Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste kweek 5x white widow 1x greenhouse indica mix H (feminised)

hoi jamal 112,
    het afgebroken stuk in kleinere stukken snijden en daar stekken van maken...dan heb je meer kans op succes;;;;
    de rest van de plant overleeft het wel!!
    good luck...........grtz

Comment

Eyy Jamal,

Focked up man, ik zou het slachtoffer een paar dagen onder de TL zetten met een goede hoge LV en dagelijks vernevelen met rhizo (stressverlagend) ook je voeding zou ik wat rhizo geven. heeft ze de tijd om weer op sterkte te komen voordat je haar terug plaatst bij de anderen.
      De afgebroken delen kan je idd prima stekken, ben je wel weer 2/3 weken verder voordat ze verder in haar groei gaat.

Suc6 mate

Comment

zonde idd. zoals Exclusiveseeds zegt......gaat zeker goedkomen.........
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

update!!

ze staan sinds gister op 12/12 de zaadjes waren geplant op 3 dec dus een maand voorgroei hebbe ze gehad. en persoonlijk vind ik ze vrij klein, maar heb dan ook geen ervaring. er zijn 4 planten ronde de 30 cm en 3 planten die zijn rond de 15 cm en heel erg compact.. alle 3 white widow. en 1 white widow die groeit mee met de greenhouse sletjes. en ik had nog 2 zaadjes die bij het begin al erg moeilijk deden die staan er ook tussen maar die zijn ook nog erg klein. en de white widow die een gewicht op haar koppie heeft gehad die staat en nog. en lijkt het wel te overleven.

en ik heb geprobeerd de bovenste helft van de geknakte white widow te stekken.. dus die staat in de intensive care samen met nog een stekje die ik van de grootste white widow heb geknipt. zie foto's

verder zat ik met een ph probleem/vraag.. die heb ik ook al gepost bij de vragen sectie.. mja stel hem hier gewoon nog es

copy/paste: nou is me zo juist iets opgevallen aan het water dat ik me plantjes geef, ik had ergens in een topic gelezen dat je je water ook kan afzuren met citroenzuur...(zo'n geel flesje uit de supermarkt).. en naar mijn idee ging dat eerst prima.. maar nu had ik eergister 10 liter water aan gemaakt. en afgezuurd tot 5.9. en had de plantjes 300 ml water gegeven dus had nog veel water over. dus zostraks wou ik ze weer wat water geven dus ik dacht ik meet de ph van me water ff op.. zie ik tot mijn verbazing dat de ph meter 7.8 aangeeft.. (ligt niet aan de ph-meter)

hoe kan dit..?? en heb ik dus de hele tijd water met de verkeerde ph gegeven?.. of is het dat ik ze het water geef en het water is op dat moment 5.9 krijgen ze dan ook 5.9??

of is citroenzuur gewoon totaal ni geschikt?
          zou flink balen.. want zo'n flesje ph min kost ook niks..

wie legt me het ff uit?
          Attached Files

Comment

Ziet er goed uit, hopen dat de stek het haald. Er van uitgaande dat je het water goed gemengd hebt..... Je kan al het zuur gebruiken om af te zuren. Citroen, azijn, enz... Maar of dit echt goed is...
            Ik denk dat citroenzuur eerder afgebroeken wordt, mede omdat het een lagere concentratie is.

Koop een fles ph- kost idd bijna niets.
            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

pH- voor aquariums, doet het perfect en kost echt niets. Eenmaal pH goed is zou het toch de dag erna hetzelfde moeten zijn...

Comment

update

hier weer ff een kleine update....

de planten krijgen nu 7 dagen 12 uur licht per dag.

geef de planten water wanneer ik denk dat ze het nodig hebben
                ze krijgen dan water met een ph van 5.8 en geef ze voeding volgens het hesi schema alleen probeer ik iets minder te geven.

maar ik kan nog niet aan 1 van de planten zien of het nou een mannetje is of een vrouwtje..

wanneer denken jullie dat dat zichtbaar wordt?

een paar foto's
                Attached Files

Comment

Voorlaatste foto zie ik al iets uit die bladoksel komen maar kan het niet zo supergoed zien, zal alleszinds niet lang meer op zich laten wachten!

Comment

Die moeten toch al effe hun geslacht kenbaar gemaakt hebben ze. Zie je nerges geen witte haartjes?

Comment

nope ik zie nog niks...

ik zal morgen vroeg als de lampen weer aan zijn ff goed met een vergrootglas gaan kijken..
                      ik had zelf ook al gedacht dat het nu al zichtbaar moet zijn.. vergeleken met andere kweekverslagen..

mja we w8 geduldig af..

Comment

Eyy Jamal,

Geen zorgen maken, een dezer dagen zal ze/hij haar/zijn ware aard tonen ter hoogte van de 4e internode

Zie je een balletje in de oksel, niet meteen omleggen, zou het begin kunnen zijn van een vroege pistel, verschijnt er geen pistel, weet je genoeg.

Greetz

Comment

Comment

kleine update..

de plantjes staan nu 14 dagen onder 12 uur verlichting. ik heb sinds gister bij een aantal het geslacht kunnen zien. en het lijkt er goed uit te zien. er zijn nu 6 dames waar ik zeker van ben er staan nog 1 waar ik niet zeker van ben en 2 die laten nog helemaal niks zien.

ik volg nog steeds het schema van Hesi.. blijf der alleen net iets onder.

hier wat foto's

de eerste 2 foto's zijn van de zelfde plant die vooraan stond.. maar bij nog 5 andere ziet het er ongeveer het zelfde eruit...

op de 3e en laatste foto zie je de plant waar ik niet weet wat het is.. of wordt

en de andere foto's is een totaal plaatje met de lamp uit.

grtzz
                            Attached Files

Comment

laatste foto is mannetje, voor de rest ziet er goed uit e.

Comment

weet je zeker dat het een mannetje is.. hier nog wat foto's van dezelfde plant.. ik meende toch net een paar kleine witte draadjes te zien..

dus als er nog ff na deze foto word gekeken

mja als et zo is.. thnx voor de melding
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X