topje snel ge proeft maar smaakt vies????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fastlurner
    Retired
    • Dec 2009
    • 110

    #1

    topje snel ge proeft maar smaakt vies????

    Korting op 420shop
    hoi mensen ik heb een deel NLX plantjes staan!

    ze moeten nog ongeveer een week of drie afbloeien. nu heb ik eens een topje snel gedroogd boven de kachel. en geproeft. de smaak was vreselijk beetje eikenblad achtig en de geur was er totaal niet. het gevoel buiten een beetje droge mond bleef volledig uit. nu is mijn vraag. komt dit door de te vroege oogst en door veel te snel te drogen of heb ik nu een klote kweek staan waar ik dadelijk niets mee kan aanvangen?
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

    drogen heeft zn tijd nodig,oa chlorofiel(bladgroen moet afgebroken worden in t donker)als je droogt op de door jou aangehaalde manier zal de smaak altijd vies zijn!
    laat de rest lekker op zn gemakje drogen en t komt helemaal goed.grtz

    Comment

    • motion
      Advanced Stoner
      • Jan 2010
      • 54

      #3
      Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

      ja in het donker tegen een temp. van 18°c en ongeveer voor 3weken.

      gtrz

      Comment

      • R()b
        Retired
        • Sep 2009
        • 159

        #4
        Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

        Kon je niet wachten fastlurner

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

          geduld fastlurner, en niet meer boven de kachel drogen man. Plantje is maanden bezig om voor jou lekkere rookwaar te produceren, het minste wat je kan doen is het plantje de kans geven zo lekker mogelijk te worden.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

            En ze zullen ook nog meststoffen krijgen nu. Doet er ook geen goed aan.

            Comment

            • fastlurner
              Retired
              • Dec 2009
              • 110

              #7
              Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

              ja inderdaad een beetje ongeduld maar niet gevreesd het plantje leeft nog en de rest groeit nog even door. ik was alleen bang dat dit ook het eindresultaat zou gaan zijn

              Comment

              • fastlurner
                Retired
                • Dec 2009
                • 110

                #8
                Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

                Nog even ter verbetering de wiet is nu lekker langzaam gedroogd en smaakt heerlijk. het gevoel is een beetje gelijk aan WW en de smaak doet me een beetje denken aan Dutch Dragon. nog bedankt voor de tips

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #9
                  Re: topje snel ge proeft maar smaakt vies????

                  veel rookplezier fastlurner
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...