Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

    Korting op 420shop
    hallo... ik heb hier ook een kweekverslag..(http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ica-t9270.html).

    alles gaat goed denk ik...
    maar 1 plant(cheese) die ik als enige heb getopt een aantal weken geleden die vertoont wat rare trekjes.. de topjes die ze aanmaakt zijn heel klein en vind de plant er zoiezo wat skraal eruit zien...

    maar nu keek ik zonet ff bij de onder kant van de plant en zag dat daar de takjes helemaal hangen.. de bovenkant ziet er wel gezond uit.. alleen wat karig...

    dus ik heb gelijk ff wat foto's gemaakt en wou jullie hierover advies vragen..

    alvast bedankt.

    zij ziet er echt best zielig uit!! red haar!!
    Attached Files

    #2
    Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

    Volgens mij staan ze een beetje droog...
    Battle the Ocean!

    Comment


      #3
      Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

      maar ze krijgen allemaal even veel water...
      en ze is de enige die er last van heeft
      en ze ziet er zo karig uit,... dus vind et wat vreemd maar heb net wat extra water aan de plant gegeven

      Comment


        #4
        Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

        en als ik water geef loopt et water nogal snel uit de pot... hoe kan dit en wat kan ik hier tegen doen?

        Comment


          #5
          Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

          Das idd gewoon watertekort lijkt mij. Niet alle plantjes drinken evenveel. Als alles er direct uitloopt geef je best in 2 keer water. Laat eerst de bovenste laag wat water opnemen (desnoods vernevelen) en dan giet je de rest erbij. Als de grond te droog is loopt alles gewoon direct langs de zijkanten naar beneden en uit de pot.

          Comment


            #6
            Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

            hehe maakt niet uit dat je ze allemaal hetzelfde geeft...elke plant is weer anders heb hier hetzelfde geef elke keer evenveel aan elke plant en toch is der eentje die daar nooit genoeg mee heeft de zatlap
            Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

            Comment


              #7
              Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

              Het zou kunnen zijn dat je grond wat dicht zit omdat het iets te ver uitgedroogd is geweest,
              In 2 keer water geven is idd een goede tip,en eventueel zou je de bovenste laag aarde wat los kunnen maken met een vork.
              Het is idd zo dat je de waterbehoefte per plant moet bekijken,de ene plant is de andere niet,water geven naar behoefte is beter.
              Til je potten regelmatig op om te zien wat ze wegen,zo leer je de behoefte per plant kennen en pas je makkelijk de hoeveelheid water per plant aan.
              Maak je niet te veel zorgen,die trekt wel bij.
              Succes!

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #8
                Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

                eey... ik heb de plant gister een beste scheut water gegeven en hij staat er al stukken beter bij....

                ik geef water via een gardena micro drip systeem.. dus ben nog een beetje aan het prusten.

                Comment


                  #9
                  Re: alles gaat goed... behalve 1 plant....graag advies....

                  jah het probleem was duidelijk een watertekort...

                  thnx iedereen...

                  Comment

                  Bezig...
                  X