Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: NYCD, Santa Maria & OLd SKool Haze in growbox

ok , vrijdag is vrijgemaakt ,
    tenminste als ik voor 18 u terug kan zijn ?
    heb je nr kwijt dus bellen zit er niet meer in
    wat aarde betreft
    ben wat aan het brainstormen voor een oplossing om niet steeds nieuwe aarde te moeten aanbrengen en nog moeilijker van mijn oude afgeraken !!!
    Oude aarde ergens in grote compostbak smijten en dan telkens telkens opwaarderen , die oude aarde gaat minstens 3 maanden in die bak zitten met toevoeging van soort mest , veronderstel dat die periode moet volstaan om die aardze terug op peil te krijgen ?
    Een boer voert toch ook niet steeds verse grond aan ? Hoe groter de bak waarin je oude aarde kan deponeren hoe langer ze erin kan composteren voor hergebruik ! Moesten er mensen zijn met tips hierover , graag !!!!!
    Last edited by pele; 24 February 2010, 21:24.
    Ganja is my medication , ganja is my cure ;
    smoking marihuana for sure !!!

Comment

Mijn excuses aan die paar mensen die mijn topic volgden dat er al 3 weken geen nieuws is
      maar geen nieuws is goed nieuws ier !
      Prutser heeft mijn tent meegedaan naar Alien waar ie zonder morren geruild Door John werd voor een nieuwe !!
      Sinds gisteren is volledig geaasembleerd en vanavond gaat het licht ( nieuwe 400watt greenpower lamp )voor het eerst weer aan in
      grote tent ipv de moederkloonbox die afgelopen weken diende als vervanging
      Kleinste tentje van 60 op 60 op 1,20 heb ik nieuwe 250 watt sett voor gekocht en maandag gaan daar 16Santa Maria onder in 4l potten (15 op15 en 20 hoog), 16 stekjes in totaal die ik een dag of 5 ga late wat wortel aanmaken en dan 12/12 , ben heel benieuwd wat er zo gaat afkomen ?Dit wordt wel een match op verplaatsing , gelukkig hebben de SM niet veel zorg nodig
      on planten topic ,
      de AMS en Santa zijn hun 8 weken bloei gepasseerd maar nog heldere trichomes
      Bij de ams zijn de " draadjes dan wel bruin maar trichs nog doorzichtig dus ga ze nog een week zeker laten staan
      Hoop dat de nieuwe lamp het rijpingsproces wat bespoedigt
      Ik heb ondervonden dat een oude lamp er iets langer over doet om je plant af te bloeien dan een nieuweren ( klopt dat oook met ullie ervaringen )
      De anastasia is mijn favoriet van de vele nieuwkomers qua bloeipheno
      de ny * hog komt maar heel traag op gang ?
      der ny* skubba maakt supergrote indicabladeren aan maar ook hier zelfde topvorming komt héél traag op gang ondanks aangepaste voeding , zelden gezien , jamme dat mijn camera niet meer werkt
      voorlopig hou ik het bij 1 lamp in tegenstelling tot vroeger . Ga er wel 2 ophangen maar ze om beurten laten branden zodat gans de tent zijn inhoud op enig tijdstip onder fel licht staat.misschien een uur of 2 samen laten branden (hoogmiddag )
      greetz
      Last edited by pele; 21 March 2010, 18:04.

Comment

hi pele,

wat dacht je van een grote aardebak die je blijft hergebruiken? Enkel het toplaagje verwijder je dan bij een nieuwe kweek.
        1 grote bak van bv 250L met degelijke goede grond en een heleboel myco-schimmels.

Die Santa pheno van je is echt wel vet, zal ik ook es moeten zetten..
        Owja en die NYCHOG is ook een topper, erg lekker smaakje

Groetjes Marsupilami

Comment

Hoi pele,
          De AMS is allemaal om hier, na iets meer dan 10 weken op 12/12.
          Hetzelfde als een vorige ronde met AMS.
          Dus je kunt vast nog een weekje of 2...

Jij bent en blijft wel echt enthousiast over die Anesthesia hé...straks hou ik ze toch als moedertje...
          Heb je er foto's van?

Later

Comment

@ Marsupilami
            thx voor de tip ,
            het enige nadeel eraan voor mij is dat ge dan steeds alle planten zelfde voeding geeft , aangezien alle wortels in dat ene medium staan ?
            Maar idd voor een gelijk kweekje( zelfde soortje , zelfde leeftijd) is dat wel een oplossing,
            Heb jij dan ook die ny hog afgebloeid of enkel geproefd ?
            groetjes

Comment

Jij bent en blijft wel echt enthousiast over die Anesthesia hé...straks hou ik ze toch als moedertje...
              Heb je er foto's van?

Later[/QUOTE]

idd , ziet er een echt prijsbeest uit , wit en dik !!
              jammer genoeg geen pic's , gsm stuk
              anders es komen kijken in real live é

Comment

Prutser vraagt ......
                verwacht geen mooie pic's want genomen met goedkope gsm
                eerste foto Dit is de anastasia 2 , in vergelijking met haar leeftijdgenoten miss Skank en Mister Powerplant al dubbel zo dik
                en hard
                afb 1 anastasia
                afb2 anastasia
                afb3 linker helft tent , plantjes die 8 weken 12/12 gepasseerd zijn oa AMS , SM en een Haze
                afb 4 SM
                afb 5 rechterhelft van tent met vooraan rechts de anastasia , ernaast SM en zowat alles daaracchter is NY-the hog
                afb6 pheno1 van die ny-hog ,diegene die tot nu toe het best presteert van de 4
                afb 7 ook een hele mooie de powerplant
                afb 8 DE ams , niet de mooiste plant die ik al zien bloeien heb en zeker niet qua kwantiteit maar ik hoop dat de kwaliteit veel gaat goedmaken ,
                heb haar gekozen om haar smaak en effect , nog een tietal dagen dagen voor ze geknipt wordt
                Attached Files
                Last edited by pele; 23 March 2010, 13:05.

Comment

daarnet alle moeders nog es gestekt ,
                  @ prutser heb es jouw methode gebruikt en pas achter dat de stekken in de pluggen stonden ze in hun badje gezet met wortelstimulator
                  die mama's gaan dan binnen week of 2 in de tent van zodra de linkerhelft geoogst is !!
                  Voor sommige gaat het de laatste keer zijn dat ik ze afbloei , kaf van het koren scheiden
                  door ze nu een tweede keer af te bloeien Terwijl ze bloeien ga ik al es kunnen proeven van wat
                  ze de eerste keer gemaakt hebben aan buds

Comment

Veel kijkers maar weinig die iets achterlaten van commentaar ,?
                    niet dat ik nu constant zit te w8 op die cliché's "mooie toppen"& co maar
                    iedere opmerking is welkom en vooral opbouwende kritiek want daar doe ik het ook voor !Iedereen kan iedereen iets bijleren
                    over de plantjes nu
                    60 dagen 12/12 voor de ams , haze &santamaria deze krijgen enkel nog afgezuurd water met enzymen
                    48 dagen12/12(7weken) voor pp, skank, anesthesia
                    20 dagen 12/12 voor de ny-skubba
                    5 dagen 12/12 2de testronde voor de pp, skank, anesthesia, AMS en nog maar es een santamaria allen in 11l potten
                    de foto' spreken voor zich maar als er vragen over zijn zal ik ze graag beantwoorden
                    de stekken laat ik nu toch wortelen onder de hpi lamp en laatste 2 keer werktte dat
                    @ prutser jouw methode gedaan , zelfs es mijn stekpoeder nog es bovengehaald en moet gezegd , zo te zien gaat het lekker en ze blijven mooi groen
                    nog maals , slechte foto's maar ge moet roeien met de riemen die je (niet)hebt
                    greetz
                    tot de volgende
                    Attached Files
                    Last edited by pele; 26 March 2010, 19:47.

Comment

Dat komt omdat we er geewoon geen woorden voor vinden

Comment

nog altijd geen foto's van kwaliteit ( toch de pic's niet , de planten zelf daarintegen?)
                        9 weken gepasseerd voor ams en nu zitten er opeens toch echte knotsen aan , serieus gezwollen in hun week 8 op 9
                        jammer voor de as die ik omdeed uit noodzaak , kon heel wat meer zijn , nu had ik 28 gr op 11lpot bij die vroeg geoogste ams, magertjes dus
                        de wratten op santa kunnen nog wat dikker worden en deze keer opteer ik voor gewicht en ga ze dus 10 weken geven , hier oogst ik dus 1 vandaag of morgen voor mezelf want ik heb hem liever op week 9 qua werking
                        heb sommige pic's benoemd

als er vragen zijn , stel ze gerust
                        Attached Files

Comment

69 dagen voor de santa's nu en ams 'en
                          morgen of overmorgen gaat de schaar erin ,
                          ams nog niet aan het "amberen " en pele heeft nog tijd en nu stilaan weer smoringe van de ams en santa die al afgeknipt werden tijdje terug
                          de Anastacia is in alles vlug , van dikke toppen afbloeien tot haar stekken laten wortelen , goeie eigenschapppen voor een plant die als mama gaat dienen , dat is al beslist zelfs nu voor ik de eerste buds geproefd heb !!!
                          jammer genoeg niet te fotgraferen met zo'n gsm maar toch probeersel gedaan eerste foto plant op voorgrond helemaal links vooraan of foto 5 vooraan in het midden met de dikke indicabladeren en knak in vorm
                          Zij die gaan sterven groeten u :, santamaria op pic 2 and 4
                          pic 3 alle verse moeders zijn gelukt en staan met stekplug nu in hun potje waar ze een 2 tal maanden in doorbrengen
                          om nagelacht van te knippen en dan gaan ze zelf naar de doodstent , einde van de rit om hun leven mooi af te sluiten door schijnzwanger te worden !!! tenminste als je geen vent bij die vettige wijven toelaat
                          greetz
                          Attached Files
                          Last edited by pele; 4 April 2010, 23:38.

Comment

ziet er goed uit pele maar je moet dringend een betere camera fiksen

Comment

@ Cannavis moesten de planten daar beter van worden had ik allang een nieuwe gekocht maar we doen het niet voor , hé
                              de pic's niet wel boor de bud's
                              maar hoor je wel ik kijk ook liever naar foto's met wijven waar ge alles duidelijk ziet !!!
                              groetjes

Comment

Ziet er goed uit pele. De bladeren beginnen ook al goed licht te worden.
                                Lekkere soortjes heb je daar staan.
                                Zijn die kortbloeiende sativa's kwa smaak/effect ook een beetje zoals de langbloeiers? 10 weken voor een sativa vind ik wel relaxed.

En alvast veel smoke genot van wat je gaat oogsten.

Comment

Bezig...
                                X