Een vraagje: welke richting laten de meeste kwekers hun circulatie ventilator "blazen"? Zelf geef ik de voorkeur om net onder de lamp te "blazen" in plaats van de blaasrichting op de planten te richten.
Circulatie ventilator.
Collapse
X




Comment