Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

    Nja, hier wil ik wel een gevolg op horen =D

    Comment


      #32
      Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

      Heey,

      Ja ik ben er weer ik heb een hoop gezeik gehad, laat ik het even vertellen.

      Ik woon midden in het centrum in een drukke winkelstraat regelmatig hoorde ik mensen tegen elkaar zeggen op straat, goh het ruikt hier wel erg naar wiet, ik begon hem al te knijpen...
      Op een gegeven moment kwam de kroegbaas klagen samen met de winkeliers ze hadden een vermoeden dat ik het was( krijg je ervan al sje overal met je jointje loopt)
      toen kwam ik de jeugdagent tegen en vertelde mij dat hij veel klachten had gehad en of ik iets wist, want ik woonde in het centrum als er iets was, moest ik het wel weten, hahaha ik zei hem dat ik niks wist en hij zei dat ze er snel achter aan gingen om te zoeken. ik heb hele goede contacten met de politie hier, mijn pa is immers hoofdagent en ik spreek thuis regelematiog collegas van hem. iedereen kent me hier wordt ik aangehouden is legitimatie al niet eens meer nodig me pa weet niks van het hele gebeuren hij zou me afmaken

      toen heb ik die nacht om 3 uur snachts, 3 planten en me hele hok verhuist na een vriend van me met de auto, je moet die gasten eens zien kijken die naast je staan bij het stoplicht als er 3 dikke struiken in je kleine citroen saxo hebt staan. die super kush had ik geoogst want die was echt oogstklaarop die dag, na die super kush 2 weken gedroogd te hebben, kan ik met grote trots vertellen dat ik 80 gram droog van 1 plant heb afgehaalt( gefimt), de 3 easyryders zijn verhuisd en worden aanstaande maandag geoogst, deze zitten ook helemaal vol met toppen en ik denk met een beetje geluk dat ik de 0,9-1,0 gram per watt gehaalt heb, vrienden geloofde het ook niet want zelf lukte ze het nooit om zoveel van een plant aftehalen onder 250 watt, maar het is echt, blijkbaar heb ik toch groenere vingers dan hun hahaha

      owja de volgende dag stonden de wouten hier, wat jammer dat ze niks gevonden hadden hehehe

      wat plaatjes van me wietjes
      je ziet op de easyrders dat de blaadjes paars beginnen te worden, wat kan dit zijn?

      En die super kush ben ik echt heel blij mee eindelijk wiet die gewoon na wiet smaakt en niet die zure bittere wiet hier uit de shop waar je na elke hijs 3 slokken drinken nodig heb.
      van aansteken tot laatse tiphijs smaakt die joint super goed, iedereen hier is poepjaloers hahah. je voelt je goed stoned en een mentale high, na het roken kan het goed voorkomen dat als je na het toilet wilt ineens in de keuken staat en denkt hey wat ging ik eigenlijk doen, of dingen zoals met de schone was na de douche lopen en dan denken kut doe ik het weer ik ben echt te stoned en dat bereik je al na 1 joint ;O
      als ik genoeg had had ik iedereeen hier willen uitnodigen om te komen roken, maar helaas heb ik in 4 weken van die 80 gram, 30 opgerookt dat is ongeveer 4 gram per week meer als wat ik normaal rook, nee hoor als je veel wiet hebt ga je echt niet meer blowen uhum...

      meer nieuws zal volgen over de easyryders en ik kan alvast zeggen de nieuwe zaadjes zijn binnen, buiten 5 white widow en in mijn hokje komen 1 fruit spirit 1 orange bud en 1 white widow te staan
      Attached Files
      Last edited by BtStoner; 18 March 2010, 13:27. Reden: wat vergeten

      Comment


        #33
        Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

        Zo hee wat een avontuur, haha
        Jij bent zeker slim dat je ze net op tijd weg hebt gehaald, maar pas wel op dat als je vriend dicht bij je in de buurt woont dat ze daar dan niet ineens gaan zoeken. Zal wel goed komen
        80 Gram vind ik echt een super oogst, maar die plant van je was ook wel groot geworden met 3 maanden voorgroeien .
        Ik ben wel benieuwd hoeveel grammies je haalt van die Easyryders, ben van plan ze dit jaar buiten te zetten (is natuurlijk wel anders dan onder de lamp).
        Laat het je ze lekker smaken maat, dat heb je wel verdiend, ze zien er namelijk smakelijk uit (L)!

        Bodahir

        Comment


          #34
          Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

          Mooi afgerond
          Ondanks tegenslag
          Sjiek!
          Grtz

          Comment


            #35
            Re: 3xeasyryder 1x super kush 250 watt HPS

            die kameraad van me woont hier 20 minuutjes vandaan .zoals het er uitziet is het ongeveer 40-50 gram per plant.

            De easyders buiten moet je goed in de gaten houden, ze kunnen echt niks hebben, ph moet goed zijn en met de voeding ook, na anderhalve maand is het me niet meer gelukt om die bladeren weer mooi te krijgen.

            ik laat snel horen hoe ze smaken, want de geur is echt zoo maf heel zoet en haze achtig.
            Last edited by BtStoner; 18 March 2010, 23:16.

            Comment

            Bezig...
            X