enkele vragen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nightstalker
    Ultra Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 105

    #46
    Re: enkele vragen

    iemand die er een antwoord op weet??
    Ik zoek ook naar een tamelijke goedkope manier op de temperatuur in mijn 2 tentjes stabiel te houden
    de tentjes staan in een hangaar waar het nu toch wel tamelijk koud is
    wat ik hier gelezen heb wat een mogelijkheid is om ze warmer te krijgen is de 2 tentjes verbinden met elkaar,bij de ene tent lamp aan en andere uit,zorgen dus dat er altijd 1 van de 2 lampen brand
    maar zo krijg ik toch geen verse lucht als toevoer?
    iemand betere iedeeen?

    mvg

    Comment

    • Nightstalker
      Ultra Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 105

      #47
      Re: enkele vragen

      iemand die een oplossing weet

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #48
        Re: enkele vragen

        Warmte kabel of mat misschien een oplossing voor je.

        Grtz

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #49
          Re: enkele vragen

          Dat gaat niet voldoende zijn vrees ik als de tent in een hangar staat. Klein olieradiatorke of een soort keramische verwarming wel. Moet je wel je afzuiging op een minimum zetten. Enige nadeel: hoog verbruik als het vriest.

          Comment

          • Nightstalker
            Ultra Stoner
            420 MemberMemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 105

            #50
            Re: enkele vragen

            ik zoek iets met een laag verbruik :p

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #51
              Re: enkele vragen

              Ik ook. Mijn keramische verwarming van 750 watt draait bij vriestemperaturen bijna continue om men hok op 20° te houden. Verbruikt heel wat, maar kheb geen andere oplossing. Bij 5-6° is dat al een pak minder.

              Comment

              • mark123
                Retired
                • Nov 2011
                • 1

                #52
                Re: enkele vragen

                Ik had een vraag die mij bezighoudt......... Bij het drogen van de schoongemaakte koppen(geenblad meer). Hoeveel krimp geeft het rogen ? Dus hoeveel % valt er af als de wietdroog is?

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #53
                  Re: enkele vragen

                  Er blijft 20 tot 25 % over.

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #54
                    Re: enkele vragen

                    ga maar uit van 66%-75%

                    edit : lol mont, zijn we weer tegelijkertijd aan het reageren
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    Bezig...