Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 2de kweekje

    Je hebt TMV in je plantjes.
    Geen ongedierte gespot???
    Last edited by ceBep; 20 January 2010, 19:33.

    Comment


      #47
      Re: 2de kweekje

      hoi vale wat bedoel jij met tmv ???? want ook dat ken ik niet ! en ongedierte is er niet te zien HELP hihihi lolllllllllllllllllll

      Comment


        #48
        Re: 2de kweekje

        TMV= tabacco mosaicvirus.

        Kenmerken:
        Op de jongste blaadjes vindt je kringvormige geelgroene vlekjes, kringvormige figuren en slingerende lijnen. Op de oudere bladeren komt geel mozaiek voor. Het blad verkleurt in korte tijd geel.
        Wordt meestal veroorzaakt door tripsen.
        Tripsenbesmetting herken je aan zilverkleurige vlekjes op je bladeren, welke ik vanaf de foto dan , ook meen te zien.
        Vandaar mijn vraag naar insekten!
        Ik heb op een van je foto's ff de bladeren omcirkeld welke de kenmerken duidelijk weergeven.
        Attached Files

        Comment


          #49
          Re: 2de kweekje

          Als het geen TMV virus is zou het ook nog gewoon kunnen zijn dat je aarde teveel voeding bevat waar je worteltjes niet tegen kunnen wat dus duid op overvoeding.
          Battle the Ocean!

          Comment


            #50
            Re: 2de kweekje

            hoi vale ik zie geen ongedierte hoor ga deze avond nog eens heel goed kijken en die tripsen is daar wat voor te krijgen in de winkel of grow chop,s en alvast bedankt he

            Comment


              #51
              Re: 2de kweekje

              Oorspronkelijk geplaatst door Dender View Post
              Als het geen TMV virus is zou het ook nog gewoon kunnen zijn dat je aarde teveel voeding bevat waar je worteltjes niet tegen kunnen wat dus duid op overvoeding.
              en wij dachten ondervoeding want ze krijgen niet echt veel hoor uit schrik ze te veel te geven en als ik geen ongedierte vind deze avond ga ik ze eens 2 dagen alleen water geven en dan zien we het verschil mss wel toch bedankt voor de reactie

              Comment


                #52
                Re: 2de kweekje

                hey mensen allen bedankt voor de reactie,s maar ons probleem word nu opgelost het was dus voeding te kort en heel veel S P I N T pppppppfffffff klote ongedierte maar denken en hopen dat het wel goed komt houd jullie zeker op de hoogte en over een paar dagen zijn er weer wel wat fototje,s

                Comment


                  #53
                  Re: 2de kweekje

                  zo na een paar dagen niet op gezet ben ik er weer, en ja nog steeds de zelfde problemen wat ik ook doe! en het word er niet veel beter op !!!!!! dus gaan we weer eens wat anders proberen he , planten eens lekker droog laten komen en dan weer op een oplopende manier voeding mee geven en dan zien we het wel kun nen alleen hopen dat het allemaal nog goed komt en anders zien we wel beter uit voor de volgende kweek ,,, dus bij deze nog wat fototjes van men zieke vrouwtjes
                  Attached Files
                  Last edited by carasco; 25 January 2010, 19:05.

                  Comment


                    #54
                    Re: 2de kweekje

                    en ja kijk niet naar de datum fototoestel staat niet juist lol 25.1,2010

                    Comment


                      #55
                      Re: 2de kweekje

                      ik heb het zelf voor overvoeding en alle gevolgen vandien, dit komt goed effe met gewoon afgezuurd water spoelen en drie dagen geen voeding
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                      Comment


                        #56
                        Re: 2de kweekje

                        hey kerel thx he , maar wat bedoel je met afzuren ????? ik heb ze vandaag ook niet gegeven en ze staan nu 3 dagen droog en de bladeren zien er nmu weer beetje groener uit , maar ik heb ze ook bespoten met een middeltje tegen spint dus denk dat de bladeren dat water ook beetje hebben opgenomen en dat ze beetje bij beetje aan het herstellen zijn ,, dus morgen beetje water en denk over een 4 tal dagen weer de voeding mee geven en rustig op bouwen en thx he

                        Comment


                          #57
                          Re: 2de kweekje

                          kijk dat horen we graag....advies die word opgevolgd is altijd leuk he................houden zo en minimale voeding geven he.............geregeld eens gewoon water......komt het helemaal goed....geloof me.................greets kweker..................
                          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                          Comment


                            #58
                            Re: 2de kweekje

                            Oorspronkelijk geplaatst door carasco
                            zo hier zijn we dan eens weer he maar plantjes zijn nog steeds niet goed !!! maar geven het nog niet op !!!!!!!!!!
                            ook zie je dat de heel slechte bladeren heb afgehaald geen idee of dat slecht is dus toch maar gedaan zag er niet uit nu ook niet maar wel beetje beter
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              Re: 2de kweekje

                              eys ouwu het schiet niet op he!?! je moett je toch nu onderhand echt aan het ergeren zijn he? naja ik heb het zelf ook bij de vorige kweek gehad maar daar was ik het ook zelf schuld , eerste keer puur op cocos zonder ph meter , goed daar lag het probleem voor de hand. Maar hier bij jou bijna alles geprobeerd en dan nog zon ellende , das pas echt zware shit !!! hoop voor je dat het nog goed komt , maar ik zie het zwaar in. Ikzelf zou nu al aan een nieuwe kweek begonnen zijn ! ipv hier wat onnodige stroomkosten aan te verbruikken ,
                              maja er is nog een btje hoop mvg batssman succes

                              Comment


                                #60
                                Re: 2de kweekje

                                hey kerel thx voor je reactie he maar denk er net zo over dan jij maar !!!!!!! ik wil het nog niet opgeven ,, vandaag weer begonnen met de voeding en de boost,, zal wel zien of ze het laten blijken dAT ZE HET GOED OF SLECHT VINDEN maar wel jammer dat het niet goed kan gaan van in het begin maar zoals ik reeds zei we zien het wel ik geef me niet zo snel gewonnen lolllllllllllllllllllll

                                -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-
                                Last edited by westport; 30 January 2010, 14:20.

                                Comment

                                Bezig...
                                X