Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hey kweker thx. hoop dat het ook wat kan worden , maar bladeren verbranden en de lamp hangt op 85 cm dus zou niet mogen dat ze verbrannen .maar ze doen het toch
zo ze staan nu vandaag 2 dagen op 12,12 en hebben gisteren voor het eeerst de terra florres gehad en lijkt voor de rest goed te gaan . luchtvochtigheid is max 85 % min 54% en een gemiddelde van 76% en verwarming met lamp aan 28 gr lamp uit 22gr gemiddelde tep is dan 24.5 graden dus dit was het weer later weer wat foto's , reactie"s steeds welkom heb nog veel te leren! en ja ff vetellen de planten staan in een tent van 1.20,op1.20 op 2 meter met cooltube coolstoffilter afzuiging en ventilator zo tot over een paar dagen
heyyyy batssman kon je over een paar dagen niet zo goed volgen ! jij zei dus ,of vroeg zo van of ik steeds tegen mezelf praat hihihi ik weet nu wat jij bedoelde maar heb ik ook een goede uitleg voor mijn vriendin had op haar lappie ingelogd met mijn naam en wat er sta is van haar hihihi en ja soms praat ik wel eens tegen mezelf !!1 dat is gekomen met ouder worden lolllllllllllllllllllll het beste nog
wahahahahahahhaw ahso ze wou dus even grappig zijn he , en je even voor lul zetten haha neej maar iig kweek ze , and give them love gr ps vorige kweek zag er toch niet zo slecht uit vond ik
hallo hier zijn we dan weer met klein verslagje de vrouwtjes doen het nog heel goed ze groeien , wel niet zo snel dat ik zou willen dat ze groeien maar heb wel een klein probleempje wat ik nu moet oplossen ze hadden een voedsel tekort en dat nog wel in week 3 met voorbemeste aard van grox chop zelf dat vind ik dus niet kunnen !!!!! maar lossen we wel weer op , ik geef ze nu terra flores , met bn sporenmix, en ook bn mgo 8% beiden van bia nova van die flessen zal ik ook fototje opzetten .weet ook niet of die wel goed zijn totaal geen ervaring mee . zo dat was het dan weer .nu een paar fototjes he
wahahahahahahhaw ahso ze wou dus even grappig zijn he , en je even voor lul zetten haha neej maar iig kweek ze , and give them love gr ps vorige kweek zag er toch niet zo slecht uit vond ik
thx kerel was een lekker rookje maar had er meer van verwacht en ja zo is het steeds , en ja ik stond mooi voor lul he hahahahhaha vrouwen he maar er is nu een ander probleem
weet niet meer hoe ik de fototjes moet plaatsen blow veel dus ben het vergeten en weet jij of iedereen deze verslagen ken lezen??? sorry voor de vragen !!! maar alvast bedankt he kerel
Comment