Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2de kweekje

PIctures from the future leuk kweekje veel succes daar

Waarvoor dienen die bordjes?

Comment

ja die bordjes he die waren voor de lv in de hoogte te krijgen meer niet en ja dat werkt heel goed zo nu weer wat foto.s en de rest volg wel tot snel
      Last edited by carasco; 3 January 2010, 17:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carasco
        zo hier allemaal de foto.s graar reacties lol
        OP HOOPP VAN ZEGEN LOLhahahahhaha
        Attached Files

Comment

reactie..................
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
            reactie..................
            hoi cars
            leuke fotoos ben benieuwd hoe het verder gaat

Comment

hey kweker thx. hoop dat het ook wat kan worden , maar bladeren verbranden en de lamp hangt op 85 cm dus zou niet mogen dat ze verbrannen .maar ze doen het toch
              zo ze staan nu vandaag 2 dagen op 12,12 en hebben gisteren voor het eeerst de terra florres gehad en lijkt voor de rest goed te gaan . luchtvochtigheid is max 85 % min 54% en een gemiddelde van 76% en verwarming met lamp aan 28 gr lamp uit 22gr gemiddelde tep is dan 24.5 graden dus dit was het weer later weer wat foto's , reactie"s steeds welkom heb nog veel te leren! en ja ff vetellen de planten staan in een tent van 1.20,op1.20 op 2 meter met cooltube coolstoffilter afzuiging en ventilator zo tot over een paar dagen

Comment

praat jij altijd met jezelf ??
                naja leuke kweek , en miss had je die info al aan het begin kunnen vertellen

Comment

ja ik weet het wel hoor batsman maar het staat er nu ook en je moet ergens starten he toch bedankt voor de recctie

Comment

haha owkj daan veel plezier met juh kweekje

Comment

heyyyy batssman kon je over een paar dagen niet zo goed volgen ! jij zei dus ,of vroeg zo van of ik steeds tegen mezelf praat hihihi ik weet nu wat jij bedoelde maar heb ik ook een goede uitleg voor mijn vriendin had op haar lappie ingelogd met mijn naam en wat er sta is van haar hihihi en ja soms praat ik wel eens tegen mezelf !!1 dat is gekomen met ouder worden lolllllllllllllllllllll het beste nog

Comment

wahahahahahahhaw ahso ze wou dus even grappig zijn he , en je even voor lul zetten haha neej maar iig kweek ze , and give them love gr ps vorige kweek zag er toch niet zo slecht uit vond ik

Comment

hallo hier zijn we dan weer met klein verslagje de vrouwtjes doen het nog heel goed ze groeien , wel niet zo snel dat ik zou willen dat ze groeien maar heb wel een klein probleempje wat ik nu moet oplossen ze hadden een voedsel tekort en dat nog wel in week 3 met voorbemeste aard van grox chop zelf dat vind ik dus niet kunnen !!!!! maar lossen we wel weer op , ik geef ze nu terra flores , met bn sporenmix, en ook bn mgo 8% beiden van bia nova van die flessen zal ik ook fototje opzetten .weet ook niet of die wel goed zijn totaal geen ervaring mee . zo dat was het dan weer .nu een paar fototjes he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door batssman88 View Post
                            wahahahahahahhaw ahso ze wou dus even grappig zijn he , en je even voor lul zetten haha neej maar iig kweek ze , and give them love gr ps vorige kweek zag er toch niet zo slecht uit vond ik
                            thx kerel was een lekker rookje maar had er meer van verwacht en ja zo is het steeds , en ja ik stond mooi voor lul he hahahahhaha vrouwen he maar er is nu een ander probleem
                            weet niet meer hoe ik de fototjes moet plaatsen blow veel dus ben het vergeten en weet jij of iedereen deze verslagen ken lezen??? sorry voor de vragen !!! maar alvast bedankt he kerel

Comment

zo dan nu een paar fototjes

Comment

Bezig...
                              X