Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 5x Anesthesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek 5x Anesthesia

    Korting op 420shop
    Hier m'n eerste kweekverslag met 5 planten Anesthesia in een DR100 met 400W hps.

    Ben vorige maand er mee gestart 12/10 ontkiemd en de eerste dag erna in de grond gestoken de rest volgde 2 dagen later.
    Nu had ik wel een probleempje met de zaailingen die onder de TL verlichting deze was te licht van wattage 2x 16w (moest het ff hiermee doen).
    Daar hebben ze 2 weken onder gestaan met als gevolg dat deze plantjes gestrecht zijn doordat de Tl's er ook ni te dicht boven hingen, zie foto's eerste 2.
    2 weken geleden heb ik deze dan in m'n tent gezet en wortelsimulator gegeven heeft een weekje geduurd tot ze echt zijn beginnen groeien, na een weekje terug wortelstimulator gegeven samen met groeivoeding, deze hebben ze meegekregen bij iedere drinkbeurt om de 3 dagen inclusief vandaag ph is hier tussen de 7 en 7.5.
    Vandaag terug 3 foto's genomen en dit is het resultaat.

    Grts
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste kweek 5x Anesthesia

    Ziet er leuk uit hier. Anesthesia is een super sterk wietje met extreem veel kristallen is mijn ervaring Hoop voor je dat het allen vrouwen worden. Veel succes!

    Greetzz

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek 5x Anesthesia

      Thx ijscoman, ja dat is idd nog ff afwachten hoeveel lady's er van voort komen, heb nog van dit zaad liggen en nog 5 F2's en zaad van KO kush heb ik ook nog liggen van m'n laatste buiten oogst.
      Maar moet in het kort gaan verhuizen dus daarmede ik niet te veel zaad heb ontkiemd.

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek 5x Anesthesia

        hoi, verder verloop van de kweek,intussen hebben ze een verhuis meegemaakt.
        Na enkele bladprobleempjes te hebben meegemaakt (te grote ph schommelingen)dacht echt dat ze verloren waren.
        Van de 5 die ik ontkiemd heb zijn het allemaal vrouwtjes dus dat geluk heb ik dat er geen enkel mannetje tussen zit. Nu sinds 15 december(vorige week dinsdag) heb ik ze verpot in 11ltr potten en ze onder 12/12 gezt om in bloei laten komen.Eerste week wortelstimulator en nog groeivoeding meegegeven, nu vanaf de 2e week bloei hebben ze vandaag eerste keer bloeistim/aardevoeding en pk booster mee gekregen.
        Hier het resultaat van m'n 5 lady's en ik veronderstel dat alles goed verloopt zo te zien aan de plantjes want ik vind toch wel dat ze er stralend uitzien voor de moment.
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek 5x Anesthesia

          de plantjes zien er goed uit. ze zijn goed gevuld.
          elke plant word wel es ziek...

          ik kijk al uit naar de volgende foto's

          grtz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek 5x Anesthesia

            Ze staan er mooi bij zo! Mazzel dat het allemaal dames zijn Als het goed is hebben sommigen een aparte gloed op het blad, dat vond ik zo mooi aan die planten. Keep up the good work!

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek 5x Anesthesia

              ZO dat is goed gelukt, allemaal dames. Ik volg.
              Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
              Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

              Comment

              Bezig...
              X