Ja man , Ben nu terug begonnen met de opzet van alles. Was idd even wachten tot de stoom van de ketel was en tot ik weer de ballen had
ghehehe
MvG Izzzz
zouden zich beter eens bezig houden met echte kriminelen achter de tralis te zetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a comment: