Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

ben mijn tekst kwijt dus korte samenvatting
    wat nog niet af was is nu ook af en het is weer goed geweest naar mijn menig
    zowel kwalitatief ( de santa is al drrog en is houtachtig , hazy van smaak nu , chill in 'tkopke)
    werd ongeveer 240 droog , iets meer eigenlijk maar heb dat niet gewogen
    de andere soortjes hangen nog in de speelgoedorganizers van de Wibra (1 euro /stuk)
    Attached Files
    Last edited by pele; 8 February 2010, 09:28.
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

Comment

7 Februari ( 4 april= 8 weken)
      Na al de nieuwe soortjes gestekt te hebben zijn ze één voor een onder 12/12 gezet
      5 Nyc&the hog die nog hun geslacht moeten tonen ( ik gok dat nr 3 & 5 ballen gaan krijgen afgaand op hun groeivorm)
      1 POwerplant
      1 Anesthesia5 MOSTLY iNDICA BREEDER wHAZZUP VAN WF
      1 Skank (85 dagen indien gedwarft ) = skunk#1 gekruist met Rebelshack breeder tuinkabouter 2003 , ook al van WF
      maar dat zijn gegarandeerd vrouwtjes
      en dergelijke dus afwachten zeker wat dat geeft of kan tuurlijk ook es gaan loeren bij prutser
      zijn topic !
      Last edited by pele; 10 February 2010, 13:16.

Comment

foto 1 zie je de volledige nieuwe ronde samen in de moedertent 5 ams , 5 santa , 1 haze en nog 3 nieuwe soortjes waarvan elk 1 klein potje nu al eerdr beschreven (maar 1,2 hoog en breed en 60 cm diep )
        heb er wel de 2 400 watters inhangen nu het nog kan
        inblaas en afzuiging met koostoffilter
        foto 2 zijn de ams zaadplanten (onder12/12 sinds 25/1) 2 ervan in 11l 3 in ronde 6,3lpotten
        foto 3 de gestekte ny*hog die nu mogen tonen welke sexe ze hebben , nr4&5 kregen een grotere pot
        foto 4 eveneens gestekt maar zeker vrouwkes powerplant , anesthesia en skank
        Attached Files
        Last edited by pele; 11 February 2010, 12:36.

Comment

de balans van vorige ronde
          240 santa
          80 haze
          160 nycd
          ben blij met die nummers , had ik de tent helemaal benut had ik tuurlijk meer maar tis en blijft een hobby , weliswaar één van de enige waarvan ge iets terugkrijgt
          kan weg tot volgende ronde klaar

Comment

Yo pele,
            PP3 is een herma geworden, komt nochtans uit regular zaad...
            Maar jij hebt enkel de nr 2 dacht ik toch?

Ik weet op geen honderd jaar aan wie ik de PP3 stekken heb gegeven...dat wordt wat rond bellen vandaag

Al vervoer naar Aliën gevonden voor de tent?

Later

Comment

@ prutser
              ik heb gelukkig inderdaad enkel 2' tjes gekregen
              morgen in de namiddag naar Alien , dus ja vervoer gevonden
              d8 dat ik ergens gevraagd had of je zin had om mee te gaan ? kan nog steeds !!
              ge weet me te bereiken hé
              Veel om over bij te praten , uitspraak was allesbehalve
              1 jaar ( met uitstel) maar door " mijn eeuwige verleden " wanneer is verleden es verleden tijd voor dat gerecht !!!!is er grote kans dat mijn 3 jaar voorwaardelijk valt dus ge snapt wel
              mijn dilemma's zeker ? Hobby moet ophouden als mijn vrijheid me lief is maar wat is het alternatief ? terug naar af ??
              Denk wel om beroep aan te tekenen maar dat op zich is ook weer riskant maar wat heb ik te verliezen

Comment

T'is juist je had dat in pm of zo gevraagd, maar dat was weg hoor
                Misschien passeer ik dan ook eens op de koffie morgen in Aliën, als vrouw lief de auto niet nodig heeft en er niets tussen komt...

Jammer genoeg komt die zware straf niet door de daad of je verleden maar door die ene persoon toch?

Voor dat feit heb je niets te verliezen in beroep denk ik, andere rechter, andere kansen...

