Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spaarlamp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: spaarlamp

    this een leuk hokje maar vergeet nie door de grote ervan dat je de plant gaat moeten scroggen of lst'en voor die erin passend te houden

    wat bedeol je daar mee ???

    maar kan ik um wel tot vanavond wel ff aan laten staan het lichtje zonder een pc fan ?
    want dan doe ik mn lichtje wel ff wat hoger

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        Re: spaarlamp

        ja okee maar kan ik het lichtje gewoon laten branden tot vanavond 1 dag zonder een computer fan ?

        Comment


          #34
          Re: spaarlamp

          Ja hoor.
          Je kistje is toch open dus er kan genoeg lucht bij, zolang de spaarlamp er niet te dicht opzit zal dat geen probleem zijn .

          Als je een temp. meter hebt kan je die erbij zetten, weet je enneens wanneer het te warm word.

          Peace

          Comment


            #35
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment


              #36
              Re: spaarlamp

              maar dat scrob gebeuren is dus gewoon een soort van net dat het niet te groot word maar dat ie compacter word? spijt me mensen maar ik ben hier echt compleet nieuw hier

              Comment


                #37
                Re: spaarlamp

                Het is een netje waar je de toppen van je plant op vastbind.
                Zo zijn alle toppen ongeveer op dezelfde hoogte en word het licht veel beter benut.
                Licht = Gewicht.

                Ook blijft je plantje dan idd kleiner.

                En je moet geen spijt hebben want iedereen is vanaf 0 begonnen, vragen zijn er om gesteld te worden .


                Peace

                Comment


                  #38
                  Re: spaarlamp

                  Het is de bedoeling je plant in de breedte te laten groeien (ipv in de hoogte) door de hoofdscheuten telkens en het net naar beneden te binden. Dan hebt ge meer controle over uw plant (vooral belangrijk in kleine ruimtes) en gaat uw plant meer licht kunnen geven (spaarlampen geven niet veel dieptelicht).
                  peace

                  Comment


                    #39
                    Re: spaarlamp

                    lol smokey was me voor
                    peace

                    Comment


                      #40
                      Re: spaarlamp

                      aaah ik begrijp het dus zodra mijn plant groot genoeg dan doe ik dat net er tussen zodat het meer de breedte in gaqat groeien en als die tijd er aan is gekomen dan doe ik er ee extra lamp in mischien nog 2 exrta zelfs

                      hoe meer licht hoe meer gewicht

                      Comment


                        #41
                        Re: spaarlamp

                        Eens ze wat groter is top je ze een keer en dan bind je de 2 hoofdtoppen die je normaal dan hebt en de zijscheuten op dat netje vast.

                        Zorg er wel voor dat je netje goed vast zit anders zouden ze dat netje wel eens naar boven duwen .


                        Peace

                        Comment


                          #42
                          Re: spaarlamp

                          wat ik ook kan doen is het netje aan de binnenkant alvast vast op een bepaalde hoogt dan is dat alvast gedaan en hoef je het niet meer te verplaatsen en kan het zn gang gaan want zij is nu nog een klein stekie dus heb ik alle ruimte om een net er boven in vast te maken

                          dat gaat zo want het is toch een houte kist die kist is ongveer 1.30 hoog dus dan doe ik het netjs bijv op 1 meter alvast

                          ik kan het er zo opschroeven want het is toch een houte kist

                          Comment


                            #43
                            Re: spaarlamp

                            das redelijk hoog, best uw netje rond de 20 cm boven de pot hangen. anders ga je de ruimte ook niet hebben om alles in te scroggen

                            grtz
                            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                            Comment


                              #44
                              Re: spaarlamp

                              nee klopt ik doe um op 20 cm en laat de takken in een T vorm groeien erin en even vertoppen

                              en ik heb vandaag even een tijd schakelaar gekocht

                              Comment

                              Bezig...
                              X