Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
OP 20 januari ben ik kersverse papa geworden van een kleine maar gezonde spruit. Heb zelf een weekje samen met m'n vrouwke in't ziekenhuis gelegen dus had ik een vriend van me gevraagd om de planten te verzorgen ...
Hayley is haar naam, ze ligt nog wel in de couveuse want ze was een beetje te vroeg. Maar alles gaat de goede kant op .
Schattig toch
Op 23 januari ook nog eens mijn verjaardag gevierd dus mijn week kon niet stuk ! Wel in't ziekenhuis maar mijn pafje had ik mee ! ! ! Natuurlijk wel!
Op 27 januari zijn we terug thuis gekomen . éénmaal mijn kast geopend keek ik raar op, ze waren eigenlijk al klaar voor te knippen, dus ben ik er in 1 keer ingevlogen. Wat een plezier om zo thuis te komen. Wat een lol...Ze zagen er echt prachtig uit, lekker volgroeide knopjes, dik van de thc, JAMMIE JAMMIE.
Nu nog enkel een paar weekjes wachten, en dan komt alles wel weer goed .................................................. ...
Volgende kweekje gaat wel effe duren.. Moet eerst wat ander dingetjes regelen voor de moment
Je hebt nood aan een effectieve en energiebesparende groeilamp die jouw planten licht biedt in het juiste spectrum? De groeilamp Grow-Kit werkt in dit geval uitstekend.
Je kunt de Grow-Kit vlak boven de planten hangen omdat deze groeilamp geen overmatige hitte produceert. Het is zelfs mogelijk om deze groeilamp van de nieuwe generatie tot 3 à 4 cm boven de planten te hangen. Ideaal voor groeistimulatie van planten en groenten over een oppervlakte van 20 m².
220-240 V
200 W
15000 lumen
60000 lux
Levensduur: 8000 uren
Afmetingen: 40 cm x 50 cm x H 14 cm
Art. 3.73156: complete set 'Grow kit'
Hoeveel lamp (en) m²???????????????????????????????????????????????? ????????????
De professionele groeilamp 'Sirius' geeft de planten voldoende licht als er te weinig daglicht is. Dat zorgt voor een gezonde en versterkte plantengroei. Er is een kwaliteitsreflector voor maximale plantengroei. De hogedruk natriumdamp lamp is milieuvriendelijk omdat hij energie bespaart.
CE-gekeurd
400W
220-240V
De levensduur van de lamp is 14 000 uren
Lichtsterkte: 55 000 lumen
1 lamp is voldoende voor 20m²
Afmetingen: 58 cm x 25 cm x H 14,5 cm
Art. 3.73400: Groeilamp 'Sirius'
(zie foto 2)
Art. 3.73155: de lamp is afzonderlijk te verkrijgen
Of beter deze?????????????????????????????????????????????? ??????????
ja ik kweek met een spectrabox is prtijzig maar 40% meer opbrengst en verpilt geen energy aan warmte als je meer wil weten over deze nieuwe lampen www.kweekotheek.nl
Hoeveel lampen de m²? Ik ga kweken in een tunnel dus eigenlijk veel uur licht moeten deze niet draaien, combinatie met daglicht dusja is dit dan geen zotte kost?
OP 10 februari waren mijn plantjes klaar om gerookt te worden ,ze hangen nu ondertussen 14 dagen te drogen, echt een pleziertje was dat om daar mijn schaar in te zetten.
Lekker geurtje ondertussen .........Niet te doen....als die smaken zoals ze ruiken ...Man Man Man kan nimmer mis gaan nou ! ! ! ! !
Heb in totaal een 57 gram gehaald van m'n vier plantjes...niet echt superveel maar Kwaliteit boven alles hee....
2 plantjes van 17 gram
1 tje van 16
en nog 1 van 6 gram
Smoke verslagje
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ; ; ;
Zoals ze bij ons zeggen...Met liefde gemaakt..dat smaakt ! ! ! !
Ruikt echt super heerlijk en ook wel zoet, smaakt net hetzelfde zoals hij ruikt, echt een straffe zoete lekker zalige smaaaaaaaaaak...en super SToned van niet te doen..Lekker sweete geur ...echt gelukt kweekje...Ben super tevreden ....Op naar de volgende.....
Comment