hulp gevraagd voor mijn 1ste keer zelf kweekje van wietje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kstar
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 116

    #1

    hulp gevraagd voor mijn 1ste keer zelf kweekje van wietje?

    Korting op 420shop
    hallo,,

    ga vanaf morgen voor de eerste keer beginnen met het zelf kweken van wietje,, het zou me altijd kunnen helpen met tips want weet er eigenlijk nog niet zoveel van over zelf kweken..

    ga morgen beginnen met het ontkiemen van mijn 5 bubblegummers in een grodan delte watje,, ga het kweken in mn tuinhuisje met de ruimte van: lengte.2meter breedte.1meter hoogte.2meter en voorzien van 1: 600watt philips en 1 afzuigsysteem. is de ruimte groot genoeg om deze 5 zaadjes te kunnengroot brengen?

    bedankt
  • moreweed
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 5939

    #2
    Re: hulp gevraagd voor mijn 1ste keer zelf kweekje van wietje?

    ruim zat Kstar, veel plezier met je kweek en hier op JD
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: hulp gevraagd voor mijn 1ste keer zelf kweekje van wietje?

      Dat gaat wel passen.

      Comment

      • jamal112
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 122

        #4
        Re: hulp gevraagd voor mijn 1ste keer zelf kweekje van wietje?

        gaat makkelijk passen.. maar mischien nog wat te koud om in je (tuin)huisje te gaan kweken...

        Comment

        • Marlboroman
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2010
          • 25

          #5
          Re: hulp gevraagd voor mijn 1ste keer zelf kweekje van wietje?

          Hello

          Kijk op volgende pagina, hier vind je zeker al de informatie die je nodig hebt.
          Des echt nen zalige thread !

          ABC FAQ alle belangrijke links in een lijst.
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...jst-t6612.html

          Grtz
          "Hoe ingewikkelder het probleem, hoe belangrijker de oplossing"

          Comment

          Bezig...