Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat info gevraagd over mijnj bubblegum plantjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat info gevraagd over mijnj bubblegum plantjes

    Korting op 420shop
    hallo iedereen,,
    heb een paar vraagjes,,

    1) ik weet niet meer net hoe oud mijn plantjes zijn dus weet ik ook niet zo goed waneer ik het uur mag veranderen van 18/6 naar 12/12 correct??

    2)volgens mij zijn mijn plantjes ong 2 weekjes oud maar vind het wat raar want ze zijn nog redelijk klein,, zou mss iemand ong kunnen weten waneer ik het licht mag veranderen van tijd??


    bedankt.
    Code:
    file:///C:/Users/k-star/Pictures/pictures/P2250917.JPG
    Code:
    file:///C:/Users/k-star/Pictures/pictures/P2250916.JPG

    #2
    Re: wat info gevraagd over mijnj bubblegum plantjes

    kan de foto's niet zien.. zie alleen link naar jou documenten file:///C:/Users/k-star/Pictures/pictures/P2250916.JPG

    iig mag je je plantjes waneer je wilt naar 12/12 zetten wil je dat ze groter worden dan kan je ze langer 18/6 licht geven.
    op mom dat je het op 12/12 zet groeit de plant nog een aantallen centimeters.

    maargoed het dus aan jou de keuze waneer jij denkt dat ze groot genoeg zijn

    Comment


      #3
      Re: wat info gevraagd over mijnj bubblegum plantjes

      Oorspronkelijk geplaatst door Socrates View Post
      kan de foto's niet zien.. zie alleen link naar jou documenten file:///C:/Users/k-star/Pictures/pictures/P2250916.JPG

      iig mag je je plantjes waneer je wilt naar 12/12 zetten wil je dat ze groter worden dan kan je ze langer 18/6 licht geven.
      op mom dat je het op 12/12 zet groeit de plant nog een aantallen centimeters.

      maargoed het dus aan jou de keuze waneer jij denkt dat ze groot genoeg zijn
      dus eig kan ik za altijd 18/6 uur lucht geven tijdens groei en bloei??
      sorry ken de site nog niet uit mn hoofd wist ni juist hoe je fto erbij dee

      P2280923..jpg
      (normaal moet deze lukken) hij is nu 17 dagen ong oud,,
      al bedankt voor de tip

      Comment


        #4
        Re: wat info gevraagd over mijnj bubblegum plantjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Kstar View Post
        dus eig kan ik za altijd 18/6 uur lucht geven tijdens groei en bloei??
        Neen, Je plantjes gaan pas in bloei vanaf het moment dat je je lichtcyclus veranderd naar 12/12.
        Wat socrates bedoelde is dat zolang je je plantjes op 18/6 laat staan,ze niet in bloei gaan en dus blijven doorgroeien.
        Maar wanneer je ze op 12/12 zet duurt het nog even tot ze echt volledig stoppen met groeien.

        veel succes in elk geval

        Comment


          #5
          Re: wat info gevraagd over mijnj bubblegum plantjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Fussed View Post
          Neen, Je plantjes gaan pas in bloei vanaf het moment dat je je lichtcyclus veranderd naar 12/12.
          Wat socrates bedoelde is dat zolang je je plantjes op 18/6 laat staan,ze niet in bloei gaan en dus blijven doorgroeien.
          Maar wanneer je ze op 12/12 zet duurt het nog even tot ze echt volledig stoppen met groeien.

          veel succes in elk geval

          bedankt voor de tips
          grtz

          Comment

          Bezig...
          X