2e kweekje 1x Northern Light & 2x White Widow (fem)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Trix
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 311

    #76
    Re: 2e kweekje 1x Northern Light & 2x White Widow (fem)

    De opbrengst, zo een 37gr zit in de bokkaal.

    WW6-7 2010-05-14 (opbrengst 37gr) 01.jpg

    Ik heb tot mijn grote verbazing 5 zaadjes gevonden in een topje.
    Ik had wel 2 topjes bestoven met Northern Light stuifmeel maar dacht niet dat het gelukt was.

    WW6-7 2010-05-14 (5 zaadjes) 04.JPG WW6-7 2010-05-14 (5 zaadjes) 05.JPG
    sigpic
    Trixters kweekje

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #77
      Re: 2e kweekje 1x Northern Light & 2x White Widow (fem)

      Leuke bonus, nu kijken wat er uit voort groeit he. Veel plezier met het smoken van je eigen wietje en het kweken van je eigen zaad.

      Grtz

      Comment

      • heaven
        Retired
        • Nov 2009
        • 446

        #78
        Re: 2e kweekje 1x Northern Light & 2x White Widow (fem)

        Lol, 5 zaadjes is echt ruig!
        Ze zitten goed verstopt die krengen, eens kijken wat ze gaan doen inderdaad.

        Comment

        • Trix
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 311

          #79
          Re: 2e kweekje 1x Northern Light & 2x White Widow (fem)

          Het zijn uiteindelijk 9 zaadjes geworden uit eigen kweek

          Ze zijn allemaal al uitgekomen.

          Grtz Trix
          Last edited by Jointjedraaien; 13 May 2011, 04:56.
          sigpic
          Trixters kweekje

          Comment

          Bezig...