Mededeling

Collapse
No announcement yet.

150 watt hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 150 watt hps

Leuk al die experimenten al doende leert men. Cropping past men op de zijtoppen toe om deze meer naar buiten te krijgen zodat de topjes hierop meer lichtdruk krijgen. Ik zie dat je geprobeerd hebt de hoofdtop te knakken. Dit noemt men dus knakken of buigen en word toegepast als je te weinig hoogte hebt in je kast/tent. Verder ziet het er allemaal leuk uit.

Grtz

Comment

heey ik zie bij 1 foto staan broeikast zwel tablet
      waar dient die voor ????

is dat zoiets als een buttplug??? ..........lol........

Comment

is indd wel goed om te kijken wat het beste werkt
        veel suc6 anders nog
        greetz mr weed

Comment

zweltabletten is gewoon voor beter te ontkiemen...in een broeikasjeje of zowe !
          Sli Ti Asks Why

Comment

mooie gedaan mooie foto's ook zeer intressant testjes kwil ook zo doen in me tentje. mooie zal deze blijven volgen. puik werk kerel.

Comment

goede fotos, leuk gedaan, ga zo door ik zal je volgen

Comment

leuk om te zien dat er nog iemand met 150 watt aan het kweken is,
                ikzelf namelijk ook

Comment

Heb daarstraks nog tegen een vriend van mij gezegd, die heeft er eentje hangen van 400 en vind dat die van mij tegen over die van hem het niet slecht doen.. Jaa er zal misschien wel wat minder aan komen hangen, maar we verbruiken een pakje minder ook hee ! ! !

grtzzzzzzzzzzzzzzzz
                  Sli Ti Asks Why

Comment

das wel een ferme stelling zou dat wel eens in grammen willen zien nu ga ook tentje kweken met een 400 laat ik weten hoeveel ik heb per watt en jij dan ook vergelijken we eens anders schaf ik me zon 250 watt aan.

Comment

Ja ik heb er nu 7 staan .. Maar omdat m'n wortels al uit de pot komen voelde ik mij genoodzaakt om ze in de bloei te zetten . Had 10 liter potten nu en die groote had ik voorzien.. Groter gaat niet in mijn kast..
                      Sli Ti Asks Why

Comment

7, krijgen ze wel allemaal evenveel licht ik heb al moeite met 3

Comment

Ja ik heb er 5 staan in 4 10 liter potten en dan nog twee kleindjes erbij.. Mijn lamp hangt wel iets hoger dan de 20 à 30 cm die meestal beschreven word. Maar vind dat ze het goed doen !

grtzzz .. Volgende keer wil ik ze gewoon groter laten worden. Maar had 5 weken geleden weer iets nieuws gekocht ( supertrive) en ben er van verschoten hoe hard dat ging ..
                          Sli Ti Asks Why

Comment

mooie 7 stuks en ja zo te zien gaan ze erg goe zal blijven volgen hoor ben benieuwd. succes nog verder he slimmentim

Comment

Twee dagen later, nog is een paar pics genomen voor nog extra vraagjes hihi//lekker gemakkelijk eey...Vind nou eigenlijk echt dat er wel echt heel veel bladeren aan hangen..Mag ik die op één of ander manier verwijderen of komt dit niet ten goede aan mijne plant??? Zoals je weet staan ze sinds drie dagen in bloei bij mij....
                              Attached Files
                              Sli Ti Asks Why

Comment

Bezig...
                              X