Je gelooft toch zelf niet dat ze je daar voor gaan kort steken?

Het wordt weer wat drukker op de vloer, maar als het morgen niet lukt bij Aliën probeer ik in de loop van volgende week eens binnen te wippen

Later

Comment

rond 16 u moet ik zeker gearriveerd zijn in Alien en dan leg ik eventueel wel meer uit hoe het toch kan dat ik daarvoor binnen moet !!! Belgie , love to hate it
                  pic 1 minibloeitent met de 2 400 watters , worden 2 250 watters mocht ik toch risico nemen om hier nog iets te doen
                  2 /in de kleine potjes de 5 ny-hog's nog steeds zonder geslacht , geen vlug nieuws , goed nieuws meestal
                  3/ had al gepost dat ik ams gestekt had alvorens in bloei te zetten , deze dus ! bovenaanzicht . heb het bladerdek redelijk op 1 lijn kunnen houden tot nu toe
                  4/profiel van zelfde Ams
                  5/ ook al ams
                  6/ links de ex- Santa mama, rechts ex-hazemama
                  7/ uit voorgroeitentje de nieuwe santa maria mama om de cirkel rond te maken
                  8/ ny skubba zaailingen in koffiebekertjes en co
                  Attached Files

Comment

Het ziet er toch een stuk groener uit dan de vorige ronde

Je hebt pm maatje...

Comment

DCM grond met lava is het enige verschil dus dat zal id de oorzaak geweest zijn
                      4 van de 5 ny-hog bleken vrouwelijk en al de stekken zijn gelukt , word dus krap in de"nieuwe" box om alles af te bloeien
                      en zo moederselectie te doen , samen in 1 pot is dus ook geen optie
                      trip naar Alien werd afgeblazen dus grote tent staat hier nu technisch werkloos ,
                      beetje zonde hé
                      Attached Files

Comment

mooi volgepropt hokje,al denk ik dat die achterste stek wek heel groot gaat wordenr.a
                        grtz

Comment

thx die grote is de santa maria , ze groeit sterk onder 18/6 maar eens in bloei blijft ze relatief klein
                          ja , volgepropt hokje is de juiste omschrijving lol

Comment

santa maria heb ik ook al eens gekweekt evenals de nycd!beide erg lekkere wietjes.
                            volg je
                            grtz

Comment

21 februari !!
                              enkel nr2 van de ny-hog bleek mannelijk( bijhorende stek ook verwijderd uit voorgroei)
                              "edit : had dit blijkbaar al vermeld maar soit illustreert hoe blij ik ben met nieuwe sletten "dus heb ik nu 4 vrouwtjes nyc-hog , allen blijven ze redelijk gedrongen met korte internode's
                              typisch indicablad , groot met brede vingers)
                              heb ze wel geen grote pot kunnen geven , op nr 1(6,3l) na
                              hoop toch al een beetje indicatie te krijgen na 8 weken bloei welke ik als mama ga houden ?
                              Nu wordt het tijd om de andere tuinkaboutersoort te sexen" ny-skubba"
                              Heb er hier maar 3 van ontkiemd en ze lijken qua pheno héél goed op de ny-hog ,
                              vooral indica kenmerken , hp
                              De tent is nog niet in Alien geraakt om ze in te wisselen , hoop dat ik er toch spoedig es op de koffie kan
                              de andere soortjes gaan goed
                              |@ prutser Idd in deze kweek nog geen vergeling op sommige fanbladeren na , de grond gaat idd de oorzaak geweest zijn dan
                              ter afsluiting een vraagje , is de cannabisplant een zuurminnede plant ja toch ?zoals brandnetel ?
                              Heb grondverbeteraar voor zuurminnende planten gekocht om wat grond te heropwaarderen en vraag me nu af of mijn veronderstelling wel juist is ??

Comment

Hey pele,
                                Maak je vrijdag vrij?
                                Kan je mee naar Aliën!
                                Bel anders even...moet eerst op locatie gaan stekken en ga dan met die gast naar Aliën...
                                Hij heeft maar 2 zitplaatsen...anders kom ik tegen een uur of 8 om je vrijdag morgen..., en gaan we met mijn vervoer...

En koop dan gewoon deftige aarde...

Later

Comment

Bezig...
                                X