Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5xamnesia,4x ice grape fruits

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5xamnesia,4x ice grape fruits

    Korting op 420shop
    hier ben ik terug me een nieuw verslag.ditmaal terug met zaadjes begonnen deze maal met 4x iced grape fruit van x line female seeds,kdenk dat deze wel lekker gaat smaken alst klaar is.maar ja nog niet te ver vooruit lopen.verder heb ik ook nog 5x amnesia haze zat in een starterspakket van hypro voeding.iemand hier ervaring mee met de voeding?want kben aant twijfelen om het te gebruiken men vorige voedingslijn was hesi en ben daar wel tevreden over en heb nog wel genoeg over om nog 1 kweek mee te doen.

    1 jan zijn men 9 kindjes uitgekomen maar is weer 1 dat achter komt tmoet toch altijd 1 moeilijk doen,maar ja tzal wel goekomen ze staan nu al 11 dagen 18/6 lekker terug aant groeien.kga ze ook 1 deze dagen verpotten?maar zit daar ook nog met een vraagje,ik gebruik volgende aarde b'cuzz bio grow mix dat is voorbemest voor 14 dagen zijden ze nu het volgede mag ik dan die wortelstimulator al meegeven met men water.hopelijk ist terug een succes zoals men bubbelgummers geweest zijn.tips zijn altijd welkom moesten jullie iets zien dat niet in orde is of zo.hier alvast enkele pics van men nieuwe kindjes.
    Attached Files

    #2
    Re: 5xamnesia,4x ice grape fruits

    Ziet er goed uit. Ga je volgen ^^
    Ja je mag die wortelstimulator meegeven maar wel 1x (max 2x).
    Anders verbanden ze en dat willen we niet
    Heb geen ervaring met de voeding.

    Comment


      #3
      Re: 5xamnesia,4x ice grape fruits

      Deze volg ik Naartschijnt zijn de hypro amnesia zaden the boooomb
      Ga deze volgende ronde ook es placeren normaal gezien

      Mvg Izzzz ( heb ook hypro voeding gekrgen voor te testen in de growshop alien , kan nog geen resultaten zeggen )

      Comment


        #4
        Re: 5xamnesia,4x ice grape fruits

        nice dat jullie me gaan volgen.khoop het ook dan die hypro zaden de boooomb zijn.ze komen toch al uit dus we zien wel.

        Comment


          #5
          Re: 5xamnesia,4x ice grape fruits

          heb mij voor mijn eerst binnekweek ook de hy-pro voeding aangeschaft wel ni het setje maar hy-pro terra is voor de groei maar ook voor de bloei en voor de laatste 3 weken heb ik aptus top booster ben benieuwd amnesia altijd bomgoeie wiet greets en succes

          Comment


            #6
            Re: 5xamnesia,4x ice grape fruits

            yow smokers,hier terug een update van men amnesia en ice grape fruits
            ze zijn al veel gegroeid en doen het volgens mij toch goed,kheb ze intussen overgeplant in grotere potten en de plantjes zijn getopt.
            kheb beslist dat ik nogmaals men voedingslijn van hesi ga gebruiken,want ik heb dat setje van hypro en dat is om hydro te kweken en ik kweek op aarde,dus kan dat waarschijlijk niet gebruiken.
            kheb hier alvast terug enkele fotoo's.

            foto 1:ice grape fruits
            foto 2: " " "
            foto 3: " " "
            foto 4: " " "
            foto 5:Amnesia haze
            foto 6: " " "
            foto 6: " " "
            foto 7: " " "
            foto 8: " " "
            foto 9: " " "
            foto10:allemaal samen !!!
            foto11: " " "
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: 5xamnesia,4x ice grape fruits

              Mooie plantjes!

              Comment

              Bezig...
              X