afbloeien

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • OmErTa
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2009
    • 103

    #16
    Re: afbloeien

    zal ik zeker doen Westport

    zal ook wel ff laten weten wat de opbrengst was.

    Comment

    • westport
      Wicked Grower
      420 MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 3847

      #17
      Re: afbloeien

      OKIDOKI, ben benieuwd

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

      Comment

      • OmErTa
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2009
        • 103

        #18
        Re: afbloeien

        Nou vandaag laptop onder de arm genomen en op naar verschillende GS.

        iedereen zei dat ze er goed uitzien, waar ik nu voor moet gaan uitkijken is toprot , moet dus nu goed de blaadjes bij de hoofdbud in de gaten houden.
        maar word mij geadviseerd om ze nu nog zo lang mogelijk te gaan door trekken en het licht weer aan te gaan zetten (heb ik nu dus ook gedaan) staan nu op 10 uur licht en ga ze gewoon afgezuurd water geven, zolang ik kan oogsten.

        maar zoals somigen hebben gezien krijg ik er nu uitschieters bovenop de top, en dat is dius de 2e bloei zeiden ze, maar daar hoefde ik me geen zorgen om te maken want dat was niet erg.

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #19
          Re: afbloeien

          Ziet er naar uit dat ze direct op 12/12 gegaan zijn. Klopt dat? Mooie dikke toppen in ieder geval. Lijkt mij leuk voor sea of green. Van welke zaadbank kwamen ze?

          Comment

          • Izthewiz13
            Senior Grower
            • Jul 2009
            • 950

            #20
            Re: afbloeien

            Nice , zulke vuurpijlen Mooie oogst zal ik al maar zeggen

            Keep it growin

            MvG Izzz

            Comment

            • OmErTa
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2009
              • 103

              #21
              Re: afbloeien

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
              Ziet er naar uit dat ze direct op 12/12 gegaan zijn. Klopt dat? Mooie dikke toppen in ieder geval. Lijkt mij leuk voor sea of green. Van welke zaadbank kwamen ze?
              ik heb ze gekocht als stekken, het zijn PP (zo zijn ze me verkocht)
              en heb ze 2 weken in de voorgroei gehad

              Comment

              • pedro
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Aug 2009
                • 432

                #22
                Re: afbloeien

                Hallo, wat een mooie planten...

                wat je ook kan doen is je planten klieven. Je snijdt met een mes vanaf vijf cm van onderaan tot op 25 cm hoogte, draait je mes een beetje en steekt er een stokje door (dikte van een potlood of dunner), boven en onderaan de snede moet je normaal gezien ook een touwtje binden zodat je plant niet verder kan scheuren.
                Door deze ingreep gaat je plant niet dood, maar denkt ze zelf wel dat ze aan het sterven is en doet ze een laatste boost.

                Had ergens hierover gelezen en vier dagen geleden geprobeerd bij één van mijn plantjes die ook maar niet wilden afbloeien, en het werkt. Deze methode wordt in Libanon al heel lang standaard toegepast en is zelfs te combineren met je plant in het donker te zetten.

                Je ziet maar wat je er mee doet, misschien wil je je plant niet zo'n pijn doen.
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment

                • bollzzzweed
                  Expert Stoner
                  • Jan 2010
                  • 83

                  #23
                  Re: afbloeien

                  zit der zeer zeker netjes uit man heb zelf ook pp hoop ook zulke toppen te krijgen
                  alleen heb ik ze op aarde staan

                  hoeveel watt lamp had je boven je gewas ???

                  gr bolllzzzweed

                  Comment

                  • OmErTa
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2009
                    • 103

                    #24
                    heb 3x 400 watt erboven hangen

                    Oorspronkelijk geplaatst door pedro
                    Hallo, wat een mooie planten...

                    wat je ook kan doen is je planten klieven. Je snijdt met een mes vanaf vijf cm van onderaan tot op 25 cm hoogte, draait je mes een beetje en steekt er een stokje door (dikte van een potlood of dunner), boven en onderaan de snede moet je normaal gezien ook een touwtje binden zodat je plant niet verder kan scheuren.
                    Door deze ingreep gaat je plant niet dood, maar denkt ze zelf wel dat ze aan het sterven is en doet ze een laatste boost.

                    Had ergens hierover gelezen en vier dagen geleden geprobeerd bij één van mijn plantjes die ook maar niet wilden afbloeien, en het werkt. Deze methode wordt in Libanon al heel lang standaard toegepast en is zelfs te combineren met je plant in het donker te zetten.

                    Je ziet maar wat je er mee doet, misschien wil je je plant niet zo'n pijn doen.
                    dat wil ik mijn plantjes nu niet aan doen, laat ze nog ff staan.
                    Last edited by westport; 17 February 2010, 10:08.

                    Comment

                    • OmErTa
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2009
                      • 103

                      #25
                      Re: afbloeien

                      Ik heb mijn kleinste plantje geknipt die erbij zat,
                      Heb er 20 gram droog vanaf gehaald, dus ben nu wel benieuw wat ik van de andere planten afhaal want die zijn wel 3x zo dik.
                      Attached Files

                      Comment

                      • Izthewiz13
                        Senior Grower
                        • Jul 2009
                        • 950

                        #26
                        Re: afbloeien

                        Hoe lang heeft die moeten drogen ?

                        MvG Izzz

                        Comment

                        • OmErTa
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2009
                          • 103

                          #27
                          Re: afbloeien

                          ik heb het 6dagen laten drogen en af en toe in een zakje gedaan om het goed droog te trekken

                          Comment

                          • Izthewiz13
                            Senior Grower
                            • Jul 2009
                            • 950

                            #28
                            Re: afbloeien

                            In een zakje gedaan ?
                            Ziet er goed uit man

                            Izzz

                            Comment

                            • OmErTa
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2009
                              • 103

                              #29
                              Re: afbloeien

                              ja gewoon in een boterhamzakje dicht geknupt om de vocht wat binnen in de top zit naar buiten te trekken en dat werkt zeer goed


                              gr omerta

                              Comment

                              • Izthewiz13
                                Senior Grower
                                • Jul 2009
                                • 950

                                #30
                                Re: afbloeien

                                ah dus ff afsluiten zodat het vocht van binne naar de buitekant van de top trekt en dan weer verluchten zodat het er weer uitgaat ?

                                MvG Izzzz

                                Comment

                                Bezig...