Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

    Korting op 420shop
    Hallo daar. Heb zaadjes ontkiemt van een overwegende of complete sativa. Staan nu onder 24/24 onder 600 w. Is geen commerciele soort dus ben benieuwd. Ze zouden bloeitijd hebben van 16 weken
    Attached Files

    #2
    Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

    Ziet er netjes uit.

    Weet je de naam niet, of wil je die om de een of andere redenen niet melden?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

      Naam is Ag13. Is van kweker met ervaring uit het zuiden. Is kruising van g13 met a5 meen ik begrepen te hebben. Maar is g13 nu een indica of sativa want mijn plantjes zouden 100% sativa zijn. Heb hem geproefd van andere kweker en is zalig. Geur heb ik nog nooit geroken.Geweldig

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

        Als ik foto 2 zie zou ik zeggen Indica (klein, compact en brede bladeren).

        Vreemde namen ook AG13, G13, A5? Enig idee wat de voorouders zijn?
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

          De bladeren vind ik er niet supergezond uitzien, hier en daar wat grijze vlekjes en verkleuring. In de gaten houden

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

            Heb de bladeren in de gaten. Denk dat lv beetje laag geweest is nadat ze uit serre kwamen. Heb ik nog problemen mee. Heb me laten vertellen dat de g13 plant iets zeer potent is gekweekt door amerikaanse overheid. Zou stek van gepikt zijn enz... Kan legende zijn. En de a5 zou een sativa zijn.
            Ga planten toppen of fimmen en ze in de pot leiden en zo geslacht bepalen. Dan zou ik willen scroggen. Is eerste keer met een sativa, dus ben benieuwd. EN mijn eerste keer scrogg. Dus als iemand tips heeft, laat maar komen. Is een wietje waar je super high en super g''l van wordt
            Groeten

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

              Amerikaanse regering? ...

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                Wahaha je laat je wel voor de gek houden. Als er een land tegen Cannabis is, dan is het wel the USA. Lijkt me sterk zij zich daarmee bezig gehouden hebben.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                  The G13 Legend:

                  G-13 is an extremely strong (i.e. very mind altering) strain of cannabis that is the subject of many urban legends

                  Fact: This strain (originally a single clone) was probably of Afghani origin, and provided a very potent smoke.

                  Fiction: According to one fanciful account, the CIA, FBI, and other agencies procured the best strains of marijuana from breeders all over the world. At an installation at the University of Mississippi, they bred many new hybrids. Putting these together, they created a strain that was more powerfully intoxicating than any of the original hybrids.

                  http://www.dope-seeds.com/g13.htm
                  Last edited by ceBep; 27 December 2009, 19:30.

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                    Fiction: According to one fanciful account, the CIA, FBI, and other agencies procured the best strains of marijuana from breeders all over the world. At an installation at the University of Mississippi, they bred many new hybrids. Putting these together, they created a strain that was more powerfully intoxicating than any of the original hybrids.
                    - - -

                    De CIA, FBI en andere agentschappen zouden de beste rassen (strains) van Marihuana hebben samengevoegd. Dit zouden ze hebben gedaan in de universiteit van Mississippi, en daar zouden ze vele nieuwe hybrids hebben gemaakt. Door deze samen te voegen, hebben ze een soort (ras, strain) gemaakt dat een krachtiger effect had dan al de andere hybrids.

                    --

                    Er staat 'Fiction' bij, of te wel; een verzinsel
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                      Weet ook niet goed hoe het allemaal zit. Heb zelf weinig ervaring maar sta heel erg open om bij te leren. Er is me gezegd dat mijn soortje 100% sativa is. Snap echter niet dat kruising met 'a5' (sativa) en g13(indica) een 100% sativa kan geven maar ben van kweken van zaden helemaal niet op de hoogte.

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                        Lijkt me ook niet echt mogelijk (of het moet zijn dat je blijft doorkruisen met een Sativa). Maar dan nog: wat is dan nog het nut om met een indica te kruisen? Denk dat 100% net iets teveel is, maar 10%-90% kan wel. Soms overdrijven zaadbanken wel eens met hun zaad, dus laat je daar niet aan vangen

                        Greetzzz

                        Jona

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                          Er staat 'Fiction' bij, of te wel; een verzinsel

                          Ik heb daar van is een volledig verslag gelezen in een boek en die zou wel degelijk gekweekt en getest zijn door amerikanen. Ik spreek me er niet over uit of het de regering was , maar in dat verslag stond toch ook zoals snake zegt.

                          Mvg Izzz

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                            barney's heeft ook een G13 haze in het programma en die is sativa dominant...

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweekverslag(je) Ag 13 (g13xA5)

                              Fact: Although Cannabis researchers at "Ole Miss" assembled a world class Cannabis collection during the late 1960s and early 1970s, there is no evidence that these researchers were ever involved in breeding high quality marijuana. The standard drug strain that is available to qualified researchers in the U.S.A. was originally from Mexico.

                              @ Izz: Propaganda noem ik het.....from the good old U.S of A.
                              Last edited by ceBep; 28 December 2009, 15:43.

                              Comment

                              Bezig...
                              X