleem...ook niet te vroeg hoor.........greets Kweker
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment

                            • steef1
                              Stoner
                              Member
                              • Nov 2009
                              • 23

                              #15
                              Re: 3x bigbang

                              hallo
                              mijn planten beginnen te bloeien.
                              ik heb mijn planten nooit getopt ze hebben dus maar een enkele stam.
                              is dit erg, word de oogst er veel minder op??

                              de laatste foto is van de plant die ik 2 weken geleden getopt hebt.
                              te laat denk ik.

                              kan ik ze mischien nu nog toppen?
                              Attached Files
                              Last edited by steef1; 19 December 2009, 13:38.

                              Comment

                              Bezig